Auteur Topic: Formule 1  (gelezen 73444 keer)

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Formule 1
« Reactie #220 Gepost op: 27-12-2004, 20:31:52 »
Gelukkig maar, anders was 't leven helemaal saai en stond dit topic nu op pagina 150 van de huiskamer ;)
:)

Ik was altijd voor Ferrari, maar die streken van o.a. Schumi die Barrichello voorbij laat net voor de finish streep... BAH. Ik heb een Ferrari mok (toen bijna had ;) ) maar staat ergens weggeborgen... Tegenwoordig niet meer echt een favoriet, het is wel leuk als er wat nieuwelingen weten te winnen! :D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline rudeangel

• Forumlid
  • Het leven is leuk!
« Reactie #221 Gepost op: 27-12-2004, 23:14:38 »
Ik ben voor BMW Williams! Hup Juan Pablo Montoya!! ::ok::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #222 Gepost op: 28-12-2004, 09:12:23 »
En dit soort fouten 20x per Grand Prix, in het begin valt het je niet zo op maar op een gegeven moment ga ik me er dood aan ergeren. De GP van Maleisie was een zegen! (Voor degenen die het niet meer weten, het commentaar was een half uur uitgevallen >:D)

Nou ja, fouten of niet: ik hou van 't enthousiasme van Olav. En die fouten neem ik wel op de koop toe dan. Vind 't trouwens ook wel grappig als ik iets beter weet dan hem.  ;D

Vind 't trouwens wel onsympathiek van 'm dat hij graag oude vrouwtjes natspuit door heel hard door plassen te rijden (was bij Kopspijkers).  ::ohno::

Ik ben voor BMW Williams! Hup Juan Pablo Montoya!! ::ok::

Ben je dan komend seizoen voor McLaren nu Juan daar gaat rijden of blijf je Williams trouw?

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #223 Gepost op: 28-12-2004, 12:16:17 »
Renault heeft mijn hart vorig seizoen gestolen, maar ik was altijd voor McLaren. Misschien gaan die het met Juan het nu heel goed doen!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 29-12-2004, 15:45:00 »
Ik ben voor Jenson ;D en voor Klien (als ie rijdt, 't ziet er goed uit) en ook voor Briscoe maar die gaat volgend jaar in de IRL racen. Ik hoop dat 't komend jaar tenminste spannend wordt (zoals in 2003), als Schumacher wereldkampioen wordt, moet ie er voor kunnen vechten. Dus, Williams, McLaren, BAR, Renault en Toyota, doe jullie best!

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 29-12-2004, 20:47:27 »
Vind 't trouwens wel onsympathiek van 'm dat hij graag oude vrouwtjes natspuit door heel hard door plassen te rijden (was bij Kopspijkers).  ::ohno::
Ik had het al gezien, het fragment komt uit This Is Golf...

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #226 Gepost op: 5-01-2005, 18:30:12 »
Ik kwam dit bericht zojuist tegen....

Robert Doornbos heeft een contract getekend bij het Formule 1 team van Jordan. Dit melden betrouwbare bronnen binnen het paddock. De 23-jarige Rotterdammer heeft met teambaas Eddie Jordan een overeenkomst gesloten om aankomend jaar voor de Ier te gaan racen in de koningsklasse van de autosport. Doornbos heeft zijn financiën, zo`n zeven miljoen euro, bij elkaar gekregen dankzij zijn hoofdsponsors Muermans Group en Burgfonds.

Het enige addertje onder het gras is een waarschijnlijke overname van Jordan door Arden Motorsport-teambaas Christian Horner. Laatstgenoemde is een bekende binnen de autosport, vanwege zijn Formule 3000 team, dat afgelopen jaar het kampioenschap met Vitantonio Liuzzi won. Ook Robert Doornbos maakt nog steeds deel uit van dat team waar hij in 2004 voor reed. Hij liet in zijn eerste seizoen in de F3000 direct een goede indruk achter door derde te worden in het kampioenschap en de race op Spa-Francorchamps te winnen. Vanwege zijn prestaties heeft hij een contract gekregen om in de GP2-series (opvolger van de F3000) te gaan racen. Wanneer Horner ,Jordan overneemt, zal Doornbos automatisch mee verhuizen naar de Formule 1.

We moeten wachten tot de deal tussen Eddie Jordan en Christian Horner officieel is of afketst. Dan pas weten we of Doornbos bij Jordan of Arden gaat racen, maar dat hij volgend jaar in de Formule 1 rijdt staat vast.
======================================

Het zou wel erg gaaf zijn als het waar is. Doornbos heeft het afgelopen jaar erg goed gedaan en ik dat Jordan het ideale team voor hem zou zijn. Jordan wil hem ook graag, dus het zou supergaaf zijn als ie z'n sponsoring rond zou hebben. Wie er van Doornbos of Albers sneller is durf ik niet te zeggen, maar Doornbos heeft niet zo'n air als Albers wel heeft de laatste tijd van 'wie doet me wat', hij is een verademing om naar te luisteren. Go Robert ::ok::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 5-01-2005, 23:02:35 »
Dit is goed nieuws!  :D Als 't waar is tenminste. Waar heb je dit bericht gevonden?  ???

Ik hoop iig dat 't waar is! Geweldig om dan ineens 2 Nederlandse Formule1-coureurs te hebben!  ::ok:: 
* Han is eindelijk over de teleurstelling dat Jos niet meer racet heen  ;)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 6-01-2005, 18:14:05 »
Ik weet niet meer precies waarvandaan, maar op planet.nl staat een dergelijk bericht. Fingers crossed dan maar :)

O ja, bij Williams en Red Bull gaan er nog duels plaats vinden voor het 2e stoelte naast resp. Mark Webber en David Coulthard. Williams gaat kiezen tussen Pizzonia en Heidfeld, Red Bull heeft Klien en Liuzzi vastgelegd.

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 6-01-2005, 20:28:48 »
Ik zat het me van de week nog af te vragen hoe het met Doornbos stond, maar leuk: twee Nederlanders zelfs in de F1!

Wie er van Doornbos of Albers sneller is durf ik niet te zeggen
Minardi versus Jordan toch... ;)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 6-01-2005, 23:24:56 »
Minardi versus Jordan toch... ;)

Ja, Doornbos zal op basis daarvan zeker sneller zijn (als is de Jordan ook niet briljant, maar nog altijd beter dan de Minardi). Maar als ze in dezelfde auto rijden is het wat lastiger te voorspellen, al zou ik dan toch ook voor Doornbos gaan.

Nu hopen dat we binnenkort de officiële bevestiging krijgen.

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 8-01-2005, 19:04:10 »
Nu hopen dat we binnenkort de officiële bevestiging krijgen.
Ja, zou wel wat zijn: twee Nederlanders in de F1.

Offline FFWD

• Forumlid
  • button4ever
« Reactie #232 Gepost op: 11-01-2005, 17:13:35 »
Er gaat nu ook een gerucht dat Jos Verstappen zou gaan instappen naast Christijan Albers in de Minardi. Als dit waar is zou het weleens zo kunnen zijn dat we volgend jaar 3 Nederlanders in de F1 hebben. Maar er is voorlopig nog maar 1 site die dit bericht meldt (www.forzaminardi.com). Het zou binnenkort bevestigt worden. Voorlopig spreekt Minardi echter tegen
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 11-01-2005, 17:15:10 »
Ik had er al van gehoord, maar het eerste bericht op die site luidt nu: Minardi: No truth in rumours.

Ik geloof er trouwens ook niets van, volgens mij probeert Muermans Doornbos in de Jordan te krijgen. Lijkt mij ook verstandig om zich daar heb te richten ;D ::ok::. Jos heeft z'n beste tijd gehad!

Offline FFWD

• Forumlid
  • button4ever
« Reactie #234 Gepost op: 11-01-2005, 17:19:23 »
Volgens mij had ik er ook neergezet dat het wordt tegengesproken. Maar in de Formule 1 wordt het altijd tot het laatste moment tegengesproken. You never know...

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 11-01-2005, 17:22:32 »
Volgens mij had ik er ook neergezet dat het wordt tegengesproken. Maar in de Formule 1 wordt het altijd tot het laatste moment tegengesproken. You never know...

Ik lees veel te snel ::schaam::

Maar het kan nog alle kanten op. Ook Pantano, Bruni, Baumgartner, Friesacher en Monteiro zijn nog altijd in de race voor dat plekje. 't Is gewoon wie er met de meeste dollars zwaait die krijgt m. Als ik naar talent kijk, dan zou ik gaan voor Friesacher of Pantano, al hoewel het bij die laatste het er dit jaar niet echt uitkwam, maar hij heeft voor de F1 wel laten zien dat ie een goed potje kan sturen!

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #236 Gepost op: 11-01-2005, 17:29:01 »
Doornbos heeft nog geen contract
Gepost door bengelke op 7/01/2005 11:12:44 (2155 gelezen)

De afgelopen dagen waren er de geruchten dat Robert Doornbos al getekend zou hebben voor het team van Eddie Jordan. Deze geruchten blijken geen waarheid te bevatten.

Robert Doornbos lijkt een goede kans te maken op een zitje bij het team, maar op dit moment is er nog niks getekend. “Zowel gisteren als vandaag hoorden we de geruchten dat er een deal zou zijn gemaakt tussen Jordan en Robert. Deze verhalen bevatten geen waarheid.”

Ondertussen zal het team haar testwerkzaamheden deze maand weer gaan voortzetten. Doornbos testte al eerder voor het team waarbij hij een goede indruk achter liet.

Bron: GP2005.com
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline FFWD

• Forumlid
  • button4ever
« Reactie #237 Gepost op: 15-01-2005, 19:43:04 »
Morgen presentatie nieuwe bar 007. heb al een klein stukje van de neus gezien en ik kan je zeggen dat hij heel apart is :D

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 15-01-2005, 19:44:49 »
Morgen presentatie nieuwe bar 007. heb al een klein stukje van de neus gezien en ik kan je zeggen dat hij heel apart is :D
Bijzonderder dan die van Williams afgelopen jaar (de slagtanden ;) )?

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 15-01-2005, 19:48:06 »