Auteur Topic: Formule 1  (gelezen 73434 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Formule 1
« Reactie #300 Gepost op: 24-04-2005, 10:59:39 »
Dag overwinning Schumi ;D ::zwaai::

Het leukste vermaak is leedvermaak, is het niet :P

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #301 Gepost op: 24-04-2005, 12:35:17 »
Dag overwinning Schumi ;D ::zwaai::
Haha, zeker in de huidige auto... hij is wel eens van ver achterin het veld naar voren gekomen... maar of dat dit keer weer zal lukken?
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #302 Gepost op: 24-04-2005, 19:04:36 »
Daar zaten we even vet naast zeg ... wat een race ::oink::

Een geweldig gevecht tussen Schumi en Alonso zeg, dat belooft nog wat als je bedenkt dat de volgende race in Spanje is. En Button ook weer op het podium! ::bravo::

In F1manager ben ik wel 12 plaatsen gezakt, van 807 naar 819 ... ik was vergeten Klien te wisselen ::schaam::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #303 Gepost op: 24-04-2005, 19:12:58 »
Nou, jij doet het een stuk beter dan ik... Ik hang op plek 3687... ::)

Offline FFWD

• Forumlid
  • button4ever
« Reactie #304 Gepost op: 5-05-2005, 13:33:40 »
Het zijn spannende dagen voor British American Racing. De overkoepelende autosportbond FIA heeft vandaag (woensdag) voor het International Court of Appeal gepleit voor een uitsluiting van BAR voor de rest van het wereldkampioenschap. Verwacht wordt dat er morgen (donderdag) een uitspraak gedaan zal worden in de kwestie.

e zaak-BAR kwam aan het rollen na afloop van de Grand Prix van San Marino. Er ontstond commotie rond de auto van Jenson Button, nadat deze enkele uren na de race aanzienlijk te licht bleek. De stewards in Imola besloten de auto alsnog legaal te verklaren, maar de FIA tekende snel beroep aan tegen deze beslissing. Er wordt nu gefluisterd dat BAR gebruik zou maken van een illegale constructie, waarmee gesjoemeld zou kunnen worden met het gewicht van de auto.

De FIA heeft laten weten dat het BAR uit het wereldkampioenschap Formule 1 wil verwijderen. Bovendien zou het team van Nick Fry een boete van minimaal 1 miljoen euro moeten betalen.

Overigens lijkt het er op dat FIA door middel van twee voormalige BAR-werknemers op het spoor van de eventuele fraude gekomen is. Deze twee werknemers zouden de FIA getipt hebben over de illegale brandstofconstructie bij BAR. Mochten deze twee werknemers gelijk hebben, kunnen ze een beloning van 1 miljoen euro tegemoet zien.

Als de FIA BAR Schorst ben ik geen F1 Fan Meer >:(. Die gasten verzieken de hele sport en ik heet niet voor nix button4ever ;D
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline FFWD

• Forumlid
  • button4ever
« Reactie #305 Gepost op: 5-05-2005, 15:31:30 »
BAR is voor 2 races geschorst :o Maar gaan gelukkig nog in hoger beroep ::ok::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #306 Gepost op: 5-05-2005, 19:53:23 »
Oei, slecht nieuws! Zou niet zo mooi zijn... :-\\

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #307 Gepost op: 5-05-2005, 20:02:13 »
Dat is het ook niet, want nu heb ik niemand om aan te moedigen zondag :\'(

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #308 Gepost op: 16-05-2005, 13:31:11 »
Fernando ALonso is the man!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Mpje

• Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: 19-05-2005, 19:02:21 »
Monaco!!! ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Aan de ene kant de geweldigste race van het jaar vanwege al de fuzz die eromheen is, aan de andere kant juist niet omdat hij saai wordt vanwege al die niet-inhaalacties.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #310 Gepost op: 22-05-2005, 11:27:28 »
Ga je wel kijken Daisy, ook al mag Hij niet meedoen?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #311 Gepost op: 22-05-2005, 13:21:17 »
Monaco altijd ::jaja:: ;D

Hoop net dat er als bij de GP2 een hoop uitvallers zijn, dan is het wel leuk, want van inhaalacties moet je het in Monaco niet hebben.

Vanaf volgende week doen Button en Klien (naar alle waarschijnlijkheid) weer mee ... maar dan kan ik niet kijken >:(

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #312 Gepost op: 22-05-2005, 14:01:28 »
Ondanks dat ik vorige keer wel punten had gescoord toch gezakt naar de 4553e plek... Zometeen Monaco, ben weer benieuwd! :D

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #313 Gepost op: 22-05-2005, 17:20:52 »
Toprace ::bravo::, met m'n manager gaat t niet goed (ik kon maar ter nauwe nood Liuzzi omwisselen voor Coulthard), maar de race was geweldig ::bravo::

Offline Joni

• Forumlid
« Reactie #314 Gepost op: 25-05-2005, 14:27:30 »
Monaco was een gave race. Maar wat was er nou met de renaults aan de hand dat ze zo langzaam reden?
Ook hard gelachen om de outfit van de Red Bull-monteurs. Ik dacht dat het formule 1 was en geen Podrace uit Star Wars

Ik volg de Formule 1 overigens sinds de topjaren van Mika Hakkinen (1998 en 1999) alleen de afgelopen jaren keek ik wat minder omdat het niet meer boeiend was (bijna iedere race M. Schumacher vooraan)

Joni

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #315 Gepost op: 28-05-2005, 22:49:21 »
Weer verder gezakt naar de 4893e plaats... Morgen weer een race, maar ik ben er niet... het zal dus wel weer een spectaculaire race worden! ;)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #316 Gepost op: 29-05-2005, 00:37:49 »
Ik ga m ook missen :o, nog een verjaardag (het is weer nationale iedereen is in 1 week jarig week), ik ga deze week ook een heel eind zakken, zeker nu alonso uit vorm begint te raken en RB draait ook niet echt lekker. Gelukkig is Fok! manager er nog, daar sta ik ergens in de achterhoede, maar ik kan deze week wat klimmen, als Alonso wat zakt ;D

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #317 Gepost op: 30-05-2005, 01:18:33 »
Fia ::niet-ok:: ::niet-ok:: Stomme bandenregel, dit gaat nog 1x fout dit jaar (ik moet er niet aan denken aan zo'n crash als Massa vorig jaar, die rechtdoor schoot in Canada). Arme Kimi, Jenson was erg lucky, die werd op 1 haar na gemist. Het begin van de race heb ik niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.

Ik moet vaker foute wissels maken in mijn managerspel. Ik had Liuzzi ingewisseld voor DC, omdat ik dacht dat Klien terug zou komen. Die kwam niet, waardoor ik Alonso niet meer kon ruilen voor Kimi. Maar ik ben blij dat ik Alonso en DC had ipv Kimi en Liuzzi, heeft me een hoop extra punten opgeleverd en ben bijna 100 plaatsen gestegen! (van 825 naar 729). In Fok! Manager daarentegen had ik op Trulli na alles op McLaren gegokt ::ohno::

Offline FFWD

• Forumlid
  • button4ever
« Reactie #318 Gepost op: 8-06-2005, 16:34:33 »
Zondag lekker naar de marlboro masters ;D 2 kaartjes gekregen:)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #319 Gepost op: 13-06-2005, 00:02:01 »
Alonso eruit, gerechtigheid >:D, jammer van Button, had een 2e plek geweest kunnen zijn, maar datzelfde gold voor Fisichella, Montoya, Trulli ... allemaal uitgevallen. Raikkonen gewonnen, goed voor het kampioenschap ::jaja::, Klien toch nog een puntje ::joehoe::