En waarom strepen we George dan niet weg?
je kan niet wegstrepen op basis van één ONmolse aktie, enkel op een combinatie van vele ONmolse akties. bovendien heeft elke ONmolse aktie een andere waarde. sommige ONmolse akties zijn niet doorslaggevend voor het lukken ve proef, terwijl andere dat NET wel zijn.
1. Op de waterski heeft hij zich geen enkele keer laten vallen (geloof me, ik weet uit ervaring dat het makkelijk is om te vallen!)
is slechts ten dele ONmols, de Mol weet immers dat Dick terug moet peddelen
2. Bij de geldwagen heeft hij geld gevonden
HA da's nu net één vd opdrachten waar ik george verdenk van sabotage
wat ik zie als george het geld komt ophalen =
1)george heeft het pasje in z'n hand (het logo van de Mol is NIET zichtbaar maar wel de achterzijde) wanneer hij 2 coupures van de winkeljufffrouw aanneemt
2)z'n hand verdwijnt even uit beeld (de hand begeeft zich op dat moment richting toonbank), als z'n hand terug in beeld komt zien we nog net dat er minstens één coupure in z'n zak verdwijnt. dit lijkt me moeilijk om dit zo in beeld te brengen indien niet vooraf gerepeteerd
3) vervolgens neemt george 2 zaken van de toonbank, een coupure én het pasje (de voorzijde van het pasje met symbool van De Mol is nu duidelijk zichtbaar). het pasje had hij bij puntje 1 nog in z'n hand, hij moet het dus op de toonbank gelegd hebben bij puntje 2.
george had dus 3 zaken in z'n hand, 1 coupure verdwijnt in z'n zak (en later in de vuilnisbak?), de rest blijft op de toonbank liggen. dit is zéér onlogisch als je het mij vraagt.
Reden genoeg?
sorry; net niet :-/
Ik hou het nog steeds op Prince...
lijkt me ook wel 'n goeie keuze , suc6
groeten
vlaming