1. 't land waar WIDM zich afspeelt maakt mij eigenlijk niet zo veel uit. Als 't maar genoeg mogelijkheden voor 't programma geeft, d.w.z. leuke locaties e.d. Verder vind ik 't wel leuk als er wat afwisseling per serie zit. Ik vond 't b.v. 'n goede zaak dat men nu weer voor 'n warm land had gekozen, terwijl 't vorig jaar in 't koude Schotland was. (WIDM op 'n niet al te groot eiland lijkt me ook wel wat, WIDM op Hawai of zo!
)
2. Als de mol dit jaar 'n man is, dan zou ik 't persoonlijk wel leuk vinden om volgende serie weer 'ns 'n vrouw te zien en vice versa. Verder maakt 't op zich voor 't programma niet zo veel uit of 't 'n man of vrouw is, en zodoende zou ik er ook niet van wakker liggen als 't volgend jaar weer 'n man (als 't dit jaar 'n man is) of weer 'n vrouw (als 't dit jaar 'n vrouw is)
3. Ben op dit moment niet zo'n crea bea, maar misschien krijg ik later nog 'n geniale ingeving.
4. Verbeteringen, ja 1 heel duidelijke: ik vind dat men moet proberen voor de kijkers de opdrachten beter uit te leggen. D.w.z. niet alleen de bedoeling van de opdracht, maar ook precies wanneer die wel of niet geslaagd is en wanneer iemand wel of niet 'n vrijstelling krijgt. Kijk, aan de kandi's zal 't ook duidelijk uitgelegd moeten worden, dus voor ons mag dat ook wel.
En ik weet dat vergt weer meer van de uitzendtijd, maar dan maken ze WIDM maar 'n half uurtje langer. (kan nooit te veel van 't goede zijn!) Kunnen ze ook mooi wat meer tijd besteden aan gesprekken tussen kandidaten e.d.