Auteur Topic: widm soap commentaar  (gelezen 41290 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:widm soap commentaar (deel 2)
« Reactie #260 Gepost op: 16-04-2002, 16:06:22 »
WAT BETEKENT TOCH IMHO???  ??? ???

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #261 Gepost op: 16-04-2002, 16:13:52 »
in my humble opinion
in mijn ogen/volgens mij etc.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #262 Gepost op: 16-04-2002, 16:54:21 »
ahaaaaaaaaa.......

dat iedereen dat toch weet... zeg, iemand anders mag snel weer gaan zepen 'imho'

Offline Master3L

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #263 Gepost op: 16-04-2002, 16:56:54 »
Is verwijderd, Doris! Zal het nooooit meer doen...  :-X

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #264 Gepost op: 16-04-2002, 16:58:40 »

Is verwijderd, Doris! Zal het nooooit meer doen...  :-X

gelukkig, want anders word je ook nooooit meer gered...  ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #265 Gepost op: 16-04-2002, 16:59:29 »
geeft niet hoor master3L
e, ik ga zo ff je bericht leze, schrijf ik der wel weer wat aan.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 16-04-2002, 17:04:08 »

geeft niet hoor master3L
e, ik ga zo ff je bericht leze, schrijf ik der wel weer wat aan.

Mooi zo! Ja, ik vind het zelf steeds ingewikkelder worden, en het gaat nog waarempel om Harry Potter lijken ook... Maar ja dat deed de echte widm eigenlijk ook al met die kamers met die groene en rode deuren, bedenk ik nu... (ja niet vanwege die deuren ok maar toch)

Maar ja nu had ik dus weer iets bedacht, omtrent jou en George weer eens, kan dat weer helemaal niet omdat de kandi's midden in een spannende opdracht zitten... Maar maakt niet uit, dit is ook wel leuk, toch?

Veel suc6 met schrijven en schiet een beetje op!  :P

Offline Master3L

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #267 Gepost op: 16-04-2002, 17:06:18 »
sorry, had klein stukje geschreven, werd toen bruusk onderbroken.... mogen jullie het afmaken, moet er snel vandoor!

Gegroet!

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 16-04-2002, 17:11:02 »
wow, master3L, nou, DIT is me toch echt te moeilijk hoor... ongelofelijk wat ingewikkeld, hoe moeten we dit  nu weer oplossen... nee, ik denk dat ik er maar mee ga stoppen voor vandaag, ik ben benieuwd wat ik morgen zal lezen dat jullie ervan gemaakt hebben... of nou ja......... ik bedenk opeens iets....... misschien valt er toch wel iets van te maken......

(onee! nu ben ik ook al verslaafd aan de widm-soap!!  :o)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #269 Gepost op: 16-04-2002, 17:30:55 »
nou e, jij kan weer! het verhaal loopt nog steeds, al hebbe we door elkaar geschreven...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 16-04-2002, 18:52:55 »
hey mensen, lees ff de soap... ik twijfelde erover of het kan (dat einde duhduh), maar ja het is tenslotte een 'soap', toch?? Doris als je het er niet mee eens bent verander ik het wel, hoor! Of je zet er anders zelf iets achteraan van 'candid camera!' oid, maar ik vond het zelf wel een leuke cliffhanger, en daar zijn ze goed in bij widm... Maar reageer ff please of jullie het niet heel erg vreselijk vinden... Het is bedoeld als grapje, hoor... om de soap nog maar wat grappiger te maken... iig niet boos worden doris maar ik hoop maar dat jullie het ook een beetje leuk vinden...  :-[

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: 16-04-2002, 19:01:44 »
Mmm, ik heb Blackmollie exit laten gaan, maar ik zie haar nergens terugkomen. Mis ik iets  ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 16-04-2002, 19:07:14 »

Mmm, ik heb Blackmollie exit laten gaan, maar ik zie haar nergens terugkomen. Mis ik iets  ::)

HUH waar heb je het over  ??? ??? ik had het over het einde van mijn stukje, dat heeft een vrij heftig einde (lezuhhh mensen!!), of jullie dat wel zouden goedkeuren of dat ik het moet veranderen... en dan voornl Doris natuurlijk...

Maar wat bedoel jij precies? Ja, BM was eruit, maar toch niet, geloof ik, want ze zit er nu iig nog in...

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #273 Gepost op: 16-04-2002, 19:16:14 »

deenigeechte ;D

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #274 Gepost op: 16-04-2002, 19:20:18 »
Ach mij maakt het eigenlijk niet uit  :), maar volgens mij heb ik nu pas door hoe de soap werkt, het is geen online spel, het is gewoon een lang verhaal (wat misschien eindigd bij het begin van de volgende serie ??? )

Stom stom

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 16-04-2002, 19:24:36 »

volgens mij heb ik nu pas door hoe de soap werkt, het is geen online spel, het is gewoon een lang verhaal (wat misschien eindigd bij het begin van de volgende serie ??? )

Stom stom

Ohw, ja, wat dacht je dan dat de soap was?? Het begin van de volgende serie?? Hoe kom je daarbij? Ik volg het geloof ik toch niet helemaal, neehoor Daisy wij verzinnen alles gewoon zelf en schrijven gewoon wat grappige dingetjes op die op dat moment in ons opkomen, en dat mag jij dus ook gewoon doen ;). Btw, wat een cool smiltje, ohw, aha, een hele url voor 1 smiltje....

hahahaha :P

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #276 Gepost op: 16-04-2002, 19:29:16 »

Ach mij maakt het eigenlijk niet uit  :), maar volgens mij heb ik nu pas door hoe de soap werkt, het is geen online spel, het is gewoon een lang verhaal (wat misschien eindigd bij het begin van de volgende serie ??? )

Stom stom

Laat anders daan de pyromaan me even in de hens zetten...Ben ik eruit en hij er weer in....Het maakt mij niet uit hoor

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 16-04-2002, 19:47:00 »

Laat anders daan de pyromaan me even in de hens zetten...Ben ik eruit en hij er weer in....Het maakt mij niet uit hoor

ja mensen dat was niet de vraag!! vinden jullie mijn einde acceptabel?? is het goedgekeurd? kan het ermee door? of gaat het te ver?? graag de mening van doris maar van anderen ook zeer welkom, als het ok is schrijf dan please gewoon ff verder...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #278 Gepost op: 16-04-2002, 20:33:24 »
ik heb et gelezen, maar wat was et probleem dan? ik heb der weer een stuk aangeschreve... oooo dat... nee, ik heb et al goed geschreve... k ben nie zwanger in de soop, lijk me ook nie zo geweldig... maar et geef nie hoor e  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #279 Gepost op: 16-04-2002, 20:51:54 »

ik heb et gelezen, maar wat was et probleem dan? ik heb der weer een stuk aangeschreve... oooo dat... nee, ik heb et al goed geschreve... k ben nie zwanger in de soop, lijk me ook nie zo geweldig... maar et geef nie hoor e  ;)

Nou, jammer... ik dacht het is een soap laat het dan ook een soap wezen, leek me wel leuk... maar ja jij moest het wel goed vinden vandaar dat ik het vroeg en ik wilde het nog wel weghalen hoor, maar ja nu heb je er al een rare kronkel aan gegeven. Het is niet echt heel erg geloofwaardig, maar ja ook wel weer grappig zo. Ik zal iets leuks gaan bedenken voor bij het zwembad. Hmmmm... iemand anders zwanger dan misschien? ;) haha neehoor kzal het niemeer doen...  :D haha ik vond het gewoon wel een grappig ideetje...