Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Maar over Schiffers.FM, ik ben toch thuis - dus kan ik het net zo goed luisteren. Welke radiozender/frequentie?
Ik dacht dat we misschien even naar de tekst van Blood Sugar Sex Magic moesten kijken, maar die is dus op heel internet niet te vinden! Op de officiele site staan geen texsten en bij alle onofficiele sites zijn de teksten of verboden vanwege copyright of de pagina waar ze op zouden moeten staan is gewoon verdwenen! Ik heb de CD niet bij de hand (wel thuis) maar daar staan volgens mij ook geen teksten op. Iemand nog ideeen? :-/
Radio 2, voor fm frequenties en radio 2 te beluisteren via 't net kijk hier. Veel plezier vanmiddag om 14:45!
Als je het niet erg vindt, wacht ik eerst even het echte fragment af..... U2 wilde ik me wel in verdiepen, maar de red hot chili peppers....
Ik hoop eigenlijk dat iemand 't kan opnemen zodat we dat achteraf ook nog kunnen doen.
"Of krijgen we weer een hint over een naderende hint?"Bloedrode hete suiker en gepeperde magische sex
<kenner> CHECK !<WCEend_mol> Paul rosenmoller is de bomb!*** Knikker has joined #nl_Demol<kenner> een beroemdheid op de chat<kenner> wowo*** ChanServ sets mode: +v Knikker<Knikker> hallo<kenner> vanwaar de eer van dit bezoek ?<Deenigeechtemol2002> verder zeg ik nix...<WCEend_mol> oh<WCEend_mol> na jah<kenner> as usual*** Deenigeechtemol2002 has quit IRC (QUIT: )<kenner> leefbaar nederland<kenner> euh<WCEend_mol> logisch<kenner> pim is geen zwarten dus john is ut ook niet ?<WCEend_mol> GROENLINKS!<kenner> ellen ook niet ?
*** Deenigeechtemol2002 has joined #nl_Demol<Deenigeechtemol2002> om kwart voor 10 geef ik nog een hint!*** Deenigeechtemol2002 has quit IRC (QUIT: )<Knikker> oh<kenner> what tha f*ck
waar blijft die hint? Of komt ie op de chat??
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
623 gasten en 16 vaste bezoekers
Geen nieuwe activiteiten gepland