Oke!
Ik ben dus maapie, en in het echt heet ik Lieke. Mijn Nick is maapie omdat ze me thuis (broers, zussen) zo noemen. waarom weet ik niet. Ik woon in Terneuzen, dat ligt in het zuiden van zeeland, op Zeeuws Vlaanderen. Ik ben 13 jaar. Ik heb blond haar, iets over mijn schouders, en blauwe ogen. Ik ben niet echt dun, maar ook (nog?
) niet dik, en ik ben 1 meter en 66 cm lang. Ik ga naar de tweede op school en ik doe VWO met Latijn er bij. Ik heb (natuurlijk) ook nog geen rijbewijs. Ik ben een groepsmens, maar ik vind het ook leuk om leiding te geven, en af en toe moet ik ook echt alleen zijn. Als ik moe ben bijvoorbeeld, of als ik honger heb. dit klinkt nogal raar, maar het is echt zo. Ik word dan helemaal slap en ik kan niks meer. ook word ik dan chagrijnig. George vind ik helemaal goed, net zoals Alicia Keys. Katten zijn m'n lievelings dieren. Daar heb ik er dan ook drie van. Op 24 maart ben ik jarig. Mijn hobby's zijn dwarsfluit, piano, badminton en toneelspelen. En daarnaast ook natuurlijk computeren, lezen enzovoort.
Als ik vier woorden over mezelf zou zeggen, zou ik
Eerlijk, lief, slim en een beetje eigenwijs zeggen. Lievelingskleuren: rose, rood, geel, groen, blauw. Ik kan goed voor mezelf opkomen en vind ik het leuk om mensen te leren kennen en te observeren (zoals dat zo mooi heet
)Ik hoop dat ik win, maar ik zou het nooit voor het geld doen. Als ik de mol zou zijn zou ik het net zo spelen als George. Een beetje sukkelig, grappig en lief. nou, nu heb ik wel genoeg over mezelf verteld denk ik. Tot op het vliegveld!
(edit: kledingstijl vergeten. nou, ik doe gewone dingen aan. Een broek of rok en een t-shirt, truitje of polo erop, maar ik zal nooit een polo op een rok doen. dat vind ik dan weer niet leuk.)