Hoi hoi!
Daar ben ik eindelijk weer! Nadat ik gisterenavond weg moest en vandaag ook de hele dag moest werken, heb ik nu net eindelijk aflevering 5 bekeken. En ik hoef helemaal niet te treuren, want Kerstin is eruit! Niet dat ik Kerstin geen leuke kandidaat vond of zo, maar ik vind Prince toch ietsjes leuker om naar te kijken! Bovendien vond ik Kerstin steeds verdachter worden en kan ik haar nu schrappen van m'n mollijstje!
(Als Prince was gegaan had ik hem trouwens kunnen schrappen van m'n lijstje, want hij staat daar ook nog op).
Och nee, ik bedenk me net dat ik toch nog 'n reden heb om te treuren. Ik had namelijk vorige week bij de pool ingevuld dat Kerstin zou afvallen deze week, maar ik heb gisteren 't nog net veranderd voor Prince. En toen heb ik Kerstin als winnaar ingevuld geloof ik! Wat dom nu achteraf. Dat scheelt weer 'n hoop puntjes. Op deze manier win ik die pool natuurlijk nooit. :'( :'( :'(
Maar genoeg getreurd, ik ga nu maar 'ns beginnen met 't lezen van alle jullie posts sinds gisteren. Oh jemig, ik geloof dat ik nog wel uren bezig ben......