Dat zou iedereen moeten doen, Robin, boycotten die handel. Wanneer ik mij erger aan een bepaalde reclame heb ik ook altijd de neiging hetzelfde produkt, als ik het echt nodig zou hebben, van een ander merk te kopen. Ik bedoel: je hebt a-merken in overvloed. Die doen kwalitatief niet voor elkaar onder.
Je ziet gewoon: als het slecht weer is, kruipt iedereen voor tv, en wordt zo'n belspelletje razendsnel afgeraffeld. Ze hebben dan hun belopbrengst veel sneller bij elkaar als op een zonnige dag.
Laatst moest ik ontzettend lachen: staat er zo'n grapjurk doodleuk te beweren dat het 12 mei is. En niemand had het kennelijk door.
Het was overigens 14 september, die dag. Ineens gebeurt er iets geks in beeld, en staat er plotseling iemand anders de kijkers te bedotten. Met een gezicht als een oorwurm, want ze mocht niet laten merken dat de kijkers tot dat moment naar een videoband hadden zitten kijken. Heel goed mogelijk dat dat ook een opname was.
Hadden ze toch in enkele secondes de hele achtergrond in de studio vervangen. En niemand die het gezien had, dachten ze. Het lijkt er werkelijk op dat ze bij de Holland Media Groep denken dat ze met hersenlozen te maken hebben.