CSI-aflevering Tarantino vanavond bij RTL 4
--------------------------------------------------------------------------------
RTL 4 zendt vanavond de eerste aflevering uit de dubbele Crime Scene Investigation-afleve- ring 'Grave Danger' uit, die werd geregisseerd door Quentin Tarantino, de regisseur van films als Pulp Fiction en Kill Bill. De cast krijgt ditmaal niet te maken met een anoniem lijk, maar met de kidnapping van iemand uit eigen team.
Deze wordt in een kist onder de grond gestopt en de CSI’ers kunnen via een webcam meekijken met het ondraaglijke lijden van hun collega. Presentator John Williams, binnenkort te zien in Help, mijn mas is een klusser!, was aanwezig bij de RTL-viewing van de seizoens- finale van CSI en had er helemaal zin in.
"Mijn vriendin heeft me aangestoken met het CSI-virus", vertelt hij bij TVgidsOnline. "Ik begin het steeds leuker te vinden, met al die inzoompjes en effectjes. Daarnaast ben ik een fan van regisseur Quentin Tarentino. Ik ben benieuwd hoe een filmfreak als hij deze serie neerzet. En om een CSI-aflevering in de bios te bekijken is natuurlijk te gek met al die geluidseffecten."
Crime Scene Investigation, vanavond rond 21:30 bij RTL 4