Auteur Topic: CSI: Crime Scene Investigation, CSI: Miami en CSI: NY  (gelezen 64722 keer)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: CSI en CSI Maimi
« Reactie #140 Gepost op: 22-01-2005, 21:29:52 »
't Wordt echt weer tijd voor nieuwe afleveringen... begint een beetje saai te worden!

rond maart zou CSI NY verschijnen, dus dat word nog even wachten
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 22-01-2005, 21:32:10 »
rond maart zou CSI NY verschijnen, dus dat word nog even wachten
In Nederland?
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 22-01-2005, 21:32:54 »
In Nederland?

ja, in Amerika is de serie geloof ik alweer aan seizoen 2 toe
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Yvje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
« Reactie #143 Gepost op: 24-01-2005, 13:57:14 »
rond maart zou CSI NY verschijnen
cool ::ok::
Smiling isn't a crime..

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 24-01-2005, 15:13:58 »
Wie het laatst lacht  maandag 24-01, 21:29 uur 
Grissom en Catherine onderzoeken de moord op een komiek die op het podium is gestorven na het drinken van vergiftigd water. De zaak wordt ingewikkelder als in een winkel een jongen overlijdt na het drinken van water van hetzelfde merk. Brass heropent een zaak.

seizoen 3

Offline Nostradamus

• Forumlid
Re: CSI NY!
« Reactie #145 Gepost op: 24-01-2005, 17:08:09 »
heb nog zitten zoeken en ik kwam dit bericht tegen op: http://mediakrant.web-log.nl/log/1649712

CSI: NY op donderdagavond van Yorin

Na Crime Scene Investigation (RTL 4), met wekelijks zo'n 1,2 miljoen kijkers en volgens RTL 4 de best bekeken Amerikaanse serie in Nederland, en 'CSI: Miami' (Yorin), de nummer twee in dezelfde ranglijst, zendt Yorin vanaf donderdag 3 maart 'CSI: NY' uit.

Ook in de variant van New York City is een team bestaande uit forensische detectives actief om moorden op te lossen.

"De serie, die bij Yorin te zien is, schijnt tijdens de zoektochten naar DNA, haren, bloedspetters, vingerafdrukken en andere, met high-tech apparatuur op te sporen aanwijzingen nieuw licht op de soms onheilspellende wereldstad", aldus Yorin. Detective Mack 'Mac' Taylor (Gary Sinise, o.a. 'Forrest Gump', 'Appollo 13' en 'The Green Mile') is een gedreven crime scene investigator, die gelooft dat alles met elkaar verbonden is. Zijn partner, detective en workaholic Stella Bonasera (Melina Kanakaredes, o.a. 'Providence' en 'NYPD Blue'), deelt zijn voorliefde voor het werk. Samen geven zij leiding aan de ruige Danny Messer (Carmine Giovinazzo, o.a. 'Black Hawk Down') en voormalig chirurg Dr. Sheldon Hawkes (Hill Harper, o.a. 'City Of Angels'). De ongeduldige rechercheur Don Flack (Eddie Cahill, gastrollen in o.a. 'Friends' en 'Sex And The City') en de slimme en sexy Aiden Burn (Vanessa Ferlito, o.a. '24' en 'The Sopranos') maken het team compleet.

In de eerste aflevering, getiteld 'Night, Mother', wordt een dode vrouw 's nachts nabij een basketbalveldje in Stuyvesant Town, New York City, gevonden, terwijl een andere vrouw op haar bloederige lichaam instompt. 'Mac' en Stella vinden al snel het steekwapen en de eerste verdenkingen richten zich tegen de bij het lijk aangetroffen dame. Langzaam maar zeker wijzen de sporen echter steeds meer op andere mogelijkheden voor de geweldadige dood.

De 'CSI'-series zijn uit het brein ontsproten van producent Jerry Bruckheimer, de man achter talloze films zoals 'Con Air', 'Pearl Harbour', 'Gone In 60 Seconds', 'Armageddon', 'Enemy Of The State' en 'Pirates Of The Caribbean'. De filmachtige effecten en close-ups heeft hij aan zijn tv-serie meegegeven en niet zonder succes: sinds de start in 2000 staat 'CSI' bovenaan alle ranglijsten in thuisland de Verenigde Staten en is de succesreeks de best bekeken buitenlandse serie in onder meer Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje, Australië, Engeland, Canada en ook Nederland.

Alledrie CSI-versies worden overigens in Los Angeles opgenomen. Toch proberen de tv-makers telkens de sfeer van de desbetreffende stad weer te geven. Ze kiezen er daarom voor aan elke versie een bepaalde steunkleur mee te geven. CSI Las Vegas wordt met een rood filter gefilmd, Miami kreeg een geel filter en New York een grijs filter.

Offline Nostradamus

• Forumlid
Re: CSI NY!
« Reactie #146 Gepost op: 24-01-2005, 17:11:30 »

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 24-01-2005, 19:25:48 »
Wow, maandag, dinsdag, donderdag én zaterdag CSI! ;D

Offline Ambla

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 24-01-2005, 21:29:25 »
Ook maar eens op een ander forum gekeken.. Ik ben ook een groot CSI fan, ben wel benieuwd hoe CSI NY zal zijn, al hebben we al een klein voorproefje gehad met een CSI Miami/NY aflevering, net als bij de introductie van CSI Miami (toen CSI LV/Miami combo). Gary Sinise is iig een goed acteur, vond hem geweldig in Forrest Gump. Ik moest wel wennen aan dat mens uit Providence als agente, ik zie haar nog helemaal als dokter. Ik ben het met jullie eens over teveel herhalingen! Echt balen!  ::niet-ok:: Ik kijk dus vanavond ook niet, ik raak er bijna gefrustreerd van  ::regenboog:: !

Gr. Ambla  ::zwaai::
MSI : Mole Scene Investigation

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 24-01-2005, 23:35:29 »
Yippie, heb er zin in, dag voor m'n verjaardag dus da's wel leuk :). Gary Sinsie ken ik natuurlijk en als diehard 24 fan natuurlijk ook Aiden Burn ook ::jaja::

Offline Gwen

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 25-01-2005, 18:43:26 »
Ik ben ook een supergroot fan van CSI ::jaja::

wat super dat er nog een serie komt. I love it ::bravo::

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 26-01-2005, 14:56:24 »
Moeilijke tijden  dinsdag 01-02, 20:30 uur 
Horatio start een onderzoek naar de dader van een geweldsdelict. Het onderzoek leidt hem naar een gevangenis in Georgia waar hem een onthullende bekentenis staat te wachten.

seizoen 2

Ellie  zaterdag 29-01, 22:00 uur 
Warrick leidt het onderzoek naar de moord op een artiest die er met geld van toeristen vandoor ging.

seizoen 2

Offline Yvje

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 26-01-2005, 16:25:15 »
Was die aflevering van CSI Miami gister geen nieuwe? Ik herkende hem iig niet ::)
Smiling isn't a crime..

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 26-01-2005, 20:51:57 »
Was die aflevering van CSI Miami gister geen nieuwe? Ik herkende hem iig niet ::)
Kweenie, moet hem nog kijken. Neem hem altijd op omdat ik er op dinsdag nooit ben.

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 26-01-2005, 21:26:41 »

was wel een herhaling, ik kende hem al wel

Offline Yvje

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 27-01-2005, 09:02:48 »
was wel een herhaling, ik kende hem al wel
ok ::)
Smiling isn't a crime..

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 2-02-2005, 19:24:28 »
Ik had die van afgelopen maandag niet gezien... Ik dacht de meeste toch al wel gezien te hebben...

Offline Yvje

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 3-02-2005, 17:20:28 »
De aflevering van CSI Miami kende ik weer niet hoor ::)
Smiling isn't a crime..

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 3-02-2005, 18:50:43 »
De aflevering van CSI Miami kende ik weer niet hoor ::)
Heb hem wederom nog nie gekeken, maar m'n moeder riep al dat ik hem wel kende... en het voorstukje herkende ik ook, helaas.

Offline Sija

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 6-02-2005, 19:42:22 »
Wie heeft er toevallig gisteravond ook naar CSI gekeken op RTL 4?

Ik vraag me al de hele dag af in welke andere serie die ene mevrouw speelt. Ik bedoel degene met dat rooie haar. Ik kan er maar niet op komen.

Wie helpt me?  :(
Tis een Kwestie van Geduld