Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Je hebt gelijk. Alhoewel, het is maar wat je acteur noemt natuurlijk "Na een figurantenrol in de Nederlandse film Zwartboek en gastrollen in Onderweg Naar Morgen en Rozengeur & Wodka Lime kreeg hij de hoofdrol in de speelfilm Sinterklaas verdwaalt in het grote bos."
geld vinden voor één envelop
Viktor is weer terug in beeld bij mij Had veel verdachte acties vandaag.De komende week maar even alles laten bezinken en dan weer terug naar mijn finalisten van aflevering 2
Viktor twijfelt over New York. Waarom? Als Molactie loopt het meteen in de kijker.
Viktor met zijn onthulling dat de bom in schaaltje 7 ligt. Noemt zich een oelewapper. Kandidaats als je mij vraagt Lo
Viktor is mijn nummer 2 geworden terwijl ik hem helemaal niet verdacht.Het moment werd ook in moltalk genoemd.Hij wil eerst gaan voor 50 - 75. Als hij ziet dat dat toch een meerderheid wordt gaat zijn hand snel weer naar beneden.
Viktor zegt "30-50 nu stemmen" en steekt dan zijn hand omhoog
Volgens mij vond Viktor een eerste voorstel van 30-50 zelfs te hoog. Hij wilde nog lager inzetten. Kan nu niet terugkijken, zit op mijn werk inde lunchpauze
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
987 gasten en 13 vaste bezoekers
RealityTV vandaag