Auteur Topic: Hunted  (gelezen 283031 keer)

Offline SpacyColours

• Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #1820 Gepost op: 23-12-2024, 12:48:06 »
Misschien een domme take, maar ik vraag me af of die 'tap' nou zoveel om het lijf heeft.

De productie bepaalt wanneer de info HQ bereikt.
Ja, dat denk ik ook hoor.

Waarschijnlijk worden betrokkennen bij het programma (mensen die voortvluchtigen helpen of mensen in hun omgeving) ook wel gevraagd om het spelletje een beetje mee te spelen en de Hunters eventueel toegang te geven tot bepaalde machtigingen. Want ik snap anders niet waarom mensen altijd slaafs de Hunters hun huis binnen laten en hun spullen meegeven, of zelfs mogen worden afgetapt binnenshuis.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1821 Gepost op: 23-12-2024, 21:29:17 »
Gewoon op die auto aflopen  ::ohno::

Edit: paranoia slaat toe, ik zou t daarom nog geen 48 uur volhouden  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 23-12-2024, 21:49:37 door Daisy »

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #1822 Gepost op: 23-12-2024, 22:06:37 »
Oh Selmar toch, plaatsen buiten de randstad blijven moeilijk uit te spreken he :P TermuntERzijl, EemShaven

En besluit jij nu echt het oefendorp te laten schieten? :o
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #1823 Gepost op: 23-12-2024, 22:07:39 »
Die snap ik ook niet.

Oei Hunters toch.....
« Laatst bewerkt op: 23-12-2024, 22:17:29 door Daisy »

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #1824 Gepost op: 23-12-2024, 22:19:12 »
Prachtig beeld van die verslagen gezichten op HQ.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #1825 Gepost op: 23-12-2024, 22:20:13 »
Ai ai, dat was een misser van de Hunters... Hoe kan het dat ze zo ver moesten rennen naar het Oefendorp? Als ze dichterbij waren geweest, hadden ze de voortvluchtigen nog kunnen pakken...
Tell me what your telescope says

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #1826 Gepost op: 23-12-2024, 22:22:39 »
Ik denk dat je met de auto niet dichterbij kan komen. Die camera auto stond immers ook uit de buurt.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #1827 Gepost op: 23-12-2024, 22:27:30 »
Twee volledige teams ontsnapt. Dat is bij de VIPS wel gelukt (bij een veel kortere periode, dus lastiger voor de hunters), maar in de gewone series nog nooit.

Deze twee koppels speelden het ook wel veel beter dan de anderen. Redouan en Achraf hadden mazzel dat ze het zo lang volhielden. Ze keken echt niet waar ze langs liepen. Een donkere auto op een gekke plek, daar moet je gewoon op letten natuurlijk. Maar ja, vorige week hadden ze ook al de nodige fouten gemaakt, met het pinnen zo dicht bij de pizzaplek.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #1828 Gepost op: 23-12-2024, 22:28:33 »
Ik begin jammergenoeg steeds meer het gevoel te krijgen dat er aardig wat gescript is. De rode auto die net op tijd opduikt om een Hunter te helpen om de snelle Redouan en Achraf toch te kunnen pakken. De keuze om nét pizza vegan veggie niet te kiezen (er moeten toch winnaars zijn). Zoveel hulp dit seizoen van overijverige bemoeials in het publiek (hoef je als programmamaker niets mee te doen). Als je als Hunters dan ook nog zoveel megasnelle techniek tot je beschikking hebt met een vingerknip, pak dan ook gewoon die winst en doe geen concessies door net toevallig niet naar Marnehuizen te gaan.

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #1829 Gepost op: 23-12-2024, 23:11:30 »
Ik heb vast iets gemist.
Maar de kandidaten welke coördinaten ze moesten gebruiken, nl die van vegan veggie
Stond die als enige op de pizza lijst en waarom hadden de hunters dat dan niet gezien?

Of lagen de andere pizza coördinaten in het gebied dat op de doos stond? De 2 gepakte jongens hadden de doos zeker niet bewaard.

Het waren 2 teams die ook goed bezig waren. De meisjes hadden alleen niet op een parkeerplaats de fietsen moeten pakken, maar iets eerder dan waren ze niet ontdekt

Ik denk best dat er dingen gescript worden, maar als de hunters de kans hadden gehad dan hadden ze ze echt wel gepakt. Als ze al uren van te voren geweten hadden waar ze moesten zijn dan hadden ze het zo gebracht alsof het op het laatst pas zo was of zo

Ook goed dat de productie allemaal extractie plekken als coördinaat had die ook best goede plekken hadden kunnen zijn.

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #1830 Gepost op: 23-12-2024, 23:17:34 »
De finale kandidaten hadden op basis vd pizza doos er 4 kunnen uitsluiten. De rest zal te ver van Lauwersoog gelegen hebben.

Redouan en Achraf hadden die hint gemist, en daardoor hadden de hunters die info niet. Dus die konden niks uitsluiten.

Offline :Selmar:

• Forumlid
  • You can run, but you can't hide
« Reactie #1831 Gepost op: 23-12-2024, 23:24:28 »
Ai ai, dat was een misser van de Hunters... Hoe kan het dat ze zo ver moesten rennen naar het Oefendorp? Als ze dichterbij waren geweest, hadden ze de voortvluchtigen nog kunnen pakken...
Tja, die andere locaties waren gewoon mooier. Misschien had ik Kloosterhuizen moeten inruilen voor Marnehuizen, maar dat is achteraf makkelijk.

https://x.com/selmarsmit/status/1871479687865905335?s=46&t=P-YJpCbWF6cFq67bmY4azg
« Laatst bewerkt op: 24-12-2024, 10:22:38 door :Selmar: »

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #1832 Gepost op: 24-12-2024, 13:35:48 »
Het was een erg goed en leuk seizoen met terechte winnaars. Ik verheug me al op de VIP-reeks in februari.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #1833 Gepost op: 24-12-2024, 13:45:54 »
Ik ben er geen fan van dat de hunters moeten gokken tussen mogelijke exit-locaties (en zelf geen camera's mogen plaatsen rond toegangswegen), maar ik had het dit seizoen wel verwacht.

Verder een goed seizoen. Ik miste Marcel wel. Anderen zijn juist blij dat-ie weg is, weet ik. Maar daarnaast vroeg ik me af of de leiding op HQ wel strak genoeg was.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #1834 Gepost op: 24-12-2024, 16:21:29 »
Ik mis Marcel vooral vanwege zijn hilarische one liners. Of hij nou daadwerkelijk het verschil zou hebben gemaakt en dan alle voortvluchtigen wel waren opgepakt, durf ik te betwijfelen.
Laten we niet vergeten dat het uiteindelijk een tv-programma is en als de hunters telkens een clean sheet behalen, de kijkers gaan afhaken. Dus succes voor de voortvluchtigen was gewoon weer eens nodig, hoe zuur het voor Selmar cum suis ook was.

Overigens vreselijk gelachen om de wangen van Luc en Pim waar gauw nog even wat vuil op was gesmeerd. Tja, duidelijk dat de productie per se opnames wilde in die geheime vluchttunnel. 
 ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #1835 Gepost op: 24-12-2024, 16:42:52 »
Had graag tenminste één keer "volle patat erop" gehoord nog by the headquarters  ::rofl::
Ter nagedachtenis aan..

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #1836 Gepost op: 24-12-2024, 16:56:40 »
Ja ::rofl::

Ik mis Marcel vooral vanwege zijn hilarische one liners. Of hij nou daadwerkelijk het verschil zou hebben gemaakt en dan alle voortvluchtigen wel waren opgepakt, durf ik te betwijfelen.
Laten we niet vergeten dat het uiteindelijk een tv-programma is en als de hunters telkens een clean sheet behalen, de kijkers gaan afhaken. Dus succes voor de voortvluchtigen was gewoon weer eens nodig, hoe zuur het voor Selmar cum suis ook was.

Ja, weet ik. Zie reactie #1806 ::tandpastasmiley::

Ik mis Marcel ook vooral vanwege zijn one-liners ...en het extra gevoel van urgentie. Want die stress bij hem was deels echt.

Maar daarnaast denk ik dat hij het team beter aan kon sturen. Het zijn momentopnames, ik weet het. Noem het een gevoel ; - )

Citaat
Overigens vreselijk gelachen om de wangen van Luc en Pim waar gauw nog even wat vuil op was gesmeerd. Tja, duidelijk dat de productie per se opnames wilde in die geheime vluchttunnel. 
 ::rofl::

Jammer dat die boys niet door een echt riool moesten. Anne en Noor keken nu al van: WTF  ???
« Laatst bewerkt op: 24-12-2024, 16:58:47 door Amethyst »

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #1837 Gepost op: 24-12-2024, 18:15:21 »
Een donkere auto op een gekke plek, daar moet je gewoon op letten natuurlijk.
En die donkere auto had nota bene de alarmlichten aan. Als dat niet het geval was, zou je nog kunnen denken dat dat gewoon een geparkeerde auto is. Nu hadden ze daar inderdaad scherp op moeten zijn.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #1838 Gepost op: 24-12-2024, 18:29:08 »
Redouan en Achraf zijn trouwens al dagen voor de finale gepakt, begreep ik uit een post van Selmar op FOK. Niet de dag ervoor dus.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #1839 Gepost op: 24-12-2024, 19:06:47 »
Voor de story telling kwam het natuurlijk beter uit om te doen alsof ze in het zicht van de finale zijn gestrand.
Maakt ook niet echt uit natuurlijk; je krijgt geen punten per overleefde dag of zo. Ik vond die twee trouwens wel sympathiek.
En hun stunt met HQ binnengaan met een cadeautje voor de hunters blijft iets waar we het nog jaren over hebben.