Vanmiddag ben ik erachter gekomen dat Doris de beste vriendin van een meisje uit mijn klas is.....
Toevallig of niet?
wooooow wat leuk wat grappig! Ja ik ben ook de hele dag al de uren aan het aftellen (hiervoor alleen maar de dagen maar nu dus maar de uren, zal ook nog wel minuten worden........), en ik was gisteren ziek, helemaal in paniek natuurlijk, want met keel-/buik-/hoofd-/spierpijn (ja, dat alles...) kun je natuurlijk nog wel widm kijken, maar ik MOEHOEHOET morgen natuurlijk beter zijn om Prince z'n handje te kunnen shaken zonder hem vreselijk aan te steken
. Duimen jullie voor me please dat ik dan weer helemaal beter ben?? Alvast bedankt (voor het duimen) en heel erg superveel plezier en spanning vanavond toegewenst, maar dat hoef ik natuurlijk niet meer te zeggen, zeg het alleen maar om mezelf nog maar wat zenuwachtiger te maken... Whiiiiiiiii ga nog maar ff naar de tune luisteren, daar ben ik ook helemaal verslaafd aan, ben nog steeds Robbieazerty errug dankbaar voor die link waar je dat muziekje kan downloaden!!