Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553066 keer)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #3720 Gepost op: 29-04-2002, 22:24:30 »

eeeeey mensen!!!
ik bene r maar heeeeeeel even, maar wil via deze weg toch iedereen een fijne koninginnedag toewensen!!!

liefs van julia

kusjussssssss ;D

Ja jij ook gefeliciteerd met Trix alvast, iedereen trouwens...Ik wil morgen oranje tompoezen kan dat??(van de hema die zijn het lekkerst) :P

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3721 Gepost op: 29-04-2002, 23:24:23 »

Geweldig Jet , waar is de rest btw trouwens , han, vlaming , jet , regirobert,  allemaal zo angstig stil....

Ik ben er weer effe! Maar ik moet zo weer rondgaan met de hapjes hier thuis. Dus helaas is mijn bezoek maar van korte duur.

Ik ga er weer vandoor, want mijn moeder heeft me nodig om mee toastjes te smeren. Misschien nog tot straks en anders vast truste en 'n hele fijne koninginnedag!  :)

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #3722 Gepost op: 29-04-2002, 23:31:48 »

Ik ben er weer effe! Maar ik moet zo weer rondgaan met de hapjes hier thuis. Dus helaas is mijn bezoek maar van korte duur.

Ik ga er weer vandoor, want mijn moeder heeft me nodig om mee toastjes te smeren. Misschien nog tot straks en anders vast truste en 'n hele fijne koninginnedag!  :)

Hahaha , han , hetzelfde hoor , nog veel plezier op je moeders verjaardag , niet te hard werken he  ;)

MvG,  Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #3723 Gepost op: 29-04-2002, 23:54:34 »
Hebben jullie morgen Koninginnedag ? En is dat dan een officiële verlofdag voor iedereen ?  (waarschijnlijk een heeeeel domme vraag)
Geniet er allemaal van !!
Wij hebben woensdag vrij : 1 mei, dag van de arbeid.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #3724 Gepost op: 30-04-2002, 00:09:30 »

Hebben jullie morgen Koninginnedag ? En is dat dan een officiële verlofdag voor iedereen ?  (waarschijnlijk een heeeeel domme vraag)
Geniet er allemaal van !!
Wij hebben woensdag vrij : 1 mei, dag van de arbeid.

Yep , altijd vrij dan , heb nu sowiezo vakantie... Wij 1 mei niet dacht ik , wij hollanders houden niet zo van werken  ;)

MvG , Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3725 Gepost op: 30-04-2002, 00:56:15 »
Zo, 't bezoek is de deur uit gewerkt, alle glazen, bordjes en kommetjes zitten in de vaatwasser en alle rotzooi is opgeruimd. Gelukkig.......

En nu ga ik ook maar snel slapen, want ik wil morgen weer vroeg naar de Koninginnemarkt.

Truste!

Liefs,
Han  

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #3726 Gepost op: 30-04-2002, 09:36:43 »
Een goedemorgen :P. Weet je wat vervelend is, opstaan om iemand wakker te bellen (en dan je wekker zetten) die al wakker is ;)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #3727 Gepost op: 30-04-2002, 11:16:05 »
Han, ik log net en zie dat je op 2500 staat, proficiat!
Allemaal veel plezier vandaag op koninginne dag. Ik ga jeu de boulen. Dat is altijd erg gezellig, als het droog blijft tenminste...

groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #3728 Gepost op: 30-04-2002, 12:09:52 »
GEFELICITEERD HAN !

MvG , Kennz

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #3729 Gepost op: 30-04-2002, 12:25:14 »
Mijn congratulaties Han ;D

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3730 Gepost op: 30-04-2002, 12:38:53 »
Bedankt voor jullie felicitaties!  :)

Ik had 't zelf nog niet eens door, ik was vanaf gisterenavond niet meer online geweest vandaar.

Ik kom net terug van de koninginnemarkt hier. 't was natuurlijk heel gezellie en druk. Gelukkig hebben we 't hier droog kunnen houden tot nu toe. (zo zielig voor al die kindjes die op de rommelmarkt zitten als 't regent!)

Ik ga effe 'n lekker stukje vlaai eten (we hebben nog heel veel over van mijn moeders verjaardag gisteren!) en ondertussen snel bijlezen.  ;)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #3731 Gepost op: 30-04-2002, 13:15:28 »

Bedankt voor jullie felicitaties!  :)

Ik had 't zelf nog niet eens door, ik was vanaf gisterenavond niet meer online geweest vandaar.

Ik kom net terug van de koninginnemarkt hier. 't was natuurlijk heel gezellie en druk. Gelukkig hebben we 't hier droog kunnen houden tot nu toe. (zo zielig voor al die kindjes die op de rommelmarkt zitten als 't regent!)

Ik ga effe 'n lekker stukje vlaai eten (we hebben nog heel veel over van mijn moeders verjaardag gisteren!) en ondertussen snel bijlezen.  ;)

Bijlezen , haha , zal niet al te lang duren hoor Han , de hoogtijdagen op het forum lijken voorbij te zijn , worden hier zo'n 3 berichten per dag gepost  ;)

MvG , Kennz

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3732 Gepost op: 30-04-2002, 13:36:51 »

Bijlezen , haha , zal niet al te lang duren hoor Han ,

Ik was idd in 'n paar minuutjes al klaar. (en dat terwijl 't 2 weekjes geleden me soms wel 3 uur kostte als ik 'n dag niet op 't forum geweest was!)

Citaat
de hoogtijdagen op het forum lijken voorbij te zijn , worden hier zo'n 3 berichten per dag gepost  ;)

Nou gelukkig is 't nog niet zo erg, ik geloof dat er nog 50 berichten per dag gepost worden!  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3733 Gepost op: 30-04-2002, 14:20:59 »
jah hier dan nog maar eentje want vandaag zullen we de 50 zeker wel niet halen met iedereen op de rommelmarkt... ik had er niet zo'n zin in dit jaar, heb de koningin gezien op tv en dat is wel weer genoeg...
ik denk dat ik ook snel klaar ben met bijlezen, en in de vakantie krijg ik ook al zo weinig mailtjes... naja op zich heb ik er nog wel een aantal liggen om te beantwoorden maar ja.

nog gefeliciteerd he han met je 2500, ja nu al 2 meer maar toch beter laat dan nooit. Hoop dat het feest gister wel leuk was ondanks je zware taak als serveerster ;)

wat kan ik nog eens vertellen, uhuhmmmmm, hoop dat iedereen die op vakantie is (Jet, Aggie, Lautjuh, enzzzz?) het ook erg leuk heeft.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #3734 Gepost op: 30-04-2002, 14:27:57 »
Gefeliciteerd Han
Zo tijd voor een oranjebittertje..!!
Cheers..!! op Trix en Han :D

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3735 Gepost op: 30-04-2002, 14:38:46 »
heeeeeej allemaal
han gefeli! Dat gaat snel bij jou zeg!Hihi
nou, ben even naar koninginnedag geweest, na 2 uurtjes had ik het wel gezien (en mijn zoontje trouwens ook)
nou, voor de anderen een fijne dag!

kusjus julia

always look on the bright side of life

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3736 Gepost op: 30-04-2002, 15:12:12 »
Nogmaals bedankt voor de felicitaties!  :)

En ik lust straks wel 'n glaasje oranjebitter!  ;)

Hier is 't nu slechter weer aan 't worden. 't zal niet lang meer duren voordat 't gaat regenen. Bof ik effe dat ik al terug ben van de markt!

Ik denk dat ik maar 'ns op de bank ga hangen met 'n leuke film. Daar vind ik 't echt 't weer voor.  :)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3737 Gepost op: 30-04-2002, 16:20:36 »
mensennnnnnnnnnn ik ga er weer vandoor, ik ga even ergens eten, een echt koninginnedag maaltijd (broccoli, hahahaha)

ikziejulliewelweer!!!

groetjessssssssss kusjusssssss julia

always look on the bright side of life

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3738 Gepost op: 30-04-2002, 18:10:47 »

mensennnnnnnnnnn ik ga er weer vandoor, ik ga even ergens eten, een echt koninginnedag maaltijd (broccoli, hahahaha)

oranje broccoli...?  :-\

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #3739 Gepost op: 30-04-2002, 18:15:57 »

oranje broccoli...?  :-\

Hmm ja , weer eens wat anders dan dat saaie molgroen  ;)

MvG ,Kennz