Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553123 keer)

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #3800 Gepost op: 3-05-2002, 11:29:22 »

Ik kom net terug uit Eindhoven met de trein. Ik ben daar op bezoek geweest bij 'n vriendin die jarig is vandaag.

Op de koffie bij Han531 geweest zeker?  ;D

En studeer ze... zou ik ook moeten doen... :P

Gr. B.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3801 Gepost op: 3-05-2002, 12:39:19 »

Op de koffie bij Han531 geweest zeker?  ;D

Ja zekers, en ze was erg teleurgesteld dat jij haar verjaardag vergeten bent.  ;)

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #3802 Gepost op: 3-05-2002, 12:49:06 »
Hieronder het vervolg op 'Bar "de Molshoop" (deel 28)'.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #3803 Gepost op: 3-05-2002, 12:51:24 »
Laten we verder gaan bij 'Bar "de Molshoop" (deel 29)'.  :)

slotje...

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #3804 Gepost op: 3-05-2002, 13:27:04 »
Veel blokgenot Han13 !
En voor degenen die nog langskomen : prettige dag, en hou het hier een beetje rustig; denk aan de studenten !!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3805 Gepost op: 3-05-2002, 13:50:42 »
kzal heel stilletjes praten voor Han13...

Zo, ik ben net anderhalf uur op :D (lang leve de vakantie!), en funny: ik had gedroomd dat ik een mailtje van Prince had gekregen, maar dat ik niet zeker wist of dat nu echt zo was of dat ik het gedroomd had. Dat besprak ik met Lautjuh, die samen met WC Eend om een of andere reden opeens bij mij op cabaret zat, en ook nog met Pino. Echt grappig! Alles wees er eigenlijk op dat ik het níet gedroomd had, maar ja, toen had ik het geheel gedroomd... :-\

Tja en nu moet ik ook maar eens een boekverslagje of vijf gaan maken... lang leve de vakantie grmbl...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #3806 Gepost op: 3-05-2002, 17:08:11 »
Nounou wat een droom e...je kan ook echt nie een dag...of nacht...zonder prince he! ;)

Ik heb net alle foto's van de 20ste ingeplakt...echt cool...de ruitjes servetten van jantien.org komen er elke blz. in terug! Als versiering...ziet er best vrolijk uit nu!

Ik zal nu ook de bar gaan volgen op forum...nu kan IK het zelfs allemaal nog bijhouden  :P

Liefs Fenna

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3807 Gepost op: 3-05-2002, 17:13:13 »

Nounou wat een droom e...je kan ook echt nie een dag...of nacht...zonder prince he! ;)

;D HAHAHAHA blijkbaar niet, maar ja die mensjes van het forum kwamen er ook nog in voor, en kvond het uiteraard echt doodnormaal dat Lautjuh en Tomas bij me op cabaret zaten, echt zo vaag...
Nou die boekverslagen komen er dus toch weer niet van, ik heb echt 0,0 discipline, wat kan ik daar toch aan doen?? Want ik MOET ze toch gewoon echt inl, maar hoe vaak ik dat ook tegen mezelf zeg, thelpt nie...

jullie nog leuke dingen gedroomd? of ehm iets anders om te posten...??

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #3808 Gepost op: 3-05-2002, 17:16:07 »
Ik droom nie...naja vast wel maar dat vergeet ik meestal weer meteen...maar goed ook denk ik  8)

Verder niet veel te melden...alleen dat ik maandag weer naar school moet...echte student he  :-/

Liefs Fenna

« Laatst bewerkt op: 3-05-2002, 17:20:47 door Fenn »
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3809 Gepost op: 3-05-2002, 17:24:36 »
Zo, ik kom nog 'ns kijken hoe 't hier gaat.  :)

Bedankt dat jullie zo rustig gedaan hebben, zodat ik wat kon studeren. (ik zat in 't kleine kamertje hiernaast!) Helaas ben ik niet zo erg opgeschoten. Maar ik heb volgende week nog de tijd, dus hopelijk gaat 't dan wat beter. (ik wilde eigenlijk volgende week leuke dingen gaan doen, maar aangezien 't weer niet echt veel beter gaat worden............)

En wat gaat iedereen vanavond doen? Weer MA kijken? Of komt er weer 'ns 'n leuke film op? Of gaan we weer treurig aan de bar hangen?

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #3810 Gepost op: 3-05-2002, 17:41:05 »
jullie nog leuke dingen gedroomd? of ehm iets anders om te posten...??

Wat leuk e, dat ik in je dromen voorkom. En extra grappig: ik had vannacht ook over WIDM gedroomd! Precies weet ik het niet meer, maar volgens mij deed ik zelf mee, Angela was er in ieder geval en zij probeerde mij kaartjes te verkopen van Kabouter Plop voor mijn kinderen! :-\
Het was overigens in Drenthe!

Kan iemand hier een dromenanalyse op loslaten?

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3811 Gepost op: 3-05-2002, 19:52:27 »
halloooooooooooooooooo goeiesavonds tezaam  :)

Wat leuk e, dat ik in je dromen voorkom. En extra grappig: ik had vannacht ook over WIDM gedroomd! Precies weet ik het niet meer, maar volgens mij deed ik zelf mee, Angela was er in ieder geval en zij probeerde mij kaartjes te verkopen van Kabouter Plop voor mijn kinderen! :-\

Ik denk dat....dit een afkickverschijnsel was hahaha dus droomanalyse?? hoeft niet :P ;) ;D

always look on the bright side of life

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3812 Gepost op: 3-05-2002, 20:08:27 »
ik had vandaag trouwens iets heel raars meegemaakt...

ik ging met de kinderen van mijn werk wandelen en we stopten ergens ik dacht wat ligt daar nou in het gras? ik kijk even goed en ja hoor, een dode MOL!!!

wie moet er hier nou afkicken, ik ga nu ook al dooie mollen zien!!! ;D

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3813 Gepost op: 3-05-2002, 20:34:55 »
mensen, ik ga er weer vandoor, slaap lekker!!! doeiiiiiiii
kusjus julia

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #3814 Gepost op: 3-05-2002, 20:41:01 »

mensen, ik ga er weer vandoor, slaap lekker!!! doeiiiiiiii
kusjus julia

Nu al slapen Julia?? En missie agatsiebah dan? :P

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #3815 Gepost op: 3-05-2002, 23:06:41 »

Droomanalyse Pino's droom:

Angela in je droom betekend dat je binnenkort een rose jas gaat kopen van je spaarzegels van de buurtsuper...Dit verklaart de kaartjes die ze je wil verkopen in je droom...

Kabouter plop in je droom verlkaart dat je danst als een gans...Gans is toch een beetje familie van Pino, Gans Anders

Je kinderen gaan volgens je droom in Drenthe  een hunnebed kraken of iets dergelijks...Of ze gaan er een theeplantage beginnen...BM thee ofzo :D
Tot zover uw droomanalyst Blackmollie

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3816 Gepost op: 3-05-2002, 23:06:54 »

Nu al slapen Julia?? En missie agatsiebah dan? :P

jaaaaah mensjes, hebben jullie afl 2 toch wel gezien he?? :D dan kunnen we weer fijn gal spuwen in 't ma-topihhhc...!! wel ff doen he, nou nog veel plezier in de bar ik moet weer van de compu af van mijn vadertje... :( doeidoei en slaap lekker...!!

groetjes e'tje

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #3817 Gepost op: 4-05-2002, 00:47:56 »
Cabaret.... kan ik zo kopspijkers in :P. Maar goed, ik ga 's ff wat drinken :D. Mwoah, mag niet van Ellen, doe ik lekker toch, foto's van Bram en John:

Ze zijn fijn hoor :D

John kennen jullie vast wel, die andere is Bram (Kenner).

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #3818 Gepost op: 4-05-2002, 02:10:21 »
Die van Bram mogen wel hoor...
Waarom heeft Kenner da domme petje op trouwens?? Vink nou wel zo boer she, om met petje op bij John op de koffie..euhm...sorry, ut was thee...te gaan....

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #3819 Gepost op: 4-05-2002, 02:12:14 »

Die van Bram mogen wel hoor...
Waarom heeft Kenner da domme petje op trouwens?? Vink nou wel zo boer she, om met petje op bij John op de koffie..euhm...sorry, ut was thee...te gaan....

Pfff,  toen ik die pet anders afzette , begon er 2 man ( jaja , jij en John ) te schreeuwen : PET OP !

MvG , Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner