Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553449 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #3900 Gepost op: 8-05-2002, 11:37:41 »

Ben wel een beetje laat, maar ik lust toch nog wel een ontbijtje. Ik werk vandaag thuis, dus ben af en toe wel hier te vinden.

Gelukkig dat er toch nog iemand van m'n ontbijt eet.  :)

Citaat
We hebben alweer een heel lang weekend voor de boeg en het weer lijkt ook mee te werken tot nu toe.

Ik dacht ook dat ik vandaag 'ns lekker buiten in de zon kon studeren, maar voor alsnog is hier geen zon te bekennen. 't ziet nog steeds hartstikke grijs.  >:(

Citaat
Ik heb Vlaming al lang niet meer gezien. Misschien moet ie nu wel dag en nacht werken om de tijd die hij verloren tijdens widm in te halen? Wie weet.

Ik heb ook geen idee waar vlaming is gebleven, hij is al lang niet meer langsgekomen. Maar misschien heeft hij 't idd te druk met z'n werk, hij had iig geen vakantie geloof ik.

Ik ga maar 'ns verder met studeren en hopen dat 't zonnetje er nog doorbreekt vandaag.  :-\

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3901 Gepost op: 8-05-2002, 11:56:50 »
Citaat
Gelukkig dat er toch nog iemand van m'n ontbijt eet.  

ik eet der ook van zulle, maar ben net wakker dus ik zie et nu pas! lekker! mmmm! beter dan die stokbroden daar in frankrijk.
en het is hier idd stil, al die mensen die beloofd hebben dat ze zouden blijven komen zijn nu nergens te bekennen  >:(
ik ga zo ff men fotows naar de fotoman brengen, heb ik morgen eindelijk men mfb fotows.... hoop ik

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #3902 Gepost op: 8-05-2002, 12:00:36 »
Ik hield m'n woord hoor schat, ik ben er nog, ik zit alleen meer in de chat ;)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #3903 Gepost op: 8-05-2002, 12:49:32 »

't ziet nog steeds hartstikke grijs.  

En koud!
Optimist als ik ben zit ik hier in zomerkleding te vernikkelen achter de pc...Maar wacht 'ns even...terwijl ik dit typ, komt zowaar het zonnetje even over mijn schouder meelezen! Houd moed lieve mensen, het wordt nog wel zomer!

Aggie!!! Leuk van je te horen!!

En Doris: welkom terug!

Hebben jullie het nieuwste dagboek van Jantien al gelezen? Die lieverd is ons nog niet vergeten. Kenner , jij moet het zeker even lezen  :)

Dag allemaal, een  :-* van Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3904 Gepost op: 8-05-2002, 12:55:04 »

En koud!
Optimist als ik ben zit ik hier in zomerkleding te vernikkelen achter de pc...Maar wacht 'ns even...terwijl ik dit typ, komt zowaar het zonnetje even over mijn schouder meelezen! Houd moed lieve mensen, het wordt nog wel zomer!

Nou ik hoop 't! Ik las net dat 't in 't uiterste zuiden van Limburg al heel zonnig is, dus ik heb nog hoop dat 't hier in 't noorden van Limburg ook nog goed komt vandaag!  :)
(maar nu nog steeds grijs en koud hier)

Citaat
Hebben jullie het nieuwste dagboek van Jantien al gelezen? Die lieverd is ons nog niet vergeten. Kenner , jij moet het zeker even lezen  :)

Bedankt voor de tip, ik ga gelijk weer 'ns 'n kijkje op Jantien.org nemen! (ik heb er al weken niet meer op gekeken. *schaam schaam*)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #3905 Gepost op: 8-05-2002, 12:56:51 »
Shit weer een berichtje van mezelf gewist!
Maar goed, staat dat dagboek op de site van jantien.org?

Leuk dat er wat meer gereageerd is vanmorgen, een stuk gezelliger toch. Ik ben zelf ook wat meer op de chat tegenwoordig, das ook gezellig. Ik zou zeggen als het hier rustig is, kom dan naar de chat!

Ik ga maar weer eens verder. Ik was tenslotte thuis aan het WERKEN en niet aan het internetten ;D Wat dat betreft ben ik blij dat de mol is afgelopen, anders had ik vandaag helemaal niets gedaan, behalve mollen natuurlijk ;)

Groetjes Ovide

PS: kan iemand een lekkere lunch maken? Ik heb wel zin in een saucijzenbroodje ofzo.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3906 Gepost op: 8-05-2002, 13:52:11 »
ik ga ook maar weer es ff naar jantien.org
en de lunch kan ik niet maken, me computer loopt een beetje erg vast als der een paar schermen openstaan, snap je, dus kan iemand anders dat doen?

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #3907 Gepost op: 8-05-2002, 13:59:05 »

Ja heb het gelezen , zie mijn reactie op het forum. Leuk dat ik vermeldt wordt , maar er zijn belangrijkere dingen aan de gang op het moment....

MvG,  Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3908 Gepost op: 8-05-2002, 14:33:32 »
als je daarmee de moord op pim fortuyn bedoeld. ik vind het heel erg, maar om je daar constant mee bezig te houden, dat heeft ook geen zin. cheer up! als je iets voor hem wilt doen, kan je meelopen met de stille tocht as donderdag volgens mij.
pffff, ik word echt treurig zeg...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #3909 Gepost op: 8-05-2002, 14:38:57 »

als je daarmee de moord op pim fortuyn bedoeld. ik vind het heel erg, maar om je daar constant mee bezig te houden, dat heeft ook geen zin. cheer up! als je iets voor hem wilt doen, kan je meelopen met de stille tocht as donderdag volgens mij.
pffff, ik word echt treurig zeg...

Haha , don't be , ik denk dat je me een beetje verkeerd begrepen hebt. Wat ik bedoel is dat ik de rest van het dagboek van Jantien indrukwekkender vondt dan dat ene stukje waarin ik toevallig vermeldt word. Idd , Fortuyn is dood,  en daar is niets meer aan te doen , maar toch goed dat er via het medium internet nog over te praten is.. ( was die stille toch gister niet ? )

MvG Kennz , (alweer wat vrolijker  :) )

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3910 Gepost op: 8-05-2002, 14:45:38 »
ow oke, nou, dan is dat bericht dis niet veronden. en idd, de stille tocht was gisteren, maar dat was min of meer de onofficiele. er wordt morgen of overmorgen nog een optocht gehouden, ik denk morgen, omdat hij overmorgen begraven wordt.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #3911 Gepost op: 8-05-2002, 14:59:23 »
Ik kan helaas het dagboek van Jantien op dit moment niet lezen. De links op haar site doen het bij niet. Misschien straks.

Het ziet hier intussen ook al aardig grijs uit. Het mooie zonnetje van vanochtend is achter de wolken gekropen. Na ja, morgen zou het in ieder geval lekker warm worden. Daar verheug ik me dan maar weer op.

Vanavond de finale van de UEFA cup. Ik ben eens benieuwd wat Feyenoord gaat maken. Mijn vriend zal in ieder geval op het puntje van de bank zitten. Het is jammer dat deze speciale wedstrijd overschaduwd wordt door hetgeen gebeurd is met Pim Fortuyn. Begrijp me niet verkeerd, het is begrijpelijk dat de festiviteiten enigszins worden beperkt, maar het is een historisch moment in het Nederlandse voetbal dat niet ten volle benut kan worden. Jammer, dat is eigenlijk alles wat ik zeggen wou.

Nou de laaste paar uurtjes van mijn werkdag gaan in, ik ga nog even verder en dan lekker weekend!
Groetjes Ovide

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3912 Gepost op: 8-05-2002, 16:52:32 »

Leuk dat er wat meer gereageerd is vanmorgen, een stuk gezelliger toch. Ik ben zelf ook wat meer op de chat tegenwoordig, das ook gezellig. Ik zou zeggen als het hier rustig is, kom dan naar de chat!

werkt die weer dan??? of alleen als je een speciale code intypt of zo??

ik kan jullie weer een droompje vertellen :) (ja, begin het nu zelf ook een beetje verbazend te vinden...) : het was eigenlijk gewoon een tweede mfb, weet helaas niet speciaal forummers die er waren, wel John en Prince... twas echt hartstikke leuk, ik werd wel wakker voor ik nog zoenen had kunnen krijgen ;) maar we hebben wel gezellig gepraat. Prince had in m'n droom veel meer superfans, die hem allemaal brieven hadden gestuurd... hahaha!! :D

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3913 Gepost op: 8-05-2002, 20:09:54 »
goedenavond mensennnnnnnnn!!!!!!!!

pff heb net twee dagen van 8 tot 10 onafgebroken gewerkt en ben een beetje op en moe maar ging toch even de molshoop bijlezen ;D

hartstikke tof dat Aggie iets van zich heeft laten horen, heeftie toch nog ene internetcafeetje gevonden (hij dacht toch dat het daar niet was ;)) en  Doris: welkom terug in de lage landen!!! Jammer dat het niet helemaal leuk was, maar dan kom je gewoon naar de molshoop en dan ben je gauw weer vrolijk ;D ;D :P

nou mensen, ik zou zeggen, een fijne avond enzo

kusjus julia

always look on the bright side of life

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3914 Gepost op: 8-05-2002, 23:34:00 »
Niemand meer hier?  ???

Zal ik de bar dan maar sluiten?

Als er nog iemand 'n bezoekje wil brengen aan de bar, ik leg de sleutel op ons geheime plekje, oke?

Truste allemaal en tot morgen (met hopelijk wel mooi weer)!  ;)

Liefs,
Han  

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3915 Gepost op: 8-05-2002, 23:39:07 »
*komt binnensluipen*

ik ben der nog! ik wil ff iedereen feliciteren met de overwinning van feyenoord. GEFELICITEERD

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3916 Gepost op: 9-05-2002, 00:29:50 »
en welterusten allemaal
ik sluit de bar af, ik leg de sleutel terug, dus als der morgen nog iemand de bar in wel, hij ligt weer op ze plek
slaapse  :-*

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3917 Gepost op: 9-05-2002, 10:43:36 »
Goeie morgen allemaal!

Lekker geslapen?  ;)

Nou ik hoop dat 't vandaag toch echt fijn weer wordt. Ze hebben 't wel voorspeld, maar dat was gisteren ook zo dus ik ben nog niet overtuigd totdat ik 't zonnetje zie komen. (jullie raden 't al: de lucht ziet hier wederom erg grijs......)

Ik denk dat bijna iedereen vandaag vrij heeft, dus geniet van jullie vrije dag!  :)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3918 Gepost op: 9-05-2002, 10:48:59 »
goeiesmorgesssss allemaal!!!!!

he han, wat een geluk dat jij er bent zeg, ik was helemaal vergeten waar de sleutels lagen :-\ stom van mij he? ;D

nouwehm...een fijne hemelvaartsdag allemaal toegewenst door juliaaaaaaaaaaa

(tis toch hemelvaartsdag? ;D)

always look on the bright side of life

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #3919 Gepost op: 9-05-2002, 11:14:17 »
oh ja, hemelvaart, wordt dat in NL ook ge4'd?

PS: heb een grappige smilie-site gevonden www.smilies.nl