Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553434 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #3920 Gepost op: 9-05-2002, 11:15:10 »
tis niet te zien dat je nieuwe hebt gevonden hoor RA

« Laatst bewerkt op: 9-05-2002, 11:17:57 door julia »
always look on the bright side of life

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3921 Gepost op: 9-05-2002, 11:17:04 »
goeiemorge iedereen!
men ik vin et egt irri dat k die kl*te chat niet op kan. dat mirc gedoe doet het bij mij niet als ik em download. grrr!
fijne hemelvaart!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3922 Gepost op: 9-05-2002, 11:19:03 »
en borgirc dan?
of is dat allemaal hetzelfde?
en als je kale chat probeerd? of werkt dat ook niet?

sterkte ermee!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3923 Gepost op: 9-05-2002, 11:23:38 »
mmm, ga ik de kale chat ff probere. thanxxx for ta tip juul

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3924 Gepost op: 9-05-2002, 11:24:38 »

mmm, ga ik de kale chat ff probere. thanxxx for ta tip juul

you're welkom!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3925 Gepost op: 9-05-2002, 11:25:27 »
RA, dezed was grappig hahaha moestik om lachen

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3926 Gepost op: 9-05-2002, 11:46:31 »
ya die's wel goed he :)
Ik was eigenlijk op zoek naar "kotsende" smilies om in het MA topic te zetten maar heb er geen gevonden :(

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3927 Gepost op: 9-05-2002, 11:49:47 »
gatsieeeeee

gelukkig maar heb je hem niet gevonden:):)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3928 Gepost op: 9-05-2002, 12:20:28 »
RA: kijk eens bij je berichten heb er een stuk of 5 voor je gevonden, kotsend en al, vond het een beetje te om die hierop te zetten  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3929 Gepost op: 9-05-2002, 13:40:33 »
ge-wel-dig die smiliessite van je Robbie!!
eens proberen of ik dat ook kan...

heeheej fennie kijk: hahahaha

ok dan laatste:

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #3930 Gepost op: 9-05-2002, 14:06:02 »
Hallo allemaal,
Ik zie dat jullie het erg druk hebben gehad vandaag  ;D Het zonnetje begint hier langzaam te schijnen, dat wordt dus nog wat vandaag. Ik heb op mijn balkon kruiden gezaaid in een bak. Elke dag kijken natuurlijk of er al iets te zien is, maar met dit weer gaat het echt supersnel! Leuk.
Ik heb verder niets te doen vandaag dus vertel allemaal eens iets leuks. Ik heb vanmorgen mijn haar maar eens geverfd, dus dat ziet er nu weer mooi uit, vind ik.

Groetjes Ovide

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3931 Gepost op: 9-05-2002, 15:04:27 »

Ik heb verder niets te doen vandaag dus vertel allemaal eens iets leuks. Ik heb vanmorgen mijn haar maar eens geverfd, dus dat ziet er nu weer mooi uit, vind ik.

Heyyy Ovide, leuk dat je ook ff langskomt! Welke kleur btw, als ik vragen mag?
Ehm iets leuks iets leuks iets leuks...... denkdenk, nou, ehm, die smiliessite van Robbie is leuk, ik vond www.sandiegozoo.com ook altijd erg leuk, vanwege alle filmpjes en foto's van prachtige (jonge) dieren, maar goed ik weet niet hoe die site er op dit moment uitziet.
Verder is leuk dat (ik denk dat...) onze cabaretvoorstelling in juni erg leuk wordt, niet dat we onze teksten al kennen of zo... ;) Kzit ook nog op toneel, heb ik in juni ook voorstelling van, dat vind ik ook leuk... maar ja niet erg boeiend voor jullie, en verder zou ik dus nou niet zoveel leuks weten, heb verder niet zoveel hobby's, ja behalve natuurlijk ...

greetz e (ga nog ff proberen of de chat het doet maar zal toch wel niet...)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #3932 Gepost op: 9-05-2002, 15:09:46 »

ya die's wel goed he :)
Ik was eigenlijk op zoek naar "kotsende" smilies om in het MA topic te zetten maar heb er geen gevonden :(

Ach, heb er wel ééntje voor je :

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #3933 Gepost op: 9-05-2002, 15:16:25 »
Welke kleur btw, als ik vragen mag?
Ehm iets leuks iets leuks iets leuks...... denkdenk, nou, ehm, die smiliessite van Robbie is leuk, ik vond www.sandiegozoo.com ook altijd erg leuk, vanwege alle filmpjes en foto's van prachtige (jonge) dieren, maar goed ik weet niet hoe die site er op dit moment uitziet.
Verder is leuk dat (ik denk dat...) onze cabaretvoorstelling in juni erg leuk wordt, niet dat we onze teksten al kennen of zo... ;) Kzit ook nog op toneel, heb ik in juni ook voorstelling van, dat vind ik ook leuk... maar ja niet erg boeiend voor jullie, en verder zou ik dus nou niet zoveel leuks weten, heb verder niet zoveel hobby's, ja behalve natuurlijk ...

Doe je aan cabaret? Dat lijkt me leuk. Ik ben een groot fan van alles wat met cabaret te maken heeft. Ik heb de luxe gehad dat ik een half jaar lang stage heb gelopen bij een schouwburg. Toen kon ik overal gratis naar toe. Echt leuk.

Ik heb mijn haar zwart geverfd. Die kleur heb ik het al een tijdje. Best lang eigenlijk voor mijn doen, iets van 5 maanden. Ik heb normaal echt iedere keer zo'n beetje een andere kleur. Mijn vriend wordt er gek van. Gan ik van huis met zwart haar kom ik thuis met wit haar. Maar ja ik vind het leuk en de meeste mensen ook. Volgens mij ben ik mijn missie als kapper misgelopen ofzo.

Die site met die smilies kende ik al van Vlaming. Er is ook nog een andere: www.smiliefaces.com . Die is ook leuk.

Ik ga weer eens verder surfen.

Groetjes Ovide

Ik ben even gaan kijken op die site, maar die doet het dus momenteel niet ???

« Laatst bewerkt op: 9-05-2002, 15:18:02 door ovide »

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3934 Gepost op: 9-05-2002, 15:41:44 »
hallo hallo
mensen ik ga op visite
zgn hemelvaartsviste ;D
dus ik ga jullie weer ziennnn
byeeeeeeeeeeeeeee

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #3935 Gepost op: 9-05-2002, 19:48:07 »
Hallo allemaal!

Zei ik het niet? De zomer komt eraan! Wat een heeeeeerlijk weertje vandaag!!! Ben lekker met man & kids naar Dierenpark Amersfoort geweest, zaaalig! (ook veel jonge dieren gezien, e!)
Onvoorstelbaar dat het er zo druk was (we gingen eerst naar het dolfinarium maar daar kwamen we niet eens binnen...) want als je op het nieuws kijkt zou je denken dat heel nederland naar rotterdam is vandaag.

Groetjes allemaal, Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3936 Gepost op: 9-05-2002, 20:58:08 »
Goeie avond allemaal!

Wat 'n heerlijk weer he? Vanmorgen was 't nog wel wat mistig, maar vanmiddag brak de zon er gelukkig doorheen. En hoe! 't was echt lekker warm.............ik kan haast niet wachten totdat 't weer zomer is!

Ik heb vandaag lekker rustig aangedaan. Wat in de zon gezeten in de tuin .
Ik heb de hele week al liggen zwoegen voor school , dus ik vond dat ik wel wat ontspanning kon gebruiken.
Ben net ook nog lekker in bad geweest.

Nu ga ik 'ns zoeken of ik nog 'n leuke videofilm heb liggen, voordat ik weer m'n bed induik. (ik ben zo stom geweest om te beloven dat ik morgen wel zou willen komen werken in de bakkerij. Nu moet ik morgen en zaterdag gaan werken! Ik heb echt geen zin, vooral niet met dit weer............)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3937 Gepost op: 9-05-2002, 22:58:16 »
ach han! das zwaar kl*te, dat je morge ook nog es moet werke! nou, hope maar voor jou dat et slecht weer wordt. et maakt mij eigelijk niet zo veel uit, ik zit toch binnen denk k...

men, et was net echt ernstig, ik dacht "laat ik es creatief zijn" en haal et in m'n hoofd griesmeelpudding te maken. dat is spul met melk, maar weet ik veel dat melk als et eenmaal kookt super snel gaat, dus ik draai me om, tien seconde later weer terug naar m'n pannetje, stroomt de melk over de randen! men, dat was echt irri! kon ik m'n keukelappen niet vinden, dus dat was ook al lekker. toen ben ik maar door gegaan, heb een half uur, echt een half uur, die pan schoon staan maken. helemaal zwart. ik had een schraper nodig om het schoon te maken, en die is nu kapot. en toen moest ik de kookplaat nog. pffffff... ik ben moe, en ik ga nooit meer koken!
ik heb m'n moeder beloofd om morgen te koken... f*ck...

nou, moest et ff kwijt, et zal wel verveeld hebben maar ach, zo staat er teminste nog wat op et forum.

trouwes han, waar heb je die schattige smilies vandaan? volges mij heb je et al es erges opgeschreve, maar ik wil die site welles zien.

welterusten iedereen!  :-* doris

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #3938 Gepost op: 10-05-2002, 09:51:08 »
Ik woon hier dus duidelijk aan de verkeerde zijde van het Nederlandstalig landsgedeelte. Derde dag grijs, mistig, en geen straaltje zon. Je zou voor minder depressief worden... :(

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3939 Gepost op: 10-05-2002, 10:41:23 »
das irri knudde... hierzo is het nou mistig, niet erg boeiend weer. nu we geen stof meer tot forum poste hebbe beginnen we maar over het weer, boeiend.... et is niej anders  
:-*