ach han! das zwaar kl*te, dat je morge ook nog es moet werke! nou, hope maar voor jou dat et slecht weer wordt. et maakt mij eigelijk niet zo veel uit, ik zit toch binnen denk k...
men, et was net echt ernstig, ik dacht "laat ik es creatief zijn" en haal et in m'n hoofd griesmeelpudding te maken. dat is spul met melk, maar weet ik veel dat melk als et eenmaal kookt super snel gaat, dus ik draai me om, tien seconde later weer terug naar m'n pannetje, stroomt de melk over de randen! men, dat was echt irri! kon ik m'n keukelappen niet vinden, dus dat was ook al lekker. toen ben ik maar door gegaan, heb een half uur, echt een half uur, die pan schoon staan maken. helemaal zwart. ik had een schraper nodig om het schoon te maken, en die is nu kapot. en toen moest ik de kookplaat nog. pffffff... ik ben moe, en ik ga nooit meer koken!
ik heb m'n moeder beloofd om morgen te koken... f*ck...
nou, moest et ff kwijt, et zal wel verveeld hebben maar ach, zo staat er teminste nog wat op et forum.
trouwes han, waar heb je die schattige smilies vandaan? volges mij heb je et al es erges opgeschreve, maar ik wil die site welles zien.
welterusten iedereen!
doris