Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553506 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #3940 Gepost op: 10-05-2002, 12:34:34 »
goedemorgen!!!!!!!!!!

ownee het is middag :-\

Heb nog een grappig verhaaltje:

Ik deed gisteren een spelletje triviant, was de laatste vraag (de vraag zodat we gewonnen hadden): waar leven geen pinguins? Op de noordpool of op de zuidpool? Ik denken, denken, dacht ik ineens aan missie antartica, er was iemand die zei dat hij weleens oog in oog zou willen staan met een pinguin. Antartica is de zuidpool, dus zodoende wist ik zeker dat pinguins niet op de noordpool leven. Ik ben zelf te blondt om dat gewoon te weten  ;D Dus zodoende. Ik had nooit gedacht dat ik nog eens iets aan dat stomme programma zou hebben ;D ;D ;D ;D

always look on the bright side of life

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #3941 Gepost op: 10-05-2002, 15:42:47 »
Voila oftewel, Bitte sehr!

XML Toile service permettre candidatures à transmettre et quote-part données terminé les Interner , sans se soucier de les fonctionnements système ou langage de programmation. Si vous déjà utilité Vitre 2000 Serveur you'll être capable à augmenter la puissance facilement et prestation de les un grand nombre enchérissement dans Vitre.NET Serveur. Can être l'administration à une paître - installé à interface de une éloigné workstation.

XML Netz Gottesdienste einräumen Bewerbungen zu mitteilen und teilen Datei übers Internet , dessenungeachtet über Betriebssystem oder auch programmierend Programmiersprache. Falls Sie bereits Verwendung Fenster 2000 Diener , Sie werden können ansteigend bei weitem und begünstigen vom manche Erhöhungen in Fenster.NET Diener. Könnt sein bewirtschaftete mit ein blättern - basierend Schnittstelle ab ein entlegen Arbeitsplatz.

Ik zal het ook ff mailen. Weet niet of het klopt hoor, mijn frans/duits is niet zo geweldig....Wel een handige site trouwens!

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3942 Gepost op: 10-05-2002, 16:01:29 »
Dankjewel Tweety!!!!!!! Het moest niet kloppen, het moest gewoon zijn zoals de site het doet. Die doet het trouwens niet zo goed hoor. Heb het al gemaild, maar zal het ook ff delen met de rest:
Web services wordt op die site vertaald als Zwemvlies diensten  ::)

Ennieweel duizendmaal dank Tweety *knielt voor Tweety en zwaait met armen op en neer*

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #3943 Gepost op: 10-05-2002, 16:25:44 »
Hieronder het vervolg op 'Bar "de Molshoop" (deel 29)'

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #3944 Gepost op: 10-05-2002, 16:28:16 »
Laten we verder gaan bij 'Bar "de Molshoop" (deel 30)'.  :)

slotje...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #3945 Gepost op: 10-05-2002, 17:23:53 »
Dat Frans kan ik niet beoordelen, maar dat Duits klopt voor geen meter. De woorden worden gewoon vertaald en van zinsbouw is helemaal geen sprake. Ik ben vrij goed in Duits, maar ik heb de Engelse tekst moeten bekijken om te weten waar het stukje over ging!
Vreemde opdracht van je school RA! Of ging het over de zin en onzin van het internet  ;D
Nou ja, ik las dat je er blij mee bent en dat is 'the main thing' he?
Hoe gaat het verder met iedereen? Ik vind het vrij rustig op het forum voor een vrij weekend. Ik had wel wat meer drukte verwacht.
Ik ga nu lekker frietjes eten, jawel het is weer vrijdag ;). Vorige week heb ik ze moeten missen, wanwege mijn Parijs-trip. Daar mag ik dus niet over zeuren. Dat maakt echter niet dat ik er minder zin in heb deze week.
Voor diegenen die nog gaan eten, smakelijk. En voor de rest, een prettige avond, met of zonder MA. Ik hoop jullie van het weekend nog op het forum of op de chat tegen te komen.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3946 Gepost op: 10-05-2002, 17:59:55 »
ik ben der weer. en ovide, ik denk niet dat het nog druk gaat worden hier, de mensen die de afgelope week/twee weken gepost hebben zullen nog wel es wat poste, maar de rest... smakelijk ete iig, al zal je inmiddels wel uitgegete zijn.
en han, ben je al uitgewerkt? et was hier niet zulk lekker weer, k weet niet hoe et daar in limburg is, maar je zal wel niet zo veel gemist hebben.
ik ga geen ma kijke trouwes, maar twee films die op net5 kome, eerst big business, iets met n tweeling en M.O.A, iets met n professor die vermoord wordt met gif en er in z'n laatste uren achter probeert te komen wie em vermoord heeft...
nou fijne avond nog iedereen, k kom zo nog wel ff chatte en zal hier ook nog wel wat poste denk k
:-*

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3947 Gepost op: 10-05-2002, 19:07:17 »
heyyyyy dus die chat werkt bij jullie wel (jou iig, Doris)? Bij mij loopt de computer altijd vast als ik het op probeer te starten... :(

Maar goed, hier ben ik dus weer, iig, ik zie dat ik best wel wat bij te lezen heb, maar dat komt omdat ik gisteravond ook niet meer ben gekomen. Kben erg benieuwd naar dat droomtopic!

En Julia: echt onwijs grappig, van die pinguin!! :D dat je dat niet weet... :P

Pino: wat leeeeeeuk al die jonge dieren in de dierentuin! Daar ga ik nou echt altijd van uit mijn dak, zeg maar, jonge eendjes te zien of andere jonkies... Ik smelt ook altijd helemaal uit mijn stoel bij de huidige WNF-reclame op tv, kennen jullie die?? ahhhhhhhhh.....

En Ovide: ja, ik zit op cabaret, maar ja het heeft niet heel veel weg van 'cabaretiers' vind ik, nou ja, misschien zie ik dat niet, wij hebben vorig jaar ook in de Schouwburg opgetreden (als onderdeel maar, hoor ;)), maar ja, wij doen het gewoon echt alleen maar voor de lol. Maar tis idd wel leuk, ja, dat wel. En onwijijijs gezellie... :) Ook liedjes, dat vind ik altijd wat minder want ik kan niet zingen, en verder een soort verhaaltje met tussendoor een hele hoop heel verschillende 'cabaret'stukjes, alleen of met een aantal mensen. Ja, tis toch wel erg grappig, ja, dat ook wel...

Maar goed, ga dus ff bijlezen en daarna weer even mijn computertje laten vastlopen door de chat proberen op te starten... :-\

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #3948 Gepost op: 10-05-2002, 19:08:10 »

Ik ga nu lekker frietjes eten, jawel het is weer vrijdag ;).

Hahaha, mij zoontje vroeg net ook al: waarom eten we geen frietjes, het is toch vrijdag?? De uitleg dat we die gisteren al gegeten hebben en we zondag weer een dagje weggaan en dus ook wel weer bij frietjes zullen uitkomen, vond hij niet bevredigend: vrijdag=frietdag!!!!

Veel plezier met de films vanavond Doris, ze zijn allebei niet echt mijn kopje thee, dus hebben we voor vanavond een DVD gehuurd: Swordfish. Lekker een avondje lamballen met film, cola en popcorn!
Tot kijk allemaal!
Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3949 Gepost op: 10-05-2002, 19:23:25 »

vrijdag=frietdag!!!!

waarom  ???

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3950 Gepost op: 10-05-2002, 19:24:53 »
na, ik denk ook dat die films niej geweldig zijn, vooral de eerste niej... swordfish is wel leuk gloof k, weet alleen niej meer psies waar ie over gaat, maar iig veel plezier!

trouwes, waarom is vrijdag friet dag? ik eet ongeveer vier keer per jaar friet, maar das denk k gewoon omdat k et niej zo lekker vind.

nou iig...  :-* doris

ow ja, e, bij mij doet ie et idd wel, maar dan bij de kale versie en dan komt der altijd zo'n ding waar je ja op moet antwoorden, geen idee wat et is maar k doe et altijd maar en dan kom k der. hoop da je der wat aan hebt, suc6!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3951 Gepost op: 10-05-2002, 19:27:50 »

ow ja, e, bij mij doet ie et idd wel, maar dan bij de kale versie en dan komt der altijd zo'n ding waar je ja op moet antwoorden, geen idee wat et is maar k doe et altijd maar en dan kom k der. hoop da je der wat aan hebt, suc6!

haha, nee, de kale versie werkt bij mij geloof ik ook niet, maar ik zal het nog een keer proberen, als internet explorer dan vastloopt (zeeeeeer grote kans op) start ik hem wel gewoon weer opnieuw op... Maar toch bedankt, en doe iig iedereen op de chat de groetjes van me!!!!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #3952 Gepost op: 10-05-2002, 20:57:09 »

vrijdag=frietdag!!!!

NOT! vrijdag is spaghettidag!  :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3953 Gepost op: 10-05-2002, 23:08:16 »
hey mensen, heeft iemand vandaag ma gezien (zal wel niet, maar toch...) schrijf dan ff wat in het gal-topic, dan kan ik lezen wat er allemaal voor 'spannends' gebeurd is... ;D (ja ik kon natuurlijk niet wéér kijken anders zouden jullie nog denken dat ik het leuk vond... ;) maar goed ik heb naar die tweelingen-film gekeken waar Doris het over had, was wel grappig)

Ed is er toch wel uit he, mag ik hopen?

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3954 Gepost op: 11-05-2002, 11:44:29 »

maar goed ik heb naar die tweelingen-film gekeken waar Doris het over had, was wel grappig)

ik heb die ook gezien! met bette midler! echt lachen!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #3955 Gepost op: 11-05-2002, 11:48:47 »
Waarom is vrijdag bij ons thuis frietendag? Tsja, ik denk dat het komt omdat wij dan altijd boodschappen doen en daarna geen zin meer hebben om te koken en af te wassen enzo. Daarom halen we altijd frieten, lekker makkelijk en geen afwas. Als je dat een tijd doet dan krijgen die frieten een speciale betekenis, namelijk als je frieten eet is het weekend begonnen. Daarom eten wij iedere vrijdag frieten. ;D
Toevallig ontdekte ik dat ze bij Pino thuis ook op vrijdag frieten eten, vandaar dat we het daar altijd over hebben.
Maar vrijdag spaghettidag, daar kan ik ook wel mee leven hoor RA! ;) Als ik maar niet hoef af te wassen.

Groetjes Ovide

PS en wat waren ze lekker gister! :P

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3956 Gepost op: 11-05-2002, 12:01:56 »
dat heb ik dus niet he, een vaste dag voor patat of whatever. Gewoon als we die week zin hebben in patat eten we die week patat of pizza ofzo. Maar het is wel hanfdig natuurlijk voor je kids, wantd an krijg je geen zeurende kinderen van ik wil dat of dat eten

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #3957 Gepost op: 11-05-2002, 12:11:27 »
Voor de rest hebben wij ook geen vast dagen voor iets hoor, veel te saai. We eten meestal gewwon waar we zin in hebben. Gek geneg is dat eigenlijk altijd gewoon gekookt eten. Dus geen pizza ofzo. We eten wel vaak Indisch. Dar ben ik echt een groot fan van. Dat maak ik dan wel zelf, dat is het lekkerste. Helaas kost het nogal veel tijd, maar je kunt er wel twee dagen van eten.
Kinderen willen elke dag frieten, tenminste dat wilde ik vroeger. Het is idd handis om dan een vaste dag voor frieten of pannenkoeken in te stellen. Dan mogen ze de rest van week niet meer zeuren.
Maar ik neem aan dat jouw zoontje NOOIT zeurt, Julia ;)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3958 Gepost op: 11-05-2002, 12:21:44 »

Maar ik neem aan dat jouw zoontje NOOIT zeurt, Julia ;)

nou, nu je het zegt...hij zeurt eigenlijk bijna nooit over wattie wil eten! Dat komt natuurlijk ook doordat ik tot 6 uur werk en we dan rond kwart over 6 pas thuiskomen, maar dat terzijde  ;D Hij eet oook bijna niks, heel vervelend. Groente krijg ik er bijna niet in, alleen koude worteltjes. Hij eet wel rijst en macaroni en adnere pasta's, maarja dan alleen met vlees en ei niet echt gezond dus. Daarbuiten eet hij wel veel fruit... Maarja, je kan moeilijk een kind van bijna 6 eten in zijn mond proppen hahaha. Verder issie wel lief hoor ;D ;D ;D

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #3959 Gepost op: 11-05-2002, 12:26:11 »
Gelukkig maar! Dat eten komt vast vanzelf wel goed, groot wordt ie toch wel :)
Ik vind het altijd zo vreems dat kinderen niet zo erg van groente houden. Ik zelf had er geloof ik niet zo veel problemen mee, maar ik vond toch het vlees het lekkerste. Nu vind ik huist de groente het lekkerste en kan het vlees wel een dagje worden overgeslagen.
O, nu valt me nog wat in. Als je zoontje alleen koude worteltje lust houdt hij misschien ook wel van rode bietjes (koud), die zijn ook lekker zoet. Kijk wel uit voor je behang en alle andere dingen in de buurt, want het vlekt nogal ;)