heyyyyy dus die chat werkt bij jullie wel (jou iig, Doris)? Bij mij loopt de computer altijd vast als ik het op probeer te starten...
Maar goed, hier ben ik dus weer, iig, ik zie dat ik best wel wat bij te lezen heb, maar dat komt omdat ik gisteravond ook niet meer ben gekomen. Kben erg benieuwd naar dat droomtopic!
En Julia: echt onwijs grappig, van die pinguin!!
dat je dat niet weet...
Pino: wat leeeeeeuk al die jonge dieren in de dierentuin! Daar ga ik nou echt altijd van uit mijn dak, zeg maar, jonge eendjes te zien of andere jonkies... Ik smelt ook altijd helemaal uit mijn stoel bij de huidige WNF-reclame op tv, kennen jullie die?? ahhhhhhhhh.....
En Ovide: ja, ik zit op cabaret, maar ja het heeft niet heel veel weg van 'cabaretiers' vind ik, nou ja, misschien zie ik dat niet, wij hebben vorig jaar ook in de Schouwburg opgetreden (als onderdeel maar, hoor
), maar ja, wij doen het gewoon echt alleen maar voor de lol. Maar tis idd wel leuk, ja, dat wel. En onwijijijs gezellie...
Ook liedjes, dat vind ik altijd wat minder want ik kan niet zingen, en verder een soort verhaaltje met tussendoor een hele hoop heel verschillende 'cabaret'stukjes, alleen of met een aantal mensen. Ja, tis toch wel erg grappig, ja, dat ook wel...
Maar goed, ga dus ff bijlezen en daarna weer even mijn computertje laten vastlopen door de chat proberen op te starten... :-\