Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553528 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #3960 Gepost op: 11-05-2002, 12:34:26 »
hahaha, bedankt voor de tip ovide, maar dat lustie ook niet
de kleur ws. maarja, hij igng laatst ook sperziebonen eten (konnie uit elkaar plukken) en spinazie! goed he! hahaha

always look on the bright side of life

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3961 Gepost op: 11-05-2002, 12:48:09 »
Citaat
ik heb die ook gezien! met bette midler! echt lachen!

hij was wel grappig idd, ik heb em niej helemaal gezien, wel grote stukken, et was nou niet echt een geweldig verhaal... trouwes, et waren toch dezelfde? vin ik wel knap da ze dat toen al konden

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3962 Gepost op: 11-05-2002, 13:14:17 »
mensen, ik ga even naar mijn papsie en mamsie op bezoek hihi
zie jullie laterz weer allemaal
daaaaaaaag
kusjus julia

always look on the bright side of life

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3963 Gepost op: 11-05-2002, 13:30:52 »
veel plezier bij je ouders!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3964 Gepost op: 11-05-2002, 14:02:39 »
wij eten altijd op maandag pasta...  ;D

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3965 Gepost op: 11-05-2002, 15:13:44 »

Vreemde opdracht van je school RA! Of ging het over de zin en onzin van het internet  ;D

Sorry, beetje late reactie, maar ff verduidelijken dat het inderdaad gaat over de zin en onzin van het internet :p
Ik moet de 'gratis vertaalmogelijkheden op het internet' onderzoeken en vergelijken. (nou ja... 'moeten'... ik heb er zelf voor gekozen) En inderdaad, een mens kan nog steeds beter vertalen dan zo'n machine. Maar dat komt vooral omdat zo'n machine niet weet in welke context de woorden gebruikt worden.

En nou weer effe verderdoen, het einde komt in zicht.... (van m'n eindwerk, niet van de wereld  ;D ... nog niet ... )

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #3966 Gepost op: 11-05-2002, 15:18:12 »
Een eindwerk, is dat zoiets wat wij een scriptie noemen? Of is het iets voor de middelbare school? Ik weet ook al niet hoe ze dat in Belgie noemen.

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #3967 Gepost op: 11-05-2002, 16:43:12 »
Vakantie bijna afgelopen....... morgen vroeg op, moet ik helemaal naar Den Bosch toe :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #3968 Gepost op: 11-05-2002, 20:06:58 »

Vakantie bijna afgelopen....... morgen vroeg op, moet ik helemaal naar Den Bosch toe :P

Succes met de wereldreis ;D

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #3969 Gepost op: 11-05-2002, 20:15:35 »

Ik proef een kleine wrijving tussen tomas en bm.....

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #3970 Gepost op: 11-05-2002, 20:17:44 »

Valt wel mee hoor, ik gok zo 1,5 uur met de auto, ik weet niet hoe lang jij in gedachten had  ???

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #3971 Gepost op: 11-05-2002, 20:26:18 »

Valt wel mee hoor, ik gok zo 1,5 uur met de auto, ik weet niet hoe lang jij in gedachten had  ???

je schrijft zelf: helemaal naar Den Bosch.....Pfffffff moet ik nu echt alles uitleggen??

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #3972 Gepost op: 11-05-2002, 20:30:30 »

je schrijft zelf: helemaal naar Den Bosch.....Pfffffff moet ik nu echt alles uitleggen??

Nee joh, ik leg het wel uit, dat heet sarcasme.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #3973 Gepost op: 11-05-2002, 20:31:10 »

Mijn iq is ook nogal laag weet je , dus laat ik het slimme bm me even uitleggen hier....

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #3974 Gepost op: 11-05-2002, 20:35:04 »
Hier ook maar ff, wil natuurlijk wel zeker weten dat het gelezen wordt he??

Tussen alle pubers komt hier toch ff een ouwer iemand om de hoek kijken, zelfs ouwer als BM..kan je nagaan...
Maar enfin..denkt BM & Co dat het forum hun bezit is ofzo?
Ook ik ben al eens afgezeikt na het berichten van 1 postje, e wordt er ook lekker doorgehaald nu, en dan wordt er speciaal voor Lau, Eend & Co een speciaal topic geopend, ook niet goed, moet mevrouw BM doorheen blijven lullen...
Get a life joh...of ga iemand anders vervelen...of lees het niet als het je irriteert..of zoek een leuke vent..of wat dan ook, maar kap met dat irri commentaar van je bij zowat elke post. Alsof jij de wereld in pacht hebt....

Groetjes Blom

ps, natuurlijk verwacht ik hier wel een afzeikberichtje op van BM & Co, dus zeg bij voorbaat al dat ik daar niet op reageer, is met de energie niet waard...doeggie !

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #3975 Gepost op: 11-05-2002, 20:52:40 »
Huh?? ik zeik niemand af en heb de laatste dagen bijna niets gepost, alleen de post van e viel me net even verkeerd maar dat heb ik uitgelegd. En het lautjuh en wc topic was gewoon voor de fun, ik dacht dat dat ook duidelijk was...
Noujaaaaaaaaa en dat jij een topic opent waar niet goed op gereageerd word.........Ik heb je nog verdedigd bij vlaming door te zeggen dat je het waarschijnlijk goed bedoelde..!!
Maar je leest het toch niet blom en je hoeft ook niet te reageren want ik ga hier zelf niet eens meer lezen.......Chat en roddel ze..!!

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #3976 Gepost op: 11-05-2002, 20:57:20 »

En het lautjuh en wc topic was gewoon voor de fun, ik dacht dat dat ook duidelijk was...

Nee, misschien moet je proberen duidelijker te zijn in het vervolg om dit soort vervelende misverstanden te voorkomen.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #3977 Gepost op: 11-05-2002, 21:00:22 »

Nee, misschien moet je proberen duidelijker te zijn in het vervolg om dit soort vervelende misverstanden te voorkomen.

Ik kon er niet om lachen....

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #3978 Gepost op: 11-05-2002, 21:01:40 »
Citaat
bestookt door wc-eend die alles uit zijn context trekt.........

Als je eens wist wat er overal en nergens besproken wordt... dan zou je weten dat ik niks "bestook". En uit z'n context trekken? Ben je gek... ik heb die hele post van jouw gequote, dus ik kan niks uit de context trekken.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #3979 Gepost op: 11-05-2002, 22:46:46 »
Agatver, volgens mij zijn we nu ff allemaal mol.com-moe. Dat is zo weer over....ga allemaal maar eens een keer vroeg naar bed en slaap morgen maar eens uit.....o, nee morgen is het moederdag....euhm..laat ook maar...

Groetjes

Darth Moeder
aka
Daan Wemel

Take a glorious bite out of the whole world