Heyyyy mensjes, omdat jullie toch allemaal zo smachten naar postjes van andere mensjes (uhmmm... ja zoiets), zal ik eens mijn dagje vertellen, want eerlijk gezegd was die dus een keertje wél vrij bijzonder, nou ja, voor jullie misschien ook niet boeiend, maar het is zo: volgende week donderdag en vrijdag zijn de uitvoeringen van mijn toneel van school en er moet nog een heeeeele hoop voor gebeuren. De week erna echter is onze proefwerkweek dus dat wij, de 7 spelers en de ene regisseur aka leraar, veel tijd hebben is niet bepaald te zeggen (niet dat dat ooit voorkomt op zich maar ja zo aan het eind vh jaar is het natuurlijk wel extreem). Daarom zaten wij alle acht, de een wat meer dan de ander ivm kans op blijven zitten, behoorlijk in de stress. Dus onze regisseur aka leraar Engels is (in dit geval in de hoedanigheid van regisseur uiteraard en niet van leraar Engels) naar de rector gegaan, heeft het besproken en de rector vond het prompt goed als alle zes spelertjes (niet 7 want 1 zit in de examenklas) vanaf nu tot het eind vh jaar, dat houdt dus in t/m komende week, vrijstelling krijgen voor alle lessen. Huh? Ja. Natuurlijk mag je naar die lessen die nodig zijn voor uitleg en aantekeningen voor de pwweek, maar onboeiende lessen worden vanaf nu dus door ons legaal geskipped om aan toneel te werken. Hoe dat er precies uit gaat zien volgende week vraag ik me erg af, omdat die regisseur toch zelf ook les moet geven en er elk uur wel iemand anders niet is, maar het belangrijkste is dat we nu wat adem kunnen halen en dat de voorstelling er toch een stuk beter uit zal zien, oja en dat de kaartjes op tijd verkocht zullen worden...
Ojee ik geloof dat ik alweer in mijn eentje een halve bar aan het vullen ben met mijn getyperdetyperdetyptyp, maar dat maakt niet uit, want dat wilden jullie toch juist, een gevulde bar. Daarom maak ik van de gelegenheid gebruik RA heel veel geluk te wensen met z'n halfblinde date
.
Oh en verder kan ik nog melden (alsof het jullie iets interesseert
) dat ik weer eens een of ander virus of wat dan ook heb ontvangen waardoor weer eens mijn complete mailbox in zijn geheel, helemaal, alles, gewist is. Onee het adresboek leeft nog, maar das alles. Ik bahahaal!
Maar ja vooruit zal het wel overleven ik ben gestopt met mij te hecten aan mailtjes, want om de zoveel tijd worden ze toch wel gewist, dan weer door een virus, dan weer door vrolijke lieve aardige dolfijn zelf, dan weer omdat er gewoon te weinig plek is, dan weer zonder enige reden, weet ik veel, maar het gebeurt gewoon.
Maar goed dan ga ik nu maar eens mijn Ned. debatverslag maken, cu next time!