Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2554217 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4240 Gepost op: 28-05-2002, 20:09:43 »
Volgens mij ben ik er niet echt voor in de wieg gelegd. Ik weet het niet. Ik voelde me een beetje op de vingers gekeken. Misschien lag dat ook wel aan het feit dat ik op een vreemde werkplek tussen niet zo bekende mensen zat.

Ach, zo'n stageverslag valt wel mee, maar doe het niet zoals ik bij mijn vorige stage. Alles tot de laatste week laten liggen. Moet je trouwens een meeloopstage of een onderzoek doen? Dat maakt ook wel wat uit voor het verslag, vind ik.

En ja dat werken op zaterdag heb ik ook gedaan (nu niet vanwege mijn been) maar dat vond ik erg tegenvallen. In het begin niet, maar na een paar weken/maanden breekt dat wel op. Dat kan ook aan mij liggen hoor.

Op school snappen ze dat niet dat studenten echt niet zonder een baantje kunnen. Ik kreeg voor mijn eerste stage niet eens stagevergoeding, dus ik moest wel.

Ik ben wel benieuwd hoe het jou vergaat.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4241 Gepost op: 28-05-2002, 21:25:51 »
goeie avond iedereen!

pfff... k kan hier helemaal niet over mee praten, dus k ga maar weer ff zeuren ;)
ik vind et best wel heeeel erg irri dat et in december begint, want ik ga dan altijd twee weken op vakantie :-/
maar ja... lekker boeie.

ik ga nu lekker sex and the city kijken, tot morgen allemaal!!!

doris

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4242 Gepost op: 28-05-2002, 22:05:49 »

Ach, zo'n stageverslag valt wel mee, maar doe het niet zoals ik bij mijn vorige stage. Alles tot de laatste week laten liggen. Moet je trouwens een meeloopstage of een onderzoek doen? Dat maakt ook wel wat uit voor het verslag, vind ik.

Ik was niet van plan om 't tot op 't laatste te laten liggen. Ik wil echt er flink aan werken. Dus als jullie me die tijd nogal vaak op 't forum tegenkomen is 't 'n slecht teken en dan moeten jullie me maar gewoon wegsturen.  ;)

Ik moet trouwens 'n onderzoek doen voor 't bedrijf. Meewerkstages mag absoluut niet bij mijn opleiding.

Citaat
En ja dat werken op zaterdag heb ik ook gedaan (nu niet vanwege mijn been) maar dat vond ik erg tegenvallen. In het begin niet, maar na een paar weken/maanden breekt dat wel op. Dat kan ook aan mij liggen hoor.

Ik weet ook nog niet of ik dat wel ga volhouden. Ik ga iig 'n poging doen. En als 't dan erg tegenvalt, dan stop ik gewoon met werken op de zaterdag (hopelijk mag ik na dat half jaar dan weer gewoon terug komen bij m'n huidige baantje!) of ik ga maar voor halve daagjes werken.

Citaat
Op school snappen ze dat niet dat studenten echt niet zonder een baantje kunnen. Ik kreeg voor mijn eerste stage niet eens stagevergoeding, dus ik moest wel.

Dat vind ik echt dom! Je verricht toch werk voor 't bedrijf dus ik vind dat ze je best wat daarvoor mogen geven.

Ik krijg iig wel 'n stagevergoeding, ik weet alleen nog niet hoeveel.

Citaat
Ik ben wel benieuwd hoe het jou vergaat.

Ikke ook.  :)

Maar ik ga me lekker douchen nu (ik heb net gedanst!) en dan ga ik slaapie doen. Dus truste en tot morgen!  ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4243 Gepost op: 29-05-2002, 14:20:40 »
Zo, 't is bijna 16 en 'n half uur geleden dat er voor 't laatst gepost is hier. Das echt bizar weinig.

Dus ik dacht: laat ik maar weer 'ns wat posten! Maar veel heb ik eigenlijk niet te vertellen. 't was weer 'ns 'n saaie dag op school vandaag en ik ben blij dat ik weer thuis ben.

Zo dat was 't voor nu.  :)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #4244 Gepost op: 29-05-2002, 14:31:14 »
Nou Han zal ik je dan maar en beetje gezelschap houden?

Ik ben nog op mn werk maar ik schiet hier toch bijna in een depressie zeg...... djeeez wat een herfstweer!

Ik wil zon, zee en dat soort dingen. Maar ja! Het is niet anders! Dus doe mij maar een kopje thee!

Met een kusje van de diva  :-*

When God created man, she was only joking!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #4245 Gepost op: 29-05-2002, 14:45:19 »
Hallo,

Nog wat meer gezelschap? Heb even toch niets beters te doen (ja, eigenlijk wel natuurlijk, maar het mag wel even, toch?)
Zal ik maar even warme chocolademelk met slagroom maken? Ik ben net helemaal natgeregend op de fiets! >:(

Groetjes van Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4246 Gepost op: 29-05-2002, 14:56:24 »
idd kl*te weer! is hier ook super slecht weer, maar ja, ik ben nog helemaal droog, eerst moest k naar de muziekschool, was tien minuten binnen en toen begon et, en nu bennik thuis, was bezig de deur open te maken en toen begon et keihard te regenen... de lucht trekt nu weer open, et zonnetje breekt n beetje door dus das wel lekkur.

zijn d'r nog mensen die iets leuks gaan doen vanmiddag? post et ook maar als et niet leuk is, want et zou wel leuk zijn als dr weer wat vaker gepost werd ;)

:-* doris

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4247 Gepost op: 29-05-2002, 16:09:52 »
Nou gelukkig, toch nog wat leven hier op 't forum!  :)

Hier hebben we 't tot nu toe droog kunnen houden, maar 't waait wel erg hard. Gelukkig beloven de weermenskes op tv ons dat 't dit weekend beter wordt! (jammer genoeg moet ik de hele zaterdag werken en heb ik ook zondag niet veel tijd om in de zon te gaan zitten......)

Ik ben al de hele middag bezig met 't uitvoeren van orders van mijn moeder. Ze mag niet lopen (vanwege haar knieoperatie!) en zegt me de hele tijd 'doe dit effe', 'zet die stoel effe recht', maar ik doe 't met liefde zullen we maar zeggen. Net kwam er nog wat familie op ziekenbezoek en heb ik gezorgd dat die koffie kregen.

Zo, dat was mijn zeer oninteressante middag. Wat hebben jullie gedaan?

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #4248 Gepost op: 29-05-2002, 16:45:51 »
Nou Han ik heb ook een vrij onenerverende middag gehad. Ik heb namelijk gewerkt! En ik kan je zeggen dat de tijd vandaag errug langzaam ging!

Verder alles goed met je moeder?

Oh Pino! ik zag dat je ook ff in de bar was: nog gefeli he!

jet

When God created man, she was only joking!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #4249 Gepost op: 30-05-2002, 15:09:47 »
Dank je wel Jet (bijna 24 uur later en geen posts meer geweest..... het wordt steeds triester.....)
Mijn dagen kabbelen ook zo maar wat voort dus echt spannende dingen heb ik ook niet te melden...
Tsja, tot ziens dan maar, ik drink hier in ieder geval even wat (ook al zit ik hier moederziel alleen..........)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #4250 Gepost op: 30-05-2002, 15:53:16 »
Hallo!
Had niet veel te doen tegen morgen, dus dacht ik zal nog es effe langskomen.
Mijn exaampjes gaan goed (gelukkig) maar ik heb er m'n hoofd niet echt bij, want heb iemand 'ontmoet' op msn en er is interesse van beide kanten en over 2 weken is er een soort van blind date  :-[ :-[(hoewel we foto's uitgewisseld hebben, dus zo heel blind is het ook niet). Concentreren op examens gaat dan niet echt, en examens zelf zijn ook maar bijzaak.
Verder nog even melden dat in Amerika de 2e Mol reeks weer wordt verdergezet. Op http://abc.abcnews.go.com/primetime/themole/mole_home.html
kan je onder 'Virtual Viewpoints' video clipjes bekijken, waaronder delen van de opdrachten, ongeziene footage en de executie filmpjes. Heb je wel Realplayer nodig.
Enjoy :)
RA

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4251 Gepost op: 30-05-2002, 17:10:34 »
Heyyyy mensjes, omdat jullie toch allemaal zo smachten naar postjes van andere mensjes (uhmmm... ja zoiets), zal ik eens mijn dagje vertellen, want eerlijk gezegd was die dus een keertje wél vrij bijzonder, nou ja, voor jullie misschien ook niet boeiend, maar het is zo: volgende week donderdag en vrijdag zijn de uitvoeringen van mijn toneel van school en er moet nog een heeeeele hoop voor gebeuren. De week erna echter is onze proefwerkweek dus dat wij, de 7 spelers en de ene regisseur aka leraar, veel tijd hebben is niet bepaald te zeggen (niet dat dat ooit voorkomt op zich maar ja zo aan het eind vh jaar is het natuurlijk wel extreem). Daarom zaten wij alle acht, de een wat meer dan de ander ivm kans op blijven zitten, behoorlijk in de stress. Dus onze regisseur aka leraar Engels is (in dit geval in de hoedanigheid van regisseur uiteraard en niet van leraar Engels) naar de rector gegaan, heeft het besproken en de rector vond het prompt goed als alle zes spelertjes (niet 7 want 1 zit in de examenklas) vanaf nu tot het eind vh jaar, dat houdt dus in t/m komende week, vrijstelling krijgen voor alle lessen. Huh? Ja. Natuurlijk mag je naar die lessen die nodig zijn voor uitleg en aantekeningen voor de pwweek, maar onboeiende lessen worden vanaf nu dus door ons legaal geskipped om aan toneel te werken. Hoe dat er precies uit gaat zien volgende week vraag ik me erg af, omdat die regisseur toch zelf ook les moet geven en er elk uur wel iemand anders niet is, maar het belangrijkste is dat we nu wat adem kunnen halen en dat de voorstelling er toch een stuk beter uit zal zien, oja en dat de kaartjes op tijd verkocht zullen worden...

Ojee ik geloof dat ik alweer in mijn eentje een halve bar aan het vullen ben met mijn getyperdetyperdetyptyp, maar dat maakt niet uit, want dat wilden jullie toch juist, een gevulde bar. Daarom maak ik van de gelegenheid gebruik RA heel veel geluk te wensen met z'n halfblinde date ;).

Oh en verder kan ik nog melden (alsof het jullie iets interesseert :)) dat ik weer eens een of ander virus of wat dan ook heb ontvangen waardoor weer eens mijn complete mailbox in zijn geheel, helemaal, alles, gewist is. Onee het adresboek leeft nog, maar das alles. Ik bahahaal! :(
Maar ja vooruit zal het wel overleven ik ben gestopt met mij te hecten aan mailtjes, want om de zoveel tijd worden ze toch wel gewist, dan weer door een virus, dan weer door vrolijke lieve aardige dolfijn zelf, dan weer omdat er gewoon te weinig plek is, dan weer zonder enige reden, weet ik veel, maar het gebeurt gewoon.

Maar goed dan ga ik nu maar eens mijn Ned. debatverslag maken, cu next time!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4252 Gepost op: 30-05-2002, 17:22:47 »
goeie middag mensen!!!

hoe gaat het hier? toch wel vreemd, iedere middag wordt dr gepost maar de rest van de dag helemaal nix... RA, kick zo'n blind-date, je zet hier wel neer hoe het gegaan is he ;). verder nog succes met je exames.

k heb morge maar twee uurtjes school! ipv 2 uur ben ik om half 10 al uit. ik zou graag al me tijd hier dan besteden, maar volges mij wordt dr voor een uurtje of 4 toch niej gepost dus erg nuttug is da nie ;)

ik ga maar weer es, zo korfballe, heb d'r helemaal geen zin in maar ja is wel gezellie...

iedereen nog n fijne avond!  :-* doris

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4253 Gepost op: 30-05-2002, 22:17:08 »

hoe gaat het hier? toch wel vreemd, iedere middag wordt dr gepost maar de rest van de dag helemaal nix...

Zullen we daar dan maar weer 'ns verandering in brengen?  ;)

Mijn dag was niet echt bijzonder. Heb vanmorgen 'n aantal uurtjes aan 'n project gewerkt op school en ben daarna naar huis gegaan om mijn moeder te helpen.

Verder nog wat gestudeerd en vanavond heb ik nog gedanst. En dat was 't dan wel weer.

Morgen moet ik jammer genoeg de hele dag op school rondhangen en 't wordt zo'n fijn weer!

Maar ja, genoeg gezeur weer van mij. RA veel plezier bij je (blind) date! Misschien bloeit er wel wat moois uit! En e: succes met 't toneel!  :)

Zal ik de bar maar sluiten bij deze? Ik denk namelijk niet dat er nog iemand langs zal komen voor morgenmiddag.......

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4254 Gepost op: 31-05-2002, 10:22:58 »
voor morgenochtend ;)

ik ben d'r weer! ben lekker uit, heb net ff een pasfoto laten maken en nu zit ik hier...

han, zulk fijn weer is et niet (hier iig niet) dus daar mis je niet veel aan.

gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? k moet vanmiddag eerst ff repeteren voor n musical en dan oppassen dus vanaf een uur of 4 vanmiddag kannik nie posten.

allemaal n fijne dag nog!  :-* doris

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4255 Gepost op: 31-05-2002, 17:37:43 »
Ik heb zondag de uitvoering van mijn toneelcursus. Dat wordt nog flink oefenen  ;D

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4256 Gepost op: 31-05-2002, 19:03:15 »
Hallo luitjes!

Het is weer zover....WEEKEND!!!!!!! Ik verlang er altijd zo erg naar, heerlijk gewoon als het dan weer vrijdagavond is.

Volgende week heb ik een sollicitatiegesprek. Ik ben echt benieuwd. Ik weet niet eens of ik die baan wel leuk vind, maar dan heb ik tenminste eens zo'n gesprek meegemaakt. Het gesprek is in Venlo, dus Han kom ik ook eens in jou 'hometown'.
Ik moet ook nog volgende week een presentatie houden en wordt beoordeeld voor mijn stage. Eeen spannend weekje dus. En dan moet ik ook nog de 10e mijn definitieve eindscriptie inleveren. Daarna ben ik echt relaxed volgens mij  8).

Zoals elk weekend heb ik weer de hoop dat het wat drukker wordt op het forum. Ik zou zeggen doe je best!

Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4257 Gepost op: 31-05-2002, 19:41:48 »
Hee ovide, wat leuk dat je naar Venlo komt! Bij welk bedrijf ga je solliciteren?  :)

Vast succes met je gesprek en met je presentatie volgende week!

En Daan, jij veel succes met je toneeluitvoering!  ;)

Ik zelf zal trouwens dit weekend niet veel aanwezig zijn op 't forum vrees ik. Moet morgen de hele dag werken en zal zondag veel voor school moeten doen. 't schooljaar is weer op z'n eind aan 't lopen en dan is 't altijd druk, druk, maar ik red me er vast wel weer doorheen.......

Ik wens iedereen vast 'n fijn weekend!  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4258 Gepost op: 31-05-2002, 19:59:14 »

Ik heb zondag de uitvoering van mijn toneelcursus. Dat wordt nog flink oefenen  ;D

coooooooooool! ik heb volgende week uitvoering! (dat had ik al verteld, ja weet ik) En de week daarna cabaretuitvoering! En dat had ik ook al verteld, ja! Ik vertel altijd alles dubbel! Zo ben ik!  ;D

maar ik wil nu ff chatten dus ga op de andere computer want daar werkt de chat en hier niet, maar kunnen jullie niet please ook ff op msn komen??

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4259 Gepost op: 31-05-2002, 22:50:16 »
Ik ben de hele dag al op msn :+

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud