Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2554268 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4320 Gepost op: 9-06-2002, 09:10:24 »
Zoooo, goeie morgen allemaal, ik kom nog ff wat drinken, want dan heb ik genoeg zegeltjes voor mijn zwembad.... Ik denk dat als ik nu een lucifer in zou slikken ik hartstikke uit elkaar zou knallen, zoveel spiritus en benzine heb ik de afgelopen tijd hier op. *glok* *glok**glok* *glok**glok* *glok* zo, de spiritus is op, ik ga mijn zwembad ophalen!!

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4321 Gepost op: 9-06-2002, 11:56:22 »
Ook goedemorgen (het kan nog net),

Daan wat ben jij altijd vreselijk vroeg op in het weekend. Slaap je nooit uit? Leuke foto trouwens van Dobby. Als je wil mag je een keer wat adressen van leuke/goeie Harry Potter sites op het forum zetten, dan kan ik daar ook eens kijken.

Gister ben ik nog onverwachts op stap geweest. Het was goed weer dus we hebben de hele avond lekker buiten gezeten. Dan is het zelfs in mijn stad nog gezellig!

Vandaag eindelijk de scriptie afmaken en dan morgen uitprinten. Dan hoeven jullie er nooit meer iets over te horen. Behalve als ik afstudeer natuurlijk. ;)

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4322 Gepost op: 9-06-2002, 12:18:17 »
Ik kan in het weekend niet in mijn bed blijven liggen, en op werkdagen kan ik er niet uitkomen.
Hoe later ik naar bed ga hoe eerder ik wakker word.
Ik ben gisteren pas om kwart voor 1 gaan slapen (geeuw)
De leukste hp-sites online zijn:
harrypotter.startkabel.nl
fan.clubs.nl/devallendeharrypotterster
www.hpgalleries.com (is op het moment down)
www.delekkeketel.nl
www.zweinsteinclub.com (of fan.clubs.nl/zweinstein)
www.diagonsoft.com

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4323 Gepost op: 9-06-2002, 15:09:11 »

Leuke foto trouwens van Dobby.

FOTO VAN DOBBY?!?!?!?! Laat zien!!!!!!!

jaja, ben hard aan het leren hoor, maar heb nu even pauze...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4324 Gepost op: 9-06-2002, 15:29:39 »
Goeiemiddag,

ook ik ben er weer effetjes. Heb 't erg druk gehad. Ik ben gisteren de hele dag weggeweest naar Deventer voor de Nederlandse kampioenschappen van jazzballet. Daar mochten we namelijk heen omdat we op de Limburgse voorronde 'n goed punt hadden behaald.  :)

Dus heb ik gisteren m'n hele dag in de sporthal doorgebracht. 't duurde echt 'n eeuwigheid totdat we aan de beurt waren. En we mochten zelf maar 4 minuutjes dansen en daarna konden we nog uren wachten op de prijsuitreiking. Ik heb me nog nooit zo verveeld.....

Maar goed, we zijn uiteindelijk 5de geworden. Geen beker dus, maar toch wel aardig. Ik had namelijk verwacht dat we laatste werden.....

Vanmorgen heb ik hard gestudeerd, want mijn tentamens zitten er weer aan te komen. En nu ga ik weer weg, naar 'n verjaardag van 'n vriendin. Lekker vlaai eten!  ;)

Fijne zondag nog allemaal!

Liefs,
Han

BTW: wie is Dobby? (heb ik weer iets gemist?)  :-\

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4325 Gepost op: 9-06-2002, 15:55:06 »
gefeli han! 5e is goed tog?

k was vandaag tot 3 uur weer op muziekschool was wel gezellie...

had net n vriendin aan de foon, k ga waarschijnlijk met haar mee naar frankrijk voor 10 dagen, van 10 juli tot 20 juli. de 22e ga ik dan naar amerika en kom 21 augustus weer trug... bennik dus wel bijna 6 weken achter elkaar op vakantie vinnik wel erg veel maar et lijkt me wel leuk dusseh k denk dak maar ga... wa zoude jullie doen? k heb dr na nog 2 weke vakantie maar k ben egt n huismus dus 6 weke vinnik wel heel veel...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4326 Gepost op: 9-06-2002, 17:47:25 »
Dobby is een figuur uit Harry Potter, Han. :) Een huis-elf om precies te zijn

----aaaaaaaaah mn nichtje belde net dat ze weer kuikentjes heeft...!!!!!!! ohhhhhhhh ik wil en moet en zal er absoluut heen, dat is zoohoooohoooohoooo geweldig, om zo'n klein kuikentje vast te houden, maar ik heb nu pwweek en daarna ga ik naar Rome, en als ik terugkom zijn die kuikentjes al niet meer klein :(...!! Wat moet ik nou doen? De enige mogelijkheid dat ik nog wel voor Rome naar haar toe zou kunnen, is vrijdagmiddag na mn proefwerken, al is dat wel pas om half twee, en ik moet tweeeneenhalf uur in de trein zitten voor ik daar ben, en ook nog een keer terug, nu zou ik natuurlijk wel kunnen blijven slapen maar zaterdag moet ik wel vroeg terug zijn om nog in te pakken en 's avonds cabaretuitvoering te hebben. Nou ja dat kan allemaal wel, maar het probleem is dat ik die vrijdagmiddag met twee vrienden naar de bioscoop zou gaan. Hm, ik denk dat ik dat dan maar verzet naar ná Rome, want dat kan niet met het kuikentjesbezoek, dan draait die film ws wel niet meer maar dat is niet zo belangrijk... alleen is er dan weer grote kans dat die bios er helemaal niet meer van komt en das ook zo jammer... Maar ohhhhhhhh die kuikentjes ik wil er ab-so-luut heen....!!!

Owja en Doris, al die vakanties lijken me juist supertof!! Ik zou het wel doen hoor!!! Ik ga na Rome (jaja, alles na Rome... ;)) ook met een vriendin op vakantie (naar Kroatië), en dan niet meer met mijn ouders maar dan heb ik dit jaar toch wel weer een hoop vakantie gehad lijkt me...! Bijna net zo leuk als vorig jaar: begin juni 2 dagen naar Parijs met school en eind juni (toen had ik wel nog school ja, maar wat maakt dat uit?) twee weken naar Zambia en Zimbabwe, naar de zonsverduistering, mn geweldigste vakantie ooit, dat spreekt voor zich. Maar ik zou het iig wel doen, Doris, en je hebt zelfs nog twee weken erna om thuis te zitten, dus...!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4327 Gepost op: 9-06-2002, 19:10:44 »
Echt e, ik zou naar die kuikentjes gaan kijken. De bios dat komt nog wel. Je moet jezelf een beetje belonen na al je harde werk (ahum) voor de proefwerkweek. Gezellig naar je nichtje en zaterdags met een vroege trein weer terug, dan heb je de hele dag nog om in te pakken en je mentaal voor te bereiden op het cabaret.

Toen ik nog op de middelbare school zat hadden we om de twe jaar een grote revue. Dat was vier voorstellingen in de schouwburg bij ons (900 plaatsen) en na de laatste avond een feest voor alle deelnemers. Ik herken heel erg dat gevoel, die kick. Ik kon ook echt nooit slapen en al helemaal niet opletten op school die dagen. Helemaal van de leg  ;).

Ik ga maar eens wat tv kijken denk ik. Ik weet niet of er iets op is, maar dat zie ik wel.

Ovide

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4328 Gepost op: 9-06-2002, 19:27:44 »
gaan e, lekker naar die kuikentjes! en zimbabwe... koel! dat moet egt leuk zijn!

en ovide, veel is dr niet op de tv gloof k...

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4329 Gepost op: 9-06-2002, 19:30:58 »
Proefwerkweek... ik moet nog wiskunde leren vanaaf... ach, lukt wel  :)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4330 Gepost op: 9-06-2002, 19:36:33 »

en zimbabwe... koel! dat moet egt leuk zijn!

ja ga er maar niet op door hoor... want als ik daar eenmaal over begin, kan ik nog wel een dubbel godendom doorgaan... dat worden jullie echt zat, hoor, vlak voor en na ik ging had ik het helemaal nergens anders over, iedereen werd er echt helemaal gek van...! ;)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4331 Gepost op: 9-06-2002, 20:58:11 »
Zoals ik constant over HP  ;) ??

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4332 Gepost op: 10-06-2002, 15:14:42 »

Zoals ik constant over HP  ;) ??

ehm... toen zelfs nog wel heel wat meer...

leeg hier zeg, pffff, kmoet weer gaan leren... Mijn ouders vinden het niets dat ik vrijdag naar de kuikentjes wil, maar ik ga toch, jullie hebben me overtuigd ;). Maar gaat er nog wat gepost worden hier??

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4333 Gepost op: 10-06-2002, 15:44:05 »
Ik heb vanmorgen nog wat gepost! Jaja, maareh, waar gaan we het nou es over hebben, of ben je weer weg e?

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4334 Gepost op: 10-06-2002, 16:55:46 »

Proefwerkweek...

nu al?!

enne tijgetje, k ben dr maar weet ff nix te poste eik...

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #4335 Gepost op: 10-06-2002, 19:02:21 »
Zeker nu al, en dus ook vanaf volgende week vrij ;)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4336 Gepost op: 10-06-2002, 20:59:28 »
Nou, het gemiddelde aantal posts per dag op dit forum zal flink dalen, want de komende 4 dagen ben ik weg, op kamp!
Ovide: voor de trailer kan je vanaf morgen op http://www.harrypotter.com kijken

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4337 Gepost op: 10-06-2002, 21:29:37 »
Citaat
Zeker nu al, en dus ook vanaf volgende week vrij  

whaaa! ik heb met deze week erbij nog twee lesweken, dan een pwweek, dan een week van pwbesprekingen (waar slaat dát nou weer op?!), sportdag, eindfeest... dan de week daarop ga k op vakantie maar moet eik ook rapport nog ophalen. heb officieel met deze week dr bij nog 5 weke...  je suis jaloers!  ;)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #4338 Gepost op: 10-06-2002, 23:14:57 »
Sorry, beetje late reactie...
Voor zij die geïnteresseerd zijn in de afloop van de half blinde date:
er was er geen  :'(

Normaal zou het vandaag geweest zijn maar zaterdag liet ie ineens weten dat het 'plotseling op één of andere mysterieuze reden' heel druk was op zij nwerk en dus maandag (vandaag dus) wél moest werken, evenals de volgend 2 maandagen...

Nah ja misschien ook goed, kan ik m'n laatste 2 examens maken zonder daar constant aan zitten te denken.

En hoe is het met jullie allen? Blij dat België het zo slecht doet in de wk? They suck.

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #4339 Gepost op: 10-06-2002, 23:27:08 »

whaaa! ik heb met deze week erbij nog twee lesweken, dan een pwweek, dan een week van pwbesprekingen (waar slaat dát nou weer op?!), sportdag, eindfeest... dan de week daarop ga k op vakantie maar moet eik ook rapport nog ophalen. heb officieel met deze week dr bij nog 5 weke...  je suis jaloers!  ;)

Ff op een rijtje:

Deze week: Proefwerkweek
Volgende week: Maandag eindfeest ;Vrij (misschien reisje richting oud-beijerland (duurt maar 3 uur ;))
Week d'rop: boeken inleveren/rapport ophalen/als reisje naar obl nog niet is geweest, dan deze week :)
Daarna Zomervakantie :P
30 juni: Parkpop (jaaa zaar nu gaan we ook ;D)
6 juli: 2 logés ;)
7 juli: Dagje Den Bosch
11 t/m 31 juli: Italie

En dan werk ik ook nog ff, en de rest mag ik nog inplannen ;) Maar ik leef met je mee hoor :p ;) (NOT :D)