He han13 waar woon je ergens dan?
Ik woon in Venlo, dat is in 't noorden van Limburg.
Dat is op zich ook 'n leuke stad om te winkelen, maar niet echt bijster groot. En veel Duitsers hier, eigenlijk bijna alleen maar Duitsers.....
Ben benieuwd wat je kiest...hehe ik ga morgen in eindhoven winkelen...nie erg mooi en verrassend...maar wel leuk!
Is zeker leuk, ik ga ook vaak naar Eindhoven. (dat is maar 'n half uurtje met de trein vanuit hier......) Maar Eindhoven heb ik zo langzamerhand wel gezien. Bovendien zit de vriendin met wie ik ga winkelen in Eindhoven op kamers en heeft zij 't al helemaal gehad met de winkels daar.
Maar we hebben zojuist besloten om dit keer maar 'ns naar Breda te gaan. Den Bosch zijn we pas nog geweest en Utrecht vonden we ietsjes te ver weg. Maar als 't ons niet bevalt in Breda reizen we terug naar Tilburg. Daar moet 't ook wel leuk winkelen zijn.....
Hmmm, ik ga eens lekker voor de tv hangen vanavond. Ik baal dat er nu niet een serie van WIDM loopt, ik heb zo veel tijd...kon ik lekker achter de computer hangen.
Ja idd, ook ik heb nu veel tijd. Ik ben nog niet aan 't werk doordeweeks en heb dus echt lekker vakantie. Gelukkig heb ik wel allerlei leuke dingetjes gepland, zodat ik me niet al te veel hoef te vervelen. Bovendien ben ik mijn broer en zijn vriendin aan 't helpen met 't opknappen van hun huisje. (ze gaan samenwonen en hebben vorige week de sleutel gekregen!)
Maar goed, 't is voor mij bijna tijd om naar bedje te gaan. Moet morgen weer fit zijn om uren door de winkelstraten van Breda te strompelen.......
Truste!