Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2554384 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4440 Gepost op: 29-06-2002, 08:12:31 »
Breda is een leuke shoppingcity!
Enne, je zou ook naar Batavia stad kunnen gaan!

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4441 Gepost op: 29-06-2002, 11:31:31 »
jakarta?!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4442 Gepost op: 30-06-2002, 15:49:39 »
Ja Utrecht of Breda, daar zat ik zelf ook al aan te denken. Amsterdam vind ik ietsjes te ver weg vanuit hier en is me iets te groot. Bataviastad wilde ik binnenkort ook nog 'n keertje gaan bezoeken, dus dat is misschien ook 'n optie. Ik zal 't bespreken met m'n vriendin en dan horen jullie nog wel waar ik uiteindelijk ben gaan winkelen.  :)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #4443 Gepost op: 30-06-2002, 19:59:13 »
Een tip: ga niet naar Enschede  ;D

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4444 Gepost op: 1-07-2002, 08:37:05 »
Tip van de week... ga naar Utrecht! Ben dur al min. 10000000x geweest (woon dur vlakbij, 5min met de trein en ik sta op hoog catherijne!) en het is nog steeds niet saai. Vind nog steeds leuke kleine winkeltjes enzow.
enne e, was t leuk?

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #4445 Gepost op: 1-07-2002, 17:44:57 »
He han13 waar woon je ergens dan? Den Bosch is ook leuke stad hoor! Utrecht ook ja, zekers!
Ben benieuwd wat je kiest...hehe ik ga morgen in eindhoven winkelen...nie erg mooi en verrassend...maar wel leuk!

Liefs

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4446 Gepost op: 1-07-2002, 18:09:02 »
Ik ben pas een paar keer in Eindhoven geweest, vind het wel leuk. Volgens mij ligt het er ook aan wat je gewend bent. Heerlen en Maastricht vind ik al saai, want daar ben ik zo vaak geweest. Toch koop ik er de meeste kleren, lekker veilig als je iets wil ruilen ofzo...

Hmmm, ik ga eens lekker voor de tv hangen vanavond. Ik baal dat er nu niet een serie van WIDM loopt, ik heb zo veel tijd...kon ik lekker achter de computer hangen.

Groetjes Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4447 Gepost op: 1-07-2002, 22:35:31 »

He han13 waar woon je ergens dan?

Ik woon in Venlo, dat is in 't noorden van Limburg.  :)  Dat is op zich ook 'n leuke stad om te winkelen, maar niet echt bijster groot. En veel Duitsers hier, eigenlijk bijna alleen maar Duitsers.....

Citaat
Ben benieuwd wat je kiest...hehe ik ga morgen in eindhoven winkelen...nie erg mooi en verrassend...maar wel leuk!

Is zeker leuk, ik ga ook vaak naar Eindhoven. (dat is maar 'n half uurtje met de trein vanuit hier......) Maar Eindhoven heb ik zo langzamerhand wel gezien. Bovendien zit de vriendin met wie ik ga winkelen in Eindhoven op kamers en heeft zij 't al helemaal gehad met de winkels daar.  ;)

Maar we hebben zojuist besloten om dit keer maar 'ns naar Breda te gaan. Den Bosch zijn we pas nog geweest en Utrecht vonden we ietsjes te ver weg. Maar als 't ons niet bevalt in Breda reizen we terug naar Tilburg. Daar moet 't ook wel leuk winkelen zijn.....

Citaat
Hmmm, ik ga eens lekker voor de tv hangen vanavond. Ik baal dat er nu niet een serie van WIDM loopt, ik heb zo veel tijd...kon ik lekker achter de computer hangen.

Ja idd, ook ik heb nu veel tijd. Ik ben nog niet aan 't werk doordeweeks en heb dus echt lekker vakantie. Gelukkig heb ik wel allerlei leuke dingetjes gepland, zodat ik me niet al te veel hoef te vervelen. Bovendien ben ik mijn broer en zijn vriendin aan 't helpen met 't opknappen van hun huisje. (ze gaan samenwonen en hebben vorige week de sleutel gekregen!)

Maar goed, 't is voor mij bijna tijd om naar bedje te gaan. Moet morgen weer fit zijn om uren door de winkelstraten van Breda te strompelen.......

Truste!  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4448 Gepost op: 2-07-2002, 11:50:12 »
han veel plezier!!!

ooow en grrrr ovide irri he dat het nou niet op de tv is bah!

ik kom net terug van proefwerksbesprekingsdag 1... hahaha een 3,3 voor wis, verdes ammel 6en én een 7,7 voor grieks... ga ik tog nog met n 8 over ben echt blij! verdes ook ammel wel blijuuh cijfertjus tralalalala ik ben duz wel blij vndaag.

doeeeeeeeeeeg iedreen fijne dag! xxxxxxxx

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4449 Gepost op: 2-07-2002, 13:28:39 »
Goed Doris dat je het toch nog gered hebt!! Nu heb je echt vakantie he  ;)

Ik ben me vandaag eens lekker aan het vervelen. Beetje voor de tv hangen en onnozele programma's kijken op de Duitser (meine Hochzeit enzo). Het eten staat al klaar om gekookt te worden en nu ga ik maar eens tennis kijken. Als het tenminste niet regent daar.

Ik ben benieuwd wat je gekocht hebt Han. Niet te veel geld uitgegeven hoop ik  ;D. Ach ja, als het maar gezellig was...

Groetjes Ovide

PS: het valt me op dat er bijna alleen nog dames regelmatig posten, behalve Daan dan.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4450 Gepost op: 2-07-2002, 15:06:47 »
dr is idd overdag nix meer op de tv... bah seg! vanaaf komt dtrong medicine op net 5 dat is wel leuk, teminste ik vinnet wel leuk so echt met die patiente enso en et is wat rustiger dan ER daar worrik best wel gek van... njah hahaha als je echt nix meer te doen hebt: oprah, jenny jones, ricki lake... beverly hills 90210 (iz weer op yorin iedere werkdag om 17.00 uur hahaha kijke dus ;D). veels plezier met dese gewelduge programma's ;D

ow jah ovide, ik heb nog nie hemmel vakantie moet nog paar keer naar school voor pwbesprekingen enso ammel vage dinge en ook nog es sportdag, das altijd so saai.
k heb net ff me kamer hemmel gecleand en alle troep uit de lade onder me bed en so'n kastje geflikkerd, dr is nu echt bijna nix over dus das wel mooi hebbik volgend jaar ook niet so heel veel meer te doen.

nou k ga weer ff verdes geen id wat k ga doen mja...

xxx

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #4451 Gepost op: 2-07-2002, 17:35:15 »

Ik ben pas een paar keer in Eindhoven geweest, vind het wel leuk.

??? ??? ??? ???

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4452 Gepost op: 2-07-2002, 19:29:11 »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4453 Gepost op: 2-07-2002, 21:25:47 »
ikke ook nie snap...

han hoe wazzet?

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4454 Gepost op: 3-07-2002, 18:54:28 »
Nou, hallo allemaal, ik heb vanmorgen afscheid genomen van mijn klas  :( .
Janken man!! Feessie was gisterenavond ook een beetje laat gworden, maar kheb nu eindelijk vakantie.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4455 Gepost op: 3-07-2002, 18:58:56 »
Zo daar ben ik weer. En nee, ik heb niet overnacht in Breda om vandaag nog verder te winkelen. Ik had gewoon vandaag nog geen tijd gehad om te posten hoe 't was.  :)

Ik ben eerst met mijn vriendin naar haar school in Eindhoven gegaan omdat ze daar 'n gesprek had met haar mentor. Ze kreeg dus te horen dat ze haar Propedeuse nog steeds niet gehaald heeft ('t is al 't 2de jaar voor haar.....), dus ze had voor de rest van de dag 'n erg slecht humeur. Kunnen jullie wel raden hoe gezellig dat 't was......

Maar goed, ik ben gelukkig wel geslaagd voor wat kleding. Nou ja 'wat kleding', ik kan beter zeggen 'n enorme berg kleding. Ik heb mijn portemonnaie aardig vaak tevoor schijn moeten halen gisteren, zeg maar. Ik wilde ook nog 'n nieuw paar schoenen kopen, maar daar hadden we eigenlijk geen tijd meer voor gisteren. (mijn vriendin wilde best vroeg al weer de trein terug pakken) Daarom heb ik die vandaag nog maar hier in de stad gekocht.  :)

Zo dat was 't verslag van mijn spannende (ahum) dag in Breda. Ik ga maar 'ns kijken of er nu wel wat tennis op tv is (met andere woorden: of de regen eindelijk gestopt is op Wimbledon)

Fijne avond nog allemaal!  :-*

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4456 Gepost op: 3-07-2002, 21:42:11 »
hahaha daan huile mag hor mjah je kan se latur tog weer zien?

enneh han... bleeeeh das k*t als je voor de 2e keer je prop nie haalt... jammur dat je hele dag dan glijk verpest is mjah je hebt klere gekocht das fijn :D

ik ben vnmiddag naar rdam geweest, heb ff kado voor me fader gekocht en n nieuwe bikini. toen bennik nog ff met me moeder uit ete geweest (oechei!) bij n vaag restaurant maar et was wel lekkur, heb ossehaas en struisvogel biefstuk gegeten, mmmm.

nou dat wazzet hahaha ik ben fanmorge nog naar school geweest en heb wa cijfertjus terug gehad maar verder wasset niet zo boeiend. doeeeg xxx

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4457 Gepost op: 4-07-2002, 11:17:51 »
He Han, je moet de volgende x toch echt een keer naar Utrecht gaan hoor, en neem een vriendin mee die wel lang wil winkelen  ;)

Ik ga zaterdag ook weer naar Utrecht, maar dan voor wat anders... Ik ga een tatoo nemen! Heeft iemand dat er ook een zo ja... DEED HET PIJN?? Ik wil er al heel lang eentje maar nu vind ik het toch wel spannend hoor. Ik heb ook al een navelpiercing, vonk ook wel eng maar heb het toch gedaan.

En Doris, struisvogel, is dat lekker? Heb je dat helemaal vrijwillig gegeten? Nou ja, misschien zou ik het ook wel eten maar als ze met sprinkhanen aan komen zetten ofzow, no thanx!

« Laatst bewerkt op: 4-07-2002, 11:29:58 door Tijgertje »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4458 Gepost op: 4-07-2002, 14:33:10 »
wat voor tattoo ga je neme tijgetje? baaah da lijkt me echt eng mjah ik vind alles wat met prikke te maken heeft eng hahaha dus let maar niet op wat ik zeg :D suc6 iig

enne, jah die struisvogel hebbik himmil vrijwillig gegeten, hahaha ik ben m'n grense aanet verlegge want ik heb in de meivakantie ook allez een of andere vage ingewand gegete hahaha details bespaar ik jullie :D mjah ik wil tog lekkur kunne ete sonder dak denk he baaaaah hahaha dus da bennik aan et uitproberen hahaha gaat lekker  ;D maar struisvogel is lekker, nja, de biefstuk ervan iig wel ennet is niet zo duur als normale biefstuk, in n restaurant niet iig. nou ja, zie maar, het is iig errug lekker.

nou da wazzet wel hahaha heb vandaag nix boeiends gedaan en ga ook nix boeiends doen.

xxx

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4459 Gepost op: 4-07-2002, 15:47:59 »

wat voor tattoo ga je neme tijgetje? baaah da lijkt me echt eng mjah ik vind alles wat met prikke te maken heeft eng hahaha dus let maar niet op wat ik zeg :D suc6 iig

Het word iig een chinees teken, welke weet ik nog niet. Hij komt om mn enkel.

enne, jah die struisvogel hebbik himmil vrijwillig gegeten, hahaha ik ben m'n grense aanet verlegge want ik heb in de meivakantie ook allez een of andere vage ingewand gegete hahaha details bespaar ik jullie :D

ingewanden?? ieuw!!! getver! Geen details nee, thanx. Dat zou ik dus echt nooit eten he. Ik ga al over mn nek als ik eraan denk...