Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2554928 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4820 Gepost op: 20-09-2002, 14:48:41 »
ok ik ben dr ook weer even... tis eindelijk alweer WEEKEND! :D

maar kmoet nu eerst ff iets aan bio verslag doen, want dat moet ik weer naar iemand mailen, en dan moet ik ook nog iemand anders mailen enzow...
en ik had nog niet verteld, zie ik, dat ik gister met die vriend een stukje voor cabaret heb bedacht, want dat begint weer bijna (op mijn verjaardag :)). We hebben dr al heel vaak over gebrainstormd, tis echt moeilijk om iets grappigs te bedenken! Maar nu hebben we eindelijk iets! Dat moet ik dus ook nog ff uittypen.
En dan moet ik zo ook nog even een andere vriend opbellen om te vertellen dat zij (dus die 2 vrienden van cabaret, met wie ik toen ook naar LOTR ben geweest) (ik zou dat allang vergeten zijn denk ik als ik jullie was maar je hebt van die mensen die altijd alles onthouden...) na cabaret woensdag bij mij mogen komen eten. Dus ook al een soort verjaardagsfeestje :) en dan die zondag ook want dan komt mn broer een weekend thuis, dies dan ook jarig nl, dus zondags vieren we het voor de familie, en dan de 5 okt mijn 22/23mensenfeestje :D. Jaja kvind mn verjaardag altijd onwijs leuk he kverheug me er echt weer heel erg op. Maar ik ga nu eerst ff iemand anders een verjaardagskaart sturen :).

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4821 Gepost op: 20-09-2002, 16:51:01 »
wat is dr veel gepost zeg! whaaaaa!

zoveel dak niet op alles ga reageren, dus eik maar op niemand dan.

k ben hier alleen om ff hallo te zeggen :D. vandaag was heel erg saai dus niet boeiend om over te vertellen...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4822 Gepost op: 20-09-2002, 17:48:50 »
k ben hier alleen om ff hallo te zeggen :D. vandaag was heel erg saai dus niet boeiend om over te vertellen...
hallo terug dan maar ;)
maar wat moet ik hier nou weer op reageren... alles is boeiend om over te vertellen, het ligt er maar aan hoe je het vertelt!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4823 Gepost op: 20-09-2002, 17:55:31 »
Hoi hoi allemaal!

Wat leuk om te zien hoe druk 't is geweest!

Welkom terug Pino! We hebben je gemist!  :)

(En we kunnen nog wat versterking gebruiken bij onze CONFRONTATIE!)  ;)

Ik kom alleen snel effe langs om jullie gedag te zeggen, want ik ga zo naar de bruiloft van mijn stagebegeleider. Ik heb gisteren fijn nieuwe kleertjes gekocht die ik vanavond aandoe. Maar ik moet me nog helemaal klaar maken en ik moet al weg over 'n uurtje, dus ik moet maar 'ns opschieten.  :-[

Fijne avond allemaal en vast 'n fijn weekend! (maar ik kom dit weekend nog wel effe langs)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4824 Gepost op: 20-09-2002, 18:37:52 »
hallo mensen! so ik ben echt boos nu! grrrr k hoorde net dat de rector van mn school per se wil dat ik ipv op maandag op donderdag tot 4 uur zit (op dinsdag zit ik dan ook al). maar iig, wij hebben zo'n vaag systeem dat je vanaf half 1 huiswerkuren hebt, egt heel lomp. maar ik heb geen huiswerk, dus ik zit me al te vervelen dan, en dan zou ik op donderdag ook nog eens maar 2 lesuren hebben en door tussenuren én huiswerkuren uiteindelijk toch nog 8 uut op school zitten! daar ben ik nu dus heel boos om, en mn moeder is nu boos op mij omdat ze vind dat ik te weinig les krijg. want zij denkt dat ik in zo'n huiswerkuur les krijg, maar iig, dat gebeurd dis himmel niet, en op donderdag zeker niet want dan zou ik bij ak zitten en die vent vind zn eigen vak niet eens boeiend in de 4e dus dan geeft ie ook geen les en nou doet mun ma dus alsof het mijn schuld is en ik kan daar echt niet tegen, moet ze mij niet op aanspreken ofzo! grrrrr ik ben boohoos!!!

njah ut is niet echt een reden om boos te zijn hoor, maar ik krijg al deze hele week de shit over me heen dat ik te weinig lessen krijg, nou, wat kan ik daar nou weer aan doen?! tsss....

maar goed, verder wast op school vandaag wel gezellie. ik heb met un paar mensen gepraat die eerst vriendinnen van me waren, maar nu niet meer want we waren best wel uit elkaar gegroeid enzo vorig jaar, maar nou gaat het wel weer beter het was eik wel gezellie :D.

nou de lessen vandaag waren wel heeeel erg slecht, het is gewoon heel makkelijk maar ook zo saai! echt niet leuk zeg! ik zit liever thuis ofzo, ik vind het wel best dat we niet zo veel huiswerk hebben, maar ze verplichten me gewoon om op school huiswerk te gaan zitten maken, maar ik heb dus geen huiswerk, dus als ik dan in die huiswerkuren zit kan ik nix maken en zit ik maar een beetje in agenda's enzo te schrijven, en dan worden de leraren weer pissed, maar ze moeten niet zeiken want ik ben nu al voor volgende week klaar met alles, en dan vinden ze dat ik verder moet werken, maar dat heeft ook geen nut en daar heb ik zeker himmel geen zin in. oeps, ik wou eik wat vrolijker schrijven maar die school is zo ongelooflijk dom en dan werd ik vanmiddag ook nog door zo'n belangrijke vent gebeld waarom ik niet op school was... ik hoefde niet eens op school te zijn! lag et aan een fout van de rector grrrrr ik haahaahaat dat mensen egt.

nou ik stop maar want niemand schiet hier veel mee op... grrrr sorry hoor dak nie vrolijk ben. maar jah iig et is weekend... JEEEEEEEEJ

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4825 Gepost op: 20-09-2002, 18:59:48 »
JEEEEEEEEEJ......

.......tijd voor een chocolade reepje Doris?  :-*

PS zo meteen dus naar Rene Froger, ik heb nu al de slappen lach  8)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4826 Gepost op: 20-09-2002, 19:26:05 »
Han en Ovide veel plezier vanavond!

Doris, zolang het gezellig is op school, wat maakt de rest dan uit...?! Das toch het belangrijkste! Enne, GEEN HUISWERK  :o  :o ...?! In wat voor tweede fase zit jij........??

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #4827 Gepost op: 20-09-2002, 19:28:18 »
Doris gaat het een beetje?
je schoolsysteem lijkt voor mij trouwens heeeel ingewikkeld, huiswerkuren? wij hebben gewoon 7 lesuren per dag (behalve woensdag logisch) en de dinsdag bepaalde klassen 8, meer ni hoor...

nuja, mijn dag viel wel mee en morgen ga ik wat gaan lopen en een filmpje meepikken... alleen weten mijn ouders nog van niks  :)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4828 Gepost op: 20-09-2002, 19:29:03 »
jah lekker chocola :D. whahahaha koel ovide naar rene froger hahaha lache joh :D.

enne e... jah et gaat om de gezelligheid, klopt himmel... maar was net gewoon ff pissed nu niet meer :D. en jah... wat voor tweede fase ik zit... gewoon he, niet zo heel druk nog maar dat zal wel veranderen.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4829 Gepost op: 20-09-2002, 19:41:15 »
je schoolsysteem lijkt voor mij trouwens heeeel ingewikkeld, huiswerkuren? wij hebben gewoon 7 lesuren per dag (behalve woensdag logisch)
logisch????
waarom zou dat nou logisch zijn...?
Bij ons is het allemaal niet zo logisch hoor, in de vierde en vijfde had ik gewoon heel veel uur en nu nog maar heel weinig (gewoon 2 lesuren per vak, ik heb 9 vakken, incl gym 10), maar wij hebben ook nog een soort huiswerkuren, verplichte tussenuren ong, das typisch tweede fase he, zeg hebben jullie eigenlijk ook tweede fase, studiehuis, enzow in Belgie??? Dat vraag ik me nu toch opeens af...

hmm wat zal ik dit weekend eens gaan doen, iig morgen een winterjas kopen das heeeejjjul hard nodig! (het gaat kouwd worden... :( )

• Forumlid
« Reactie #4830 Gepost op: 20-09-2002, 22:26:35 »
2e fase?? euhm... nee  :-/ bij ons is het 6 jaar lang 7 lesuren per dag, op woensdag 4 en als je een wiskunde richting doet 1 dag in de week 8u vanaf het vijfde, meer ni... we hebben wel een vrijwillige studie savonds maar echt niks meer...

wij starten op mijn school om 8:23 (studie tot 8:40 dan les)tot 12:15 (met speeltijd é) en dan van 13:23 (weer studie, 13:40 les) tot 16:20 (weer met speeltijd) en dan vrijwillig studie tot 18u ...

huiswerkuren?? nee hoor...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4831 Gepost op: 20-09-2002, 22:34:02 »
wat een rare lestijden A&K, op minuten... nou, je hebt dan maybe geen tweede fase maar het lijkt me ook niet zo fijn om zo lang op school te zitten...

in nederland ist idd niet logisch dat je op woensdag niet de hele dag zit. mijn school doet dat toevallig ook, dan ben je uiterlijk om half 1 klaar (behalve natuurlijk weer mijn klas he... nou jah, de ene helft is dit half jaar om half 3 klaar, en mijn helft is dan volgens half jaar om half 3 klaar...). maar iig, nu ben ik op woensdag wel lekker vroeg uit dus k mag niet klagen :).

nou, k ga nu maar es slapen... ik ben eik bes wel moe, maar t is pas half 11 en dat op vrijdag avond... waar gaat dat heen :s. nou iig, fijne avond nog, iedreen die dur nog is :).

• Forumlid
« Reactie #4832 Gepost op: 20-09-2002, 22:38:18 »
mja ni veel volk é laat op de avond

en wij werken altijd met minuten, 1 les = 50 min, zo simpel als wat...

« Laatst bewerkt op: 21-09-2002, 11:54:01 door Alive and Kicking »

• Forumlid
« Reactie #4833 Gepost op: 21-09-2002, 11:54:38 »
het is 5 voor 12 op een regenachtige zaterdagmorgen en geen mens of het forum?
zijn jullie allemaal langslapers ofzo?

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4834 Gepost op: 21-09-2002, 13:35:50 »
Was dus gisteren bij een concert van Rene Froger. Echt gelachen. Hij had zijn zijden hemd aan  :o. Alles bij elkaar heeft ie een uur en een kwartier gespeeld en toen was het klaar. Wij ondertussen maar een paar biertjes gedronken, echt niet veel dus. Vanmorgen een kater...verkeerd bier dus I guess...das dus mijn reden A&K.
Verder regent het hier niet en ben ik dus even naar de stad, naar de markt geweest. Verse groenten. Volgens het voedingsbureau hou ik mezelf dan voor de gek door te denken daat dat gezonder is. Maar goed, het is in ieder geval een stuk lekkerder dan blik, is mijn persoonlijke mening.

Ben nu weer een beetje bijgekomen en ga dadelijk op bezoek bij een vriendin die ziek is. Ff een bloemetje brengen.
Kom straks nog wel langs.

Groetjes Ovide

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4835 Gepost op: 21-09-2002, 13:44:21 »
jah A&K, maar ik bedoelde dat je je s morgens om 8:23 begint...

hahaha ovide, concert van rene froger lijkt me wel lache eik hahaha maar jammur dat ut zo kort duurde dan, das mindur gezellig... ook irri dat je un kater hebt dan he.

ik heb vandaag tot iets van 12 uur geslapen. Hier ist trouwens himmel niet zo heel regenachtig.

nou k ga maar weer. xxx

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4836 Gepost op: 21-09-2002, 14:44:32 »
Hallo daar ben ik!!!!! ;D

Ben vanmorgen al vroeg opgestaan omdat rick moest voetballen. Hahah tis echt schattig al die 6-jarigen die proberen te voetballen! Heeft natuurlijk weer verloren (ja tis de f12, wat wil je), maar het was leuk!

Nou, ga ik straks maar eens even weer iets opruimen, want krijg zo visite

doeiiiii

kusss julia

always look on the bright side of life

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4837 Gepost op: 21-09-2002, 16:57:50 »
hai...
ik heb ook uitgeslapen, daarna naar de stad om een jas te kopen zoals ik al had aangekondigd. Helaas kon er niemand mee (gisteravond nog wat mensjes gebeld), dus nu twijfelde ik bij elke jas extra of ie wel leuk was. Daarom maar bij alle mogelijke winkels langsgeweest en er dan uiteindelijk eentje gekocht. Ben nu echt moe blegh.
Ja tis wel een beetje regenachtig maar niet echt hoor.

A&K jouw schoolsysteem is echt heel anders dan hier maar daar ga ik me maar niet in verdiepen :).

Zoals jullie misschien op de kalender hebben gezien is vandaag 'Aplato' jarig, die kennen jullie niet, maar ik wel ;D. Is een vriend van me die zelf wel al widm fan was, min of meer, maar nog geen forumlid totdat ik hem introduceerde zeg maar. Naja, ik ga hem zo even opbellen en dan nodig ik hem ook gelijk uit voor mijn verjaardag. Ik heb hem al heel lang niet gesproken, want hij is echt een tijd niet online geweest. (Ja ik zie hem verder nooit dus...)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4838 Gepost op: 21-09-2002, 18:37:35 »
Ben je bijna jarig e? En, hoe oud wordt je dan ;) Ben zelf dus nog lang niet jarig, in maart pas, maar ik hecht niet meer zoveel waarde aan jarig zijn. Ik vind het belangrijker dat rick een leuke verjaardag heeft dan dat ik dat heb.

Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond? Ik ga film kijken. We hebben een logee. Heel gezellig, nichtje van mijn vriend. Misschien morgen nog ff naar de kermis.

Nou, een fijne avond, kusss van julia :-*

always look on the bright side of life

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4839 Gepost op: 21-09-2002, 20:02:15 »
Ben je bijna jarig e? En, hoe oud wordt je dan ;)
kijk maar op de kalender... ;)
(maar hoe oud zou je nou denken?)

Citaat
Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond?
nej, kzou niet weten wat... tot half negen msnen, zoals elke dag, dat is gewoon mijn vaste ritme, want daarna is het journaal afgelopen dus neemt mijn vader de computer over. Maarre daarna... hm, geen idee...

Ik heb net 'Aplato' gebeld, was ie niet thuis... grmbl...

zeg schrijven jullie nog ff verder aan de soap, dan heb ik ook weer wat te doen!