hallo mensen! so ik ben echt boos nu! grrrr k hoorde net dat de rector van mn school per se wil dat ik ipv op maandag op donderdag tot 4 uur zit (op dinsdag zit ik dan ook al). maar iig, wij hebben zo'n vaag systeem dat je vanaf half 1 huiswerkuren hebt, egt heel lomp. maar ik heb geen huiswerk, dus ik zit me al te vervelen dan, en dan zou ik op donderdag ook nog eens maar 2 lesuren hebben en door tussenuren én huiswerkuren uiteindelijk toch nog 8 uut op school zitten! daar ben ik nu dus heel boos om, en mn moeder is nu boos op mij omdat ze vind dat ik te weinig les krijg. want zij denkt dat ik in zo'n huiswerkuur les krijg, maar iig, dat gebeurd dis himmel niet, en op donderdag zeker niet want dan zou ik bij ak zitten en die vent vind zn eigen vak niet eens boeiend in de 4e dus dan geeft ie ook geen les en nou doet mun ma dus alsof het mijn schuld is en ik kan daar echt niet tegen, moet ze mij niet op aanspreken ofzo! grrrrr ik ben boohoos!!!
njah ut is niet echt een reden om boos te zijn hoor, maar ik krijg al deze hele week de shit over me heen dat ik te weinig lessen krijg, nou, wat kan ik daar nou weer aan doen?! tsss....
maar goed, verder wast op school vandaag wel gezellie. ik heb met un paar mensen gepraat die eerst vriendinnen van me waren, maar nu niet meer want we waren best wel uit elkaar gegroeid enzo vorig jaar, maar nou gaat het wel weer beter het was eik wel gezellie
![Cheesy :D](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/cheesy.gif)
.
nou de lessen vandaag waren wel heeeel erg slecht, het is gewoon heel makkelijk maar ook zo saai! echt niet leuk zeg! ik zit liever thuis ofzo, ik vind het wel best dat we niet zo veel huiswerk hebben, maar ze verplichten me gewoon om op school huiswerk te gaan zitten maken, maar ik heb dus geen huiswerk, dus als ik dan in die huiswerkuren zit kan ik nix maken en zit ik maar een beetje in agenda's enzo te schrijven, en dan worden de leraren weer pissed, maar ze moeten niet zeiken want ik ben nu al voor volgende week klaar met alles, en dan vinden ze dat ik verder moet werken, maar dat heeft ook geen nut en daar heb ik zeker himmel geen zin in. oeps, ik wou eik wat vrolijker schrijven maar die school is zo ongelooflijk dom en dan werd ik vanmiddag ook nog door zo'n belangrijke vent gebeld waarom ik niet op school was... ik hoefde niet eens op school te zijn! lag et aan een fout van de rector grrrrr ik haahaahaat dat mensen egt.
nou ik stop maar want niemand schiet hier veel mee op... grrrr sorry hoor dak nie vrolijk ben. maar jah iig et is weekend... JEEEEEEEEJ