Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2555304 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5040 Gepost op: 1-10-2002, 20:01:31 »
Nog ff over dat poppetje, figuurtje in logo van Comp, als je naar http://www.kyrandia.nl/avatars/Compuart.php gaat, zie je het poppetje duidelijk. Aangezien deze gif niet loopt speelt hij het maar 1 keer af  :P

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #5041 Gepost op: 1-10-2002, 21:06:37 »
goeieavond mensjes !
khoop dat jullie een leuke dag achter de rug hebben?
mijne viel wel mee, alleen ben ik toch zoooo moe hè !
vroeger gaan slapen is de booschap, maar daar heb ik nooit zin in  ::)
ben aan het luisteren naar wat muziek,niemand toevallig fan van Heather Nova of Counting Crows?

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5042 Gepost op: 1-10-2002, 22:06:19 »
Nog ff over dat poppetje, figuurtje in logo van Comp, als je naar http://www.kyrandia.nl/avatars/Compuart.php gaat, zie je het poppetje duidelijk. Aangezien deze gif niet loopt speelt hij het maar 1 keer af  :P

Daan, ik heb net 5 minuten naar 't logo zitten staren, maar ik heb toch echt geen poppetje voorbij zien komen. Of 't moet zo snel gaan dat ik 't al gemist heb als ik 'n keer knipper......

't maakt toch niks uit dat je heel wat te weeg hebt gebracht ovide. Ik vond 't juist goed dat we 'ns 'n wat serieuzer en ook verdrietiger onderwerp aansneden hier in de bar. 't is helemaal niet verkeerd om 'n keertje stil te staan bij de minder leuke kanten van 't leven.....

Maar nu word ik wel erg serieus, dus nu maar 'n ander onderwerp. Ik kon me vandaag echt niet concentreren op 't werk. M'n ogen deden ontzettend pijn van 't gestaar op 't beeldscherm en ik begin al symptomen van RSI te krijgen. Kortom, de dag duurde voor mij vandaag veel te lang.  :-[

Net wel lekker m'n frustraties kwijt geraakt tijdens 't dansen. 't schiet al op met onze wedstrijddans. Ik kan bijna niet wachten totdat de wedstrijden beginnen. (wat overigens pas in maart 2003 zal zijn......)

Nu moet ik maar 'ns naar bedje toe, want ik heb echt te weinig geslapen de afgelopen daagjes. Maar eerst nog effe de nieuwe posts in de andere topics lezen.

Alvast weltrusten allemaal!  :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5043 Gepost op: 2-10-2002, 08:35:34 »
Ik hoop natuurlijk dat ik die jongen een beetje kan helpen, maar van de andere kant kan denk ik niemand hem helpen. Ik heb gezegd dat ie me moet bellen als ie daar zin in of behoefte aan heeft en ik zal hem ook zeker binnenkort weer eens een mailtje sturen. Ach, ik weet het ook niet, hoe ver kun/moet je gaan in zo'n situatie?
Wat ik dus als laatste vertelde, dat die klasgenoten iets voor mij hadden gedaan, dat mij dat heel veel deed. Wat voor jou een kleinigheidje lijkt betekend heel veel voor een ander. Hij zal het echt fijn vinden als jij jou medeleven laat zien, als je in zo'n situatie zit heb je dat nodig.

Maar nu iid weer ff iets vrolijkers, eh, lekker weertje he?  ::)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5044 Gepost op: 2-10-2002, 10:17:09 »
ja heerlijk weer ;D

always look on the bright side of life

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5045 Gepost op: 2-10-2002, 10:51:57 »
mensen, ik wenst u een fijne dag, ik ga werken en heber erg zin in, niet dus hahahahah. Maagoed een fijne dag nog! kusssss julia

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5046 Gepost op: 2-10-2002, 10:56:31 »
Dag Juul! Werkze.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5047 Gepost op: 2-10-2002, 11:52:37 »
Ik heb hem gezien, of in dit geval haar.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5048 Gepost op: 2-10-2002, 13:46:08 »
ik zie em niet bij jou daan, maar jah k hebbem al welles gezien dus ach...

k heb vandaag lekkur gezingt op zingles was wel koelie. k heb nou wat nieuwe oefeningen dr bij waardoor k hoger kan komen das wel flex :). verder heb ik niet zoveel gedaan maar t is nog vroeg :D.

vanaaf moek weer sporten hahaha het is egt best wel intensief blegh maar ook wel weer goed voor me en achteraf ben ik altijd wel blij dat ik het gedaan heb dus k ga vanaaf ff conditie en spieren kweken jeeeej :)

iedreen n fijne middag he!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5049 Gepost op: 2-10-2002, 14:12:55 »
He doris, heb ik je net gemist. Ik had de laatste tijd geen gelegenheid om te msmmen. Nja, misschien van de week nog wel een xtje.
Sportse vanavond. Lekker spier(pijn)en kweeken.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5050 Gepost op: 2-10-2002, 14:32:13 »
jammer... idd maybe van de week maar jah we zien wel! wanneer ga je nou naar mexico? nou iig, thnxxx voor t succes heb k wel nodig :) maar jah het is ook wel leuk en... achter de bar staat een calvin klein model hahaha dus k ga dr graag heen :D

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #5051 Gepost op: 2-10-2002, 16:47:48 »
joepieeee het is morge 3 oktober ( duh ) en
dan isset leidens ontzet dussssss:
lekker 2 daagjes vrij!! joepieeeee!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #5052 Gepost op: 2-10-2002, 17:13:02 »
Oi allen... vandaag gezellig wat info gekregen over de studiebeurs in Utrecht waar ik op 10 oktober heen ga, heb al uitgestippeld welke stands ik ga bezoeken etc., ik heb er in ieder geval zin in :).

Voor de rest was het toch wel een gewone dag  :)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5053 Gepost op: 2-10-2002, 18:14:22 »
Een goedemiddag,

Ik zie echt geen poppetje hoor, het blijft een mysterie voor me, nou ja, misschien valt ze wel niet op mij  ;D.

Vandaag echt zo'n rare drukke dag gehad. Ik had me voorgenomen om heel veel te gaan doen, maar op een of andere manier is dat niet gelukt zoals ik me had voorgesteld. Vanmiddag een vergadering, dus de middag was ook al weer zo om...en nu anderhalve week cursus. Ik wil er nog niet aan denken wat er over anderhalve week op mn bureautje ligt te wachten (zucht)

Eergisteren was trouwens een werkplekdeskundige bij mij langs gekomen op het werk. Die man kijkt of je bureau goed staat en je stoel op de juiste hoogte. Nou er klopte dus niks van, maar dat had ik al verwacht, aangezien ik iedere dag rugpijn heb zinds ik daar werk. Als alles goed gaat krijg ik nu ook een speciale stoel die voor mij op maat wordt gemaakt en waar ik tenminste wel goed op kan zitten. Moet ik eerst naar een of andere keuring. Ik ben benieuwd...

Verder niet veel spannende dingen vandaag. Ik ben doodop en ga maar weer eens vroeg naar bed vanavond. Er komt tochvoetbal op en daar wordt ik altijd zo slaperig van.

Ow ja, ik zit trouwens nog met een dilemma. Ik had een hele leuke broek met een jasje gezien bij Didi. Het was best wel duur en ik had al heel veel gekocht, maar het stond wel heel leuk. Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik het niet moet gaan halen. Er was ook nog maar een setje in mijn maat, dus grote kans dat het al verkocht is, maar ik blijf er aan denken. Vandaag had ik geen zin om te gaan kijken omdat het al druk was. Nu ga ik misschien morgen kijken. Maar als het nog hebben dan kan ik het natuurlijk niet laten hangen. Nou ja, niet echt een levensvraag ofzo, meer een van die kleine dingen waar we het gisteren over hadden. Ik zie wel.

In ieder geval nog een fijne avond!

Ovide

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5054 Gepost op: 2-10-2002, 19:00:17 »
kopen zou ik zeggen als je eraan blijft denken!
anders beklaag je het toch maar dat je het niet gedaan hebt!
vanmiddag weer moeten blokken, morgen sb latijn en kzie het niet zitten eerlijk gezegd, kheb et gevoel dat ik ni veel onthouden heb... straks nog eens herlezen en wat aan mijn esthetica werken (wedden dat het er niet van komt  ;D)

en daan, ik heb et wel gezien !

banaan begint met een b, soms met een s

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5055 Gepost op: 2-10-2002, 19:55:04 »
Soms zie je het wel, en soms zie je het niet  ???

Comp: reveal your secret!!!

Take a glorious bite out of the whole world

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5056 Gepost op: 2-10-2002, 20:00:51 »
He doris, heb ik je net gemist. Ik had de laatste tijd geen gelegenheid om te msmmen. Nja, misschien van de week nog wel een xtje.
Sportse vanavond. Lekker spier(pijn)en kweeken.

wat is msmmen?
ken wel smsen of msnen maar msmen? is dit een tikfout, of bestaat het echt????

ff nieuwsgierig ;D

kusssss julia

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5057 Gepost op: 2-10-2002, 20:04:23 »
soooo charlot beter dat je vrij hebt!!! maareh wat is leidens ontzet?

ovide, succes met je cursus enzo, gewoon nog ff niet aan dat stapeltje op je bureau denken. jah en over die kleren, als je het niet meteen gekocht hebt, zou ik het nu niet ook nog eens kopen... njah misschien wel, maar ik heb dan meestal dat ik het de 2e keer veel minder leuk vind dan de eerste keer, dan heb ik het in mn gedachten himmel opgehemeld enzo. nou dan koop ik het toch maar dan wordt het niet meer zo leuk als de 1e keer en dan hoppa ist een miskoop... je moet zelf maar zien natuurlijk, maar ik zou het als ik jou was niet doen... tenzij je het morgen nog steeds heel leuk vind natuurlijk!

A&K veel succes morgen! k heb morgen n so latijn, hoop maar dat t goed gaat maar jah k had voor de laatste n 9 dus t valt op zich ammel wel mee. njah, als je n 7 had mocht je al meteen een woensdagmiddag nakomen dus dr staat best veel druk achter, maar jah t is maar n klein dingie he. iig A&K suc6!!!

k kom net trug van sporten, so t was echt best wel intensief zeg pffffff... maar jah k heb nou wel weer wat spieren dr bij, of iig, die ben ik aant ontwikkelen en daar doe ik het voor :). het is wel vervelend opzich, want het is eerst een half uur spieren en conditie en dan nog een half uur fitness, maar na dat 1e halfuur ben ik zo kapot dat ik haast geen kracht meer heb om te fitnessen en komt t fitnessen er dus niet helemaal meer van... das wel zonde maar ja...

fijne avond iedreen!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5058 Gepost op: 2-10-2002, 20:53:48 »
Goeie avond allemaal,

ook ikke kom net terug van 't sporten. Ik heb me weer heerlijk in 't zweet gewerkt. Maar om jullie niet af te schrikken, ik ben weer fris gedoucht.  ;D

M'n moeder gaat zo mijn haren verven. Morgenavond heb ik 'n afspraak bij de kapper en dan is 't fijn als de kleur ook weer mooi is.  :)  Aangezien ik nogal vaak naar de kapper ga (ongeveer 1 keer in de 6 weken), vind ik alleen 't knippen en fohnen al duur genoeg. 't verven is ook nog 'ns echt enorm duur bij de kapper. En bij m'n moeder is 't gratis. Nou ja gratis, ik hoef alleen de verf te betalen.  ;)

Misschien tot strakkes nog!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5059 Gepost op: 2-10-2002, 21:09:00 »
Hai mensen!

Thnx Daan nu heb ik het ook eindelijk eens gezien! Wel grappig, maar Comp, wel een beetje oneerlijk dat we het niet allemaal altijd kunnen zien he... :( ;D Je wordt nl wel heel erg nieuwsgierig als iedereen t dr over heeft...

Ik heb net weer cabaret gehad...!!!! Jeeeeeeeej, echt weer als vanouds, lekker gespeeld, flink groot gewoon doen durven, om de paar nieuwe meisjes te laten zien dat ze maar niet zo verlegen moeten zijn...! Echt superveel lol gehad, en na afloop natuurlijk nog ehm... 40 minuten blijven kletsen :).
Ik vind het nu echt steeds leuker worden gewoon, sinds ik dus die twee vrienden heb gekregen van cabaret ook zeg maar, die heb ik eigenlijk in de zomervakantie veel beter leren kennen, daarvoor waren we nog niet echt zo bevriend, dus nog niet eerder echt bij cabaret zelf, alleen met de voorstelling misschien maar dies altijd anders dan repetities. Ja en wat het ook leuker maakt is dat ik qua spelen nu eigenlijk wel zo raar durf te doen als ik maar zin in heb, ook omdat ik de anderen dus heel goed ken van vorig jaar. Behalve dan die paar nieuwe meisjes natuurlijk, maar die zijn nog zo verlegen... moeten ze echt wat aan doen zeg. Daarom misschien ook dat ik juist meer durf, extra groot te spelen, om hen maar uit hun verlegenheid te halen, zo van wij doen het toch ook...! Nou ja hoe dan ook ik word altijd zo hyper van zoiets onwijs leuks :D. je wilt echt niet weten hoe onwijs hyper en vrolijk ik ben na de voorstelling... ;)

Oja over toneel en zo gesproken: ik ga ws ook weer meedoen met schooltoneel! Het schoolcabaret ging onverwachts niet door, verdorie, maar nu heb ik dus alsnog een kans om toch nog een laatste keer op het podium te staan voordat ik van school af ben :). Lijkt me wel weer onwijs leuk.

Nou als dat geen vrolijke post was, kdenk dak elke woe-avond wel vrolijk zal zijn ;), khoop dat jullie dr ook een beetje vrolijk van worden.