Ik weet dat de bar gelukkig nog een paar hele gezellige uren open zal blijven, maar ik ga zo naar bed.
Ware het niet dat ik met het laatste beetje van mijn budget nog één laatste lied aan wil vragen bij de Jukebox. Een lied dat (denk ik) voor ons allemaal; kandidaten, crew en kijkers enorm belangrijk is en ons avontuur perfect samenvat, zelfs voor de aankomende tijd nog. Het is dan ook een ode aan dit spel, een ode aan de Colombiaanse gastvrijheid en bovenal aan deze prachtige opdracht!
Ik vraag bij de Jukebox een lied van Ugo Farell aan: Oratio! Ik betaal hier 2,50 voor. En HIDM: mag ik deze dans dan van u?
Dank aan beide bars voor al hun moeite en werk en dank aan de crew voor het bedenken van deze interactieve en onvergetelijke opdracht! En succes aan de Mol, wie je ook bent, waar je ook zit en wat je ook nog gaat doen: I'll watch you! Nog een goede reis met elkaar mensen, geniet van elk moment want voor je het weet...
Ohja, en ik eis dat die vrouw gewoon niet binnen was gekomen bij die bar door bijvoorbeeld een betere security; dan had ik nu niet hoeven slapen zonder te weten wat er nou precies aan de hand is daar... Heb alleen geen budget meer, dus ben bang dat ik niet zoveel te zeggen heb op dit punt.