Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Oeps dat is even wennen!!! Maar het ziet er geweldig uit!!! TOP!!!!
Mij komt nog vrij vaak voor dat het kopje "Oudere seizoenen" geopend is, zonder dat ik het kan sluiten. Dat is, vooral op mobiel, erg veel scrollen. Hebben meer mensen dit?
Deze hoort standaard ingeklapt te zijn, maar deze feature is nog niet overgezet. Ik zet'm op m'n todo
ik kreeg een vraag waar de arcade spelletjes zijn gebleven.
Die zijn helaas niet meegekomen. Bij het overhevelen van alle software naar de nieuwe forumversie, bleek het niet zo eenvoudig om ook de Arcade mee te krijgen. Mogelijk doen we dit nog op een later moment, maar voor nu zullen we helaas even zonder de Arcade moeten.
Bij de mobiele versie van de site mis ik de knop om direct naar het laatste nieuwe bericht in een topic te gaan. Kan die knop ingebouwd worden? Bij de desktop-versie is die knop er wel en dat vind ik een hele fijne functionaliteit (scheelt scrollen door berichten die je al eerder hebt gezien).
Ik klik op 'nieuw' op m'n mobiel en kom dan gewoon bij de nieuwste post uit. Zie jij die niet dan?
Ja maar hij bedoelt denk ik de knop om meteen vanaf de index naar het nieuwste bericht te gaan, dus als je naast de knop Relaxhoek op de link ‘laatste bericht door die en die in topic dit en dit’ klikt
Klopt het dat het menu vanaf vandaag is verborgen achter drie streepjes? Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo handig, aangezien je nu niet direct kunt zien of je een nieuwe PM hebt.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
906 gasten en 3 vaste bezoekers
RealityTV vandaag
Geen nieuwe activiteiten gepland