Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Ik weet niet of ik boos moet zijn of nog steeds blij dat ik toen gewonnen had (ook al haalde jij het geld binnen).
Hopelijk wordt het dan weer zo'n live finale in de zetel zoals vorig jaar bij T. Griemels thuis Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Maar gelukkig nog wel 1000 Euro verdiend. En vanavond lekker wat vlees voor op de barbecue!
Ik geloof dat LdHmolletje met deze opmerking India niet meer veilig uitkomt. Dat wordt extra security inhuren.
Hé Timvdons en Sanmol, gaan we vanavond gewoon met ons losertrio de stad lekker onveilig maken?
Leuk, maar ik heb al andere verplichtingen .
Zoals wat? #quarantaine
Dan gaan we voor Schiphol
Zat de hyperintelligente Sanmol nog maar in het spel om ons door deze donkere tijden te trekken.
Voor LDH heeft het begrip 'de heilige koe' een andere betekenis: auto(folders)
De stad onveilig maken is nu wel makkelijker dan ooit.
Maar nu eerst... geef hem een warm applaus! We hebben een speciaal gastoptreden vannnnnn..........MC MEGA MOLEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!Yo Yo Yo YoIk ben MC Mega Mole, straight from the undergroundZe zullen me nooit vinden want ik heb hier geen accountIk spit die vette sound, tijdens deze lockdownEr is geen mens op straat, maar de mol is back in town!Wie is de mol online? Dat is wederom de vraagJa, als ik het zou weten dan vertelde ik het graagHelaas weet ik van niets, dus voor mij is het ook gissenMaar met mijn dope lyrics moet je het uit kunnen vissenTim moest als eerst naar huis, dat was voor hem dus niet zo mooiMisschien komt hij, net als zijn naamgenoot, terug in een kooiIn aflevering twee hield ook Sanmol het voor gezienHij riep nog net "Dan doen ze het maar zonder drama queen!"Na aflevering drie moest Brent dit toffe spel verlatenHad deze slimmerik dan toch de mol niet in de gaten?Is Chardo dan de mol? Hij zou het zomaar kunnen zijnHij lijkt zijn best te doen, of is dat allemaal maar schijn?Misschien is het wel Robbie, hij had eerst een wollen vachtMaar bleek een wolf in schaapskleren, draagt hij dan nu een mollenpak?Of is het dan toch Robin, onze boy from the Hood?Haalt hij vossenstreken uit of bedoelt ie alles goed?Of is Lucy het misschien, de enige vrouw in het spel?Let goed op haar, die chick staat haar mannetje wel.En die mysterieuze Michael, het lijkt een grijze muisMaar hou hem in de smiezen, misschien is er iets niet pluisEn Vermoljoen, dat is één van de jongste in de groepHij lijkt misschien onschuldig, maar hou hem onder de loepEn MollenvangR-Art? Hij lijkt zuiver op de graat, hoorMaar pas op: misschien is dit jaar de mol de presentatorEn dan die Lodewijk, hij heeft altijd de grootste lolOf zit hij de boel te fucken, man? Is hij misschien de mol?Was dat het? Oh nee, LdH nog! Onze Daddy-o!Dropt af en toe een actie en zegt dan weer 'Tally-Ho!'Je merkt het wel, ik ben er zelf ook nog lang niet uitDe mol kan iedereen nog zijn, ik neem nog geen besluitDat was het dan voor nu, ik duik weer gauw terug in m'n holPeace out, van jullie boy, MC the Mega Mole.
Uiteraard had ik de test wellicht anders aangepakt dan dat ik nu had gedaan. Ik mag daar niet te veel over zeggen, want voor Widmonline begon moesten we van D*N een contract ondertekenen ter zwijgplicht tot het spel klaar is. Als we dat contract vroegtijdig zouden verbreken, dan zou onze ergste nachtmerrie uitkomen. In mijn geval bijvoorbeeld zou ik in een kleine gevangeniskooi gestopt worden samen met Stine Jensen die heel de tijd naar me staart en constant "ik ga de waarheid liegen" zit te herhalen. Op de achtergrond wordt dan 24/7 muziek van Lana del Rey door de stereo gepompt en op de muren worden alle taalfouten van Sanmol en D*N die ze hebben gemaakt tijdens dit spel geprojecteerd. Pure horror!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
1316 gasten en 8 vaste bezoekers
Geen nieuwe activiteiten gepland