Ik moet zeggen dat het te lang duurde voordat ik überhaupt begreep waar je het over had, Brtdm.
Ik vind het ook niet logisch. Je zou toch niet hoeven te kijken maar het totaal aantal stemmen, maar naar solostemmen bij 1 stemming? De wolf zegt niet: “ik wil graag op een medewolf stemmen maar de medewolf krijgt anders een te hoog
totaal aantal stemmen”.
Een stukje uit jouw bericht:
D*N - dag 1 wel Molebuster, dag 2 wel LdH
Solostem afkomstig van B&W
Vòòr dag 4 hebben overigens ook B&W en MV een solostem uitgebracht op Lawliet. Deze komen al eens terug in bovenstaand schema.
Dus als ik puur op basis hiervan 5 mensen zou moeten aanwijzen zijn dat L. Lawliet, Lama1997, belg, B&W en MV.
Je noemt dat mijn naam ergens anders in je bericht al voorkomt, dat is bij mijn solostem op D*N. Je vindt het dus een argument dat ik een solostem op medewolf D*N heb geplaatst, terwijl je nadrukkelijk zegt dat D*N niet een overvaller is. Dan kan mijn stem niet tellen als stem-op-medewolf. Daar klopt toch iets niet?
Je kunt me verdenken, dat is prima, maar zet het niet in een schema waar het om totaal iets anders gaat.
Ik krijg een beetje het gevoel dat je verdachten hebt maar niet weet hoe je het moet bewoorden, en daarom maar met deze vage theorie aan komt zetten zodat mensen die maar vluchtig lezen gewoon maar denken dat het vast wel zal kloppen.
Ook deze post van jou op dag 3. 3 van de 5 mensen die je nu noemt noem je hier ook. Het is zeker niet erg om een verdachte te hebben, maar deze beredenering klopt gewoon niet.
Ik zit er vooral over te denken om op de_witte, Swifty of MV te stemmen. Ik heb nog wel meer verdachten, maar dat wordt dan waarschijnlijk een solo-stem en dat heeft weinig nut.
Het enige rare is, als een van hen een overvaller is, zou ik verwachten dat de verdachten die ze zelf noemen een van de andere hoofdverdachten is. Maar ze noemen allemaal namen die ik zelf nog niet erg logisch vind en waar ik me vanaf vraag of je op dit moment genoeg medestanders kan vinden.
Dus of ze zijn allemaal overvallers, maar dat kan ik me dan bijna ook weer niet voorstellen, of.. ja, of wat eigenlijk??
de_witte vind ik in ieder geval nog wel lekker kritisch en niet al te meegaand met anderen. En ik denk dat het goed is om zo iemand nog even er in te houden. Met wat wantrouwen, dat wel. Swifty begrijp ik ook nog niet altijd even goed, ik denk dat bij haar iets makkelijker linkjes te maken zijn als we haar rol weten, dus mogelijk mijn stem. En MV voegt volgens mij weer totaal niks toe. Al 3x een solo-stem uitgebracht en maakt niet echt logische keuzes. Alleen vanwege de verwarring zou ik al bijna op hem stemmen.
Verdere zij-verdachten zijn voor mij op dit moment:
Nieky, B&W en Lama. Maar bij hen wil ik nog geen risico lopen om een verkeerde eruit te sturen. Nog niet zoveel van gezien om conclusies te kunnen trekken bij het kennen van hun rol.