Ik had Lucy nog beloofd om een overzichtje te maken, en omdat vooral ik voor haar dood heb gezorgd heb ik alsnog iets gemaakt
.
Heb in het overzicht alleen de nog levenden opgenomen en ook alleen de levende mensen qua verdachten gebruikt.
Dit is vooral handig na iemands dood. Hiermee kunnen we zien wie wie verdacht en wie er evt vrij gepleit zou kunnen worden. En dan heb ik niet perse stemgedrag gepakt, want bijna iedereen doet maar wat of volgt elkaar. Heb echt gekeken naar mensen die als eerst met een naam kwamen, of mensen die iemand verdachten met goede onderbouwingen etc. Of als mensen stemmen op iemand terwijl diegene echt al heel wat stemmen krijgt, dat zou een overvaller bij een overvaller nooit doen, te risicovol.
Kaaasje:- Als Mrchippie overvaller is, is Kaaasje dat niet. Die stemt op Chippie, ookal weet ze dat veel meer mensen dat doen. Is een te groot risico.
- Als Vermoljoen overvaller is, is Kaaasje dat niet. Komt met een mogelijke hint dat Vermoljoen het zou kunnen zijn.
belg:- Was het niet eens met het wegstemmen van ennasil én Jacco, vond dat risicovol. Praat nu over de vicieuze cirkel, laat weer zien dat het risicovol is. --> Als Jacco overvaller is, zou belg dat ook zomaar kunnen zijn.
FrankLapidus:- Mijn rol kennen jullie al.
D*N:- Vond MV verdacht --> Als MV overvaller blijkt te zijn, is D*N dat waarschijnlijk niet.
- Vond L Lawliet verdacht --> Als L Lawliet overvaller blijkt te zijn, is D*N dat waarschijnlijk niet.
MV:- Vond D*N verdacht --> Als D*N overvaller blijkt te zijn, is MV dat waarschijnlijk niet.
- Kwam met een soort verdenking naar Spacy --> Als Spacy overvaller blijkt te zijn, is MV dat waarschijnlijk niet.
Miek:- Vond Mrchipie verdacht --> Als hij overvaller is, is Miek dat waarschijnlijk niet. Ze stemt op Chippie, ookal weet ze dat veel meer mensen dat doen. Is een te groot risico.
- Vond MV verdacht --> Als MV overvaller blijkt te zijn, is Miek dat waarschijnlijk niet.
Vermoljoen:- Noemt niet echt specifiek namen. Loopt vooral mee in stemmingen zoals bij ennasil en Swifty. Maar komt zelf niet met verdachten (behalve dan dat hij mij nu ineens verdenkt...)
Jann:- Ging mee in de stemming op Jacco toen het echt net 1 stem verschil maakte, dus als Jacco overvaller blijkt lijkt het me dat Jann dat niet is...
SpacyColours:- Vond Vermoljoen verdacht --> als Vermoljoen overvaller blijkt te zijn, zal SpacyColours dat niet zijn...
- Vond Mrchippie verdacht --> als Chippie overvaller blijkt te zijn, zal SpacyColours dat niet zijn.
- Vond Brtdm verdacht --> als Brtdm overvaller blijkt te zijn, zal SpacyColours dat niet zijn.
- Vind Jacco verdacht --> als Jacco overvaller blijkt te zijn, zal SpacyColours dat niet zijn.
TimvDons:- Komt zelf niet echt met een verdachte en lift eigenlijk het hele spel al mee...
- Vindt het wel vreemd dat Brtdm nog in het spel zit...
Jacco:- Vond SpacyColours verdacht, dus als SpacyColours overvaller blijkt, zal Jacco dat niet zijn.
- Vond de_witte verdacht, dus als de_witte overvaller blijkt, zal Jacco dat niet zijn.
- Vond Hautoa verdacht, dus als Hautoa overvaller blijkt te zijn, zal Jacco dat niet zijn.
- Zegt Kaaasje, D*N, Linus, Miek, belg en Jann ook niet te vertrouwen....
B&W:- Verdenkt D*N, maar dat is op onderbuikgevoel...
- Verdenkt Nieky, SpacyColours en de_witte, dus als een van hun overvaller blijkt te zijn, zal B&W dat niet zijn.
- Verdenkt L Lawliet, dus als L Lawliet overvaller blijkt te zijn, zal B&W dat niet zijn.
Nieky:- Stemt vooral mee met anderen....