MV (geeft wel aan dat vertrouwelingen moeten kiezen op basis van feiten, maar stemt vervolgens Vermoljoen)
Ja dat heb ik aangegeven omdat er door een aantal niet-vertrouwelingen wel heel erg naar die Tim hint gestuurd werd, waar ik totaal niet van overtuigd was. Want alleen een hint is nog geen reden om op iemand te stemmen voor mij. Anders vond ik mijn hint naar SanderFMC een stuk sterker (enige met Moldavië op het songfestival), zeker na de uitschakeling van Duckie. Buiten dat waren er voor mij weinig argumenten om Tim te verdenken. Dus heb ik niet met wat uiteindelijk dus de meerderheid was, op Tim gestemd. Als je wilt kan ik mijn stem voor Vermoljoen wel even verduidelijken.
Ik ben terug gaan kijken (aantal dingen zijn al genoemd) een paar dingen vielen mij al eerder op alleen had ik er nog niks mee gedaan:
- Het opperen een dag niks te zeggen (met name dat vond ik toen heel raar, want een dag niks zeggen is een dag geen informatie en dus in feite een gratis kill voor de overvallers omdat we van degene die vermoord zou worden niet weten waarom + wij gaan dan stemmen en dan gaat er iemand uit zonder enig overleg/uitwisseling van argumenten)
- Zijn stemgedrag (Swifty onderbuikgevoelens, stemmen op achtereenvolgens Lucy, Ennasil, Nieky)
- En wat ik goed gevonden vond van jou Kaaasje: meeloper v.s gevoel (dat spreekt elkaar tegen niet?)
Maar inmiddels zitten mijn verdenkingen weer een andere richting op zoals je hebt kunnen zien, alleen houd ik Vermoljoen wel in mijn achterhoofd.