Je kunt nooit voorkomen dat mensen het topic om het over het spel hebben, daar kennen te veel mensen elkaar voor. Tuurlijk komt het ter sprake (ja ook dat etentje waar D*N, Nieky, Lucy en ik waren). Maar als je alleen maar in het reglement zou zetten, dat je geen stemafspraken mag maken buiten buiten het topic om, dan kom je al een heel eind. Dan is het verder een kwestie van vertrouwen, zoals Swifty al schreef.
Dan zou je verder alleen hoeven te vermelden over de rollen:
- Wolven hebben een speciale wolvenPM, waarin ze met elkaar kunnen overleggen, en als enige stemafspraken mogen maken.
- Duidelijk of door Cupido gekoppelden per PM hun rol mogen uitwisselen (mocht nu niet)
- Duidelijk of ziener een groepsPM mag opstarten met burgers die hij/zij gezien heeft (mocht nu niet, zou ik ook niet veranderen)
- Daarbij extra speciale rollen voor de burgers, waarmee ze meer kans hebben om de wolven te ontmaskeren (of eventueel andere manier te winnen, zoals die sekteleider die ik al voorbij zag komen). (Daarbij wel aangetekend dat ik het uiteraard niet meer dan logisch vind dat bij deze eerste keer er alleen basis rollen in zaten, en het aantal deelnemers ongetwijfeld ietsje hoger was dan verwacht
![Duimen omhoog! ::ok::](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/duim.gif)
)