Punt is dat ik steeds net niet 100% overtuigd ben. Je staat het hele spel al op plaats 1 en 2 bij mij, maar er komt steeds weer een nieuwe naam bovendrijven voordat ik je kan elimineren.
Ik hoop dat Lödewijk chipie of Focus heeft bekeken. Als het geen hacker is, elimineren we de andere.
Zijn ze het beide toch niet, dan denk ik de_witte.
Het enige wat ik dan niet verdacht aan Mr.Chipie vind is dat hij op dag 3 een solo stem heeft gedaan en de_witte heeft dat ook gedaan. Het feit dat Mr.Chipie meerdere keren heeft gevraagd om bekeken te worden vind ik ook gewoon niet hacker gedrag. Alhoewel, Frank en Focus vroegen dit ook. Of hij moet wel heel erg goed kunnen bluffen. Ik geloof er niet meer in. Mr.Chipie is gewoon raar uit hemzelf
![Hilarisch ::rofl::](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/COL.gif)
. Ik had er grote vraagtekens bij, maar het stemgedrag zegt anders. Larikoek verdenk ik ook niet meer, want dat was het gehele plan van DRenzieboy.
Wie dan wel?
Focus - alleen omdat, je op één van de dagen leest van onderen T-W-O-D: 2D en legend of Korra 2D. Zal vast wel niks zijn.
Lucy - Pot stirrer nummer 1.
Ester - Kwam heel vaak met 0 goede argumentatie aan is dagenlang stil, maar wel online. Ze was zelfs vandaag online, maar heeft niet gestemd. Tactiek? Misschien.