Laat ik ook even mijn verdenkingen posten.
FrankLapidus: Ik vind hem minder verdacht dan een paar dagen terug, maar ik verdenk hem nog wel. Maar hij staat voor mij niet bovenaan in de ranking, want ik vind dat hij iets te veel de aandacht op zichzelf richt om een hacker te kunnen zijn.
Lucy: Volgens mij is zij geen hacker. Als ze dat wel is, dan heeft ze zo brutaal gespeeld dat ik haar daar echt mee moet complimenteren.
Focus: Ik vind Focus slecht in te schatten, omdat ik haar goed ken. Dat klinkt misschien tegenstrijdig, maar ze doet zich altijd voor als een onschuldig meisje, dus daardoor kan ik verblind raken. Ik vind dat als je puur naar haar berichten kijkt, ze best hackerig (ik wilde eerst 'mols' zeggen) overkomt. Omdat ze het aanspreekpunt is en meerdere op haar gaan stemmen, denk ik ook dat ik op haar stem. Als ze de laatste hacker is, dan hebben we gewonnen, en als ze niet een hacker is, dan kan ze iemand aanspreekpunt maken die we wel vertrouwen (zoals mij).
Mitchkox: Deze knul verdenk ik ook best sterk. Hij heeft namelijk nogal onhandige berichten als hij niet een hacker is. Hij maakt zichzelf eigenlijk verdacht.
Sanmol: Classic ongeleid projectiel Sanmol. Ik vind het wel apart dat hij in deze editie vaak zegt niet slim te zijn, terwijl hij zichzelf tijdens Wie is de Mol? Online als een baken van licht zag en de reïncarnatie van Albert Einstein en Jezus Christus. Gelukkig zei hij vandaag wel dat hij allang wist dat mrchipie geen hacker was, dus toen herkende ik de oude Sanmol weer. Ik denk niet dat hij een hacker is, ook omdat hij zo de aandacht op zichzelf richt.
de_witte: de_witte is ook een geval apart. Ik vind hem zo grijs posten zodat je er eigenlijk net niets mee kunt, voor mij zit hij net op de grens van hacker of forumlid zijn.
Ester.vdw & Larikoek: Als er geen deelnemerslijst was, dan was ik ze oprecht vergeten.