Interessante wending.
Enerzijds wel gevaarlijk dat er daardoor een groot risico is dat we vannacht twee burgers verliezen (Ricardo en het slachtoffer van de wolven) of zelfs drie (als je verkeerd kiest), maar hopelijk kies je verstandig en wordt het spel daarmee direct in ons voordeel beslist.
Well cry me a river boo. Goed om te weten dat de enige waar wij naar willen luisteren ben jij én alleen jij. Ik respecteer alle gedachtegangen, waaronder de jouwe - maar jij respecteert die van mij niet. Jij bent degene die mij vals beschuldigd hier. Weet je wie er chagrijnig en tired of de bullshit is? Me. You want trouble? You got it. Ik sta volledig achter Ricardo zijn gedachtegang, want die is wel woke genoeg.
Maar als je zo reageert heb ik niet eens meer zin in dit spel. Alle beschuldigingen van Ricardo en anderen kan ik gerust hebben, maar van dit soort opmerkingen wordt ik gewoon echt chagrijnig.
Ik verdenk Daisy ook sterk en kan daarom gerust meegaan in een stem op haar. Want het kan inderdaad goed kloppen dat ze de vorige keer door wolven is gered. Wel vind ik net als eerder de tantrum van Sanmol onprettig en onnodig in dit spel. Ik vind het bovendien ook verdacht, wat het kan makkelijk onderdeel zijn van een strategie om steeds met overdreven emotie op beschuldigingen te reageren. En als je géén wolf bent, hoef je ook niet zo heftig te reageren: volgens mij is iedereen in dit spel inmiddels wel eens ten onrechte beschuldigd. Een hoop mensen zijn zelfs al ten onrechte gelyncht...
Als Kaaasje hierdoor geen zin meer heeft in het spel, is dat best wel lullig.
Robbie, die ook verdacht blijft, komt gewoon op een nette manier met argumenten en dat waardeer ik een stuk meer. Daisy zegt nu niet zoveel meer, maar verdedigde zich eerder ook op een beschaafde manier. Het zou goed kunnen dat zowel Robbie als Daisy wolven zijn (zelfs zeer waarschijnlijk 1 van de 2), maar ik neig er nu toch weer sterk naar op Sanmol te stemmen, alleen al omdat ik dit spel liever afrond met mensen die het een beetje gezellig houden.