Voor wie het leuk vindt, de hele volgorde waarin iedereen is gesneuveld:
1. FrankLapidus (vrijmetselaar) vermoord door de wolven (nacht 1)
2. SpacyColours gelyncht door de burgers (dag 2)
3. Lödewijk (tovenaar) vermoord door de wolven (nacht 2)4. Mrchipie gelyncht door de burgers (dag 3)
5. Timvdons (lycantroop) vermoord door de wolven (nacht 3)
6. Convans (burger) vergiftigd door de magiër (nacht 3)
7. Chardo zelf verdwenen (dag 4)
8. Molcrazy gelyncht door de burgers (dag 4)
9. D*N (wolf) gelyncht door de burgers (dag 5)10. Swifty (zieke) vermoord door de wolven (nacht 5)
11. DRenziboy (wolf) gelyncht door de burgers (dag 6)
12. Brent (wolf) zelf verdwenen (dag 6)13. Hillo (ziener) vermoord door de vrijmetselaars (nacht 6)
14. Molduck gelyncht door de burgers (dag 7)
15. Catshee (leerlingziener) vermoord door de wolven (nacht 7)
16. Daisy (wolf) gelyncht door de burgers (dag 8)17. Mitchkox (magiër) vermoord door de wolven (nacht 8)
18. Ricardo (jager) vermoord door de vrijmetselaars (nacht 8)
19. Michael90 (vrijmetselaar) doodgeschoten door de jager (nacht 8)
20. Sanmol (volgeling) gelyncht door de burgers (dag 9)21. Brtdm (burger) vermoord door de wolven (nacht 9)
22. Vermoljoen (bink) gelyncht door de burgers (dag 10)
23. Kaaasje (vrijmetselaar) vermoord door de wolven (nacht 10)
24. Robbieazerty (burger) gelyncht door de burgers (dag 11)
25. Bjorrn (burger) vermoord door de wolven (nacht 11)
26. KD. (wolf) In leven!Je hebt het echt heel erg knap gespeeld KD. en alle andere wolven ook. Ik heb ergens in het afvallers PM nog gezegd dat je stalen ballen hebt.
Mijn tactiek als volgeling was verwaring zaaien, stemmen gelijk proberen te maken (zodat de wolven in het laatste uur de stemmen konden kantelen naar hun hand) en natuurlijk niet geluncht te worden in het beginstadium van het spel. Ik was de eerste vier dagen echt inactief zodat de wolven mij niet zouden opeten. Alle speciale rollen waren namelijk in de nacht actief. Dit was tevens ook een argument om niet gelyncht te worden, dus dat werkte op alle fronten in mijn voordeel.
Goede tactiek! Want jij wist niet wie wij waren, toch? Dan was dit inderdaad het slimste wat je kon doen en heb je daardoor tot vlak voor het einde goed geholpen. ::ok::