Ik wil eigenlijk opperen om de burgemeester te switchen naar hillo. Nu we in ieder geval weten dat hij een goodie is
Ik wil best switchen naar een andere burgemeester, maar het allerliefste wel naar een 100% confirmed goodie. Hillo kan altijd nog de kroongetuige zijn namelijk, maar je hebt inderdaad gelijk dat we beter een zo goed als zeker goodie als burgemeester kunnen hebben ipv MV waar we niks van weten. Ik weet trouwens überhaupt niet of het mogelijk is om zomaar te switchen van burgemeester? Nu heb ik nog niet heel vaak meegedaan hier, maar op eigen initiatief een burgemeester wisselen heb ik nog niet gezien
Je had trouwens wel beter Convans kunnen bekijken DRenzi
Monkey en/of Convans moet toch haast wel een wolf zijn gezien de eerdere dagen. Dus dan hadden we nu Convans kunnen bevestigen als wolf of juist uit kunnen sluiten en voor Monkey gaan. Nu blijven we met de keuze tussen beiden zitten en dan ben ik toch geneigd qua gevoel om Convans het voordeel van de twijfel te gunnen in deze.
Oh ja en dan nog even over de puzzel. Ik kwam tot deze onzinnige zin: In Kasjmier jack zwarten mokkeis hip
Dus ik dacht misschien 1 van de 12 verdachten als woord door te geven met een kledingstuk van kasjmier aan die er een beetje hip uitzag en dat werd Thomas
Ook heb ik nog aan Leonardo diCaprio gedacht: boot => Titanic, geld => Wolf of Wall Street, Jack => die speelde hij in de Titanic, maar de rest van de plaatjes kon ik niet plaatsen
Benieuwd of iemand het wel opgelost heeft