Kijk ik weet dat ik het achteraf allemaal niet handig heb gespeeld, rekenend op een groepsbegrip dat er niet is. Ik begrijp het natuurlijk wel dat jullie nu deze arme ome aap gaan lynchen en dat heb ik (wellicht) ook verdiend, maar qua tempo is het wel zo dat elke goede burger die jullie lynchen, de wolven extra speelruimte geeft.
Toegegeven, je moet kiezen als groep en ik snap dat ik nu de voor-de-hand-liggende keuze ben, maar de radiostilte is wel jammer en ik hoop dat het tempoverlies door mijn dood niet funest gaat zijn. Nogmaals, ik ben geen wolf!
Zelf laat ik mijn stem op Convans staan. Nadat je stevig verdacht wordt door bewezen boeren even heel hard werken met het kopiëren van quotes (ik post inderdaad wat veel
), maar tegelijkertijd niet zoveel nieuws toevoegen (behalve de verdachtmaking aan Miek1999), is voor mij nog steeds een wolvenactie. Misschien hebben we geluk en heeft de schapenhoeder de wolven eruit gebluft en gaat DRenziboy nog iemand vinden. Maar met de kroongetuige nog in het spel is zelfs een gevonden rechercheur niet een compleet veilige bet.
Ik hoop dat jullie voor 8 uur nog over jullie harten willen strijken en me willen geloven. Zo niet, dan no hard feelings, zal ik het volgende potje iets minder hard spelen