Welkom bij hét hoofddeel van RuPaul's Drag Race: de runway show, honey!!
Jullie moeten een eigen drag look creëren. Deze wordt anoniem naar de juryleden gestuurd, die vervolgens punten zullen uitdelen.
Category is...
Zap! 3, bitches!
Wat moet je doen?Stel je eigen look samen met als thema Zap! 3. Je mag dit zo vrij vertalen als je wil. Je mag het ook presenteren hoe jij wil. Zoek afbeeldingen op het internet, of stel real life iets samen en maak een foto, of teken het, of... En zet het op een afbeelding, of aparte afbeeldingen, of een filmpje, of ... Jij beslist het helemaal zelf.
Slechts één ding: ik moet het makkelijk via pm naar de juryleden kunnen sturen. Ik heb in een vorige zap ooit via mail een PDF gekregen, die ik vervolgens via wetransfer ofzo naar mezelf moest mailen om een downloadbare link te hebben om die link vervolgens via pm naar de juryleden te sturen zodat zij de PDF konden downloaden. Honey, ain't nobody got time for that in RuPaul's Drag Race!
Wat moet je nou precies opsturen:
- Verzin een Drag Naam (opgelet dit is achteraf toegevoegd, want ik was het vergeten... oepsie!)- Een look (make-up en pruik)
- Een outfit (welke kleren wil je dragen op de Runway)
- De muziek die tijdens jouw Runway gespeeld moet worden (via youtube link, of andere manier naar keuze, maar again: hoe minder moeite een jurylid moet doen om jouw inzending te kunnen bekijken, hoe meer kans op punten waarschijnlijk)
- Maximum vijf zinnen die jouw look beschrijven en wat je ermee wil bereiken. In RPDR hoor je elke queen hun look ook toelichten. Voor wie het niet volgt, kijk even naar een RPDR Runway voorbeeld hier:
https://www.youtube.com/watch?v=QzPPZL5cLuEDeadlineJe moet je inzending
ten laatste zondagavond 20u naar mij sturen.
PuntentellingDe winnaar krijgt 5 punten, baby!
De 2 runner-ups krijgen 4 punten.
De volgende twee krijgen 3 punten.
De volgende twee krijgen 2 punten.
De volgende twee 1 punt.
En de bottom two krijgen 0 punten.
Lees de laatste zin over hoevel punten de bottom two krijgen nog eens en druk daarna direct op Play: