Als dit niet mag van Robbieazerty wordt dit weer verwijderd, maar ik wilde jullie even een voorproefje geven terwijl jullie in spanning afwachten!
Let the reading begin! Ik heb een klein verhaaltje gemaakt waar alle relevante deelnemers en monkeysuncle in voorkomen!
Robbenjamin, de jongste mag meestal beginnen dus die regel hanteer ik ook. Je bent een wijsneus eerste klas. Ik denk dat Zlatan Ibrahimovic en Pinokkio jaloers zijn.
Pinokkio de Film komt trouwens uit het jaar dat de volgende kandidaat 10 werd.
Wat een luck had Michael90 dat hij zijn vriendin in de bloemenwinkel ontmoette. Al die bloemen maskeerde zijn lucht.
Over bloemen gesproken, Daisy. Je stemde op een tof nummer voor de top 2000. Maar net zoals Tom, Can't Pretend dat jij ver in dit spelletje komt.
Dennis, King of Shade. Ik kan wel vlammen en de bekende deuren intrappen, maar dat is niet leuk. Ik vind dat er 1 max 2 keer eenzelfde grap gemaakt kan worden, dus jij bent ook over de schreef gegaan met je derde wanvertoning aan zap. Een king heeft meestal een metgezel nodig. Voor dit spelletje kies ik onrealistisch voor een Queen of Shade.
Susdus, hoe tof is dat, heb je eindelijk je king te pakken! Maar waarschijnlijk zal ook hij snel vluchten naar een mol. Misschien dichterbij huis zoeken naar een Prins op het witte paard?
Mitchkox is een vrolijke jongeman, hij vindt K3 superleuk en als hij danst, is hij de koning van de zaal. Daar heeft hij wel eens succes, dat kun je niet zeggen over zijn geliefde tricolores.
Okay hun, we get it. Je bent een chipje, maar dit betekend niet dat je het recht hebt zo salty te zijn. Elke keer als je niet geselecteerd word voor een forumspelletje.
De_witte is fan van Ylvis. Elke keer als ik zie dat jij meedoet aan spelletjes denk ik aan dit lied dat autobiografisch kan zijn.
Er ging bijna 7 jaar voorbij en geen kip kraaide naar LuchtManiak. Zo forgetable ben je dit spel waarschijnlijk ook, maar in iedergeval die eerste ronde doorgekomen!
Monkeysuncle, wat aardig van die host dat hij ook ouderen mee mocht nemen op dit reisje. Al is dat waarschijnlijk alleen voor de dikke bejaardenbonus die het programma op jou vangt.
Ycaris, kan een mens tweemaal dezelfde fout maken? Blijkbaar wel, een 2de keer inschrijven voor dit spel? Dan kan ik ook mijn slechte grap recyclen. Lees de forumsoap!
Zoals ik mijn grap heb gerecycled, heeft deze host Robbieazerty zijn kandidaten afgestoft en gerecycled. Origineel hoor en een beetje flauw om de persoon die je versloeg in een 1 tegen 1 te negeren.
Ik hou van jullie allemaal hoor mensen. Neem deze grapjes met een korreltje zout, want ze kunnen soms heel flauw zijn!