Lori tovert twee voedselblikken uit haar mouw
Ze opent één van de blikken om te eten en vraagt of iemand ook een hapje lust
Ik snap je bedoeling, maar eigenlijk lever je gewoon een blik voedsel aan de kolonie en als er straks nog survivors in de kolonie zitten, kunnen die ervan eten. Iedereen die niet in de kolonie zit op het einde van de dag, vindt automatisch voedsel (hoeft dus niet gevoed te worden).
Ik lever je voedsel in bij de kolonie dus.
Daarnaast gebruikt Lori een actie om een barricade te zetten bij kamer 1
Elke kamer heeft 3 plaatsen om een zombie te zetten. Bij deze is 1 van die drie plaatsen gebarricadeerd.
Shane gaat ondertussen naar het politiebureau en hoopt daar levend aan te komen
Hij leeft, maar heeft een wonde.
POLITIEBUREAU (Max 3 S - Max 4 Z):
S: Shane
Z: 1
D*N: 2 actiepunten over
Carl lust wel een hapje
Hij bouwt tevens een barricade bij kamer 2
Done!
Kamer 1: 1 barricade
Kamer 2: 1 barricade
Morgan is onderweg naar de school
OMG..... het spijt me, maar....
Ik rolde een tand. Dat is het teken des doods, Morgan is onderweg aangevallen door een zombie en heeft het niet overleefd. Je hebt alleen nog Carl over.
Jullie deadline is nu
Woensdag 3 februari 10uEnid sowieso naar het ziekenhuis ga sturen gezien haar extra "kracht" daar, maar ik moet nog even bedenken of ik dat met of zonder benzine wil doen.
OK, ik wacht nog even op officieel besluit.
Wat bedoel je met kamer 2? Is dat de 2e plaats waar zombies kunnen staan bij de kolonie?
Ja kamers/ruimtes. Er zijn er 6, waar telkens 3 zombies kunnen staan. Vanaf er een 4e komt, breken ze binnen.
Maar door een barricade te plaatsen kunnen er nu 2 staan, de 3e maakt de barricade kapot en gaat weg, de 4e gaat op de plaats staan die vervolgens leeg is nadat de barricade vernietigd is en pas bij de vijfde breken ze dan binnen (om via een voorbeeld maar even uit te leggen hoe een barricade werkt)
Ik heb avontuurlijke survivors. Yumiko gaat op weg naar het plitiebureau en Andrea wil het tankstation verkennen.
Moet ik nu eerst wachten of ze daar heelhuids aankomen, of kan ik meteen aangeven dat ze daar willen zoeken?
Nee je mag ook al wel posten dat ze zoeken. Als ze overlijden, gaat de zoektocht gewoon niet door.
Yumiko gooit... niets en komt heelhuids aan. Ik pm je wat ze vindt.
POLITIEBUREAU (Max 3 S - Max 4 Z):
S: Shane, Yumiko
Andrea... krijgt 1 wonde
TANKSTATION (Max 2 S - Max 3 Z)
S: Andrea
Ik pm je wat ze vindt.
Ycaris: 1 actie punt over
En ik lever twee voedselkaarten in. Dan kan ik dat niet meer vergeten.
Done!