Abraham gaat naar het politiebureau en valt daar de zombie aan.
Ik gooi nu dus de 12-zijdige dobbelsteen om te zien of er onderweg niks gebeurt.
Dan gooi ik om te zien of je gewond raakt tijdens de aanval.
POLITIEBUREAU (Max 3 S (ik ga vanaf nu S voor Survivors gebruiken) - Max 4 Z (voor zombies) ):
S: Abraham
Z: 0
Monkeysuncle: 2 actiepunten over
Ik ga met Lori bij het tankstation kijken
Ik gooi. Er gebeurt niets onderweg.
TANKSTATION (Max 2 S - Max 3 Z)
S: Lori
Z: 1
michael: 3 actiepunten over
Denise gaat naar het politiebureau om te zoeken.
Ik rol... niets. Ik stuur je wat ze gevonden heeft. Je mag dan hier posten of je geluid maakt om verder te zoeken of dat je het item wil houden. Als je verder zoekt, krijg je een 2e item toegestuurd via pm. Je mag dan één van de 2 kiezen om te houden (of nog eens verder zoeken door geluid te maken. Keep in mind: per geluid dat je maakt is er kans dat er zombies komen). Geluid maken kost overigens géén actiepunt.
Magna gaat naar het tankstation en plaats een gratis barricade. Mag Magna daarna nog meer doen? (zoeken of aanvallen)
Ik rol... niets.
Barricade geplaatst. Ja ze mag nog iets doen, want je hebt nog 2 actiepunten over (aangezien Magna gratis barricades plaatst).
Overigens mogen jullie erbij posten als jullie de eigenschap van een karakter willen gebruiken, scheelt mij weer opzoekingswerk
POLITIEBUREAU (Max 3 S (ik ga vanaf nu S voor Survivors gebruiken) - Max 4 Z (voor zombies) ):
S: Abraham, Denise
Z: 0
TANKSTATION (Max 2 S - Max 3 Z)
S: Lori & Magna (VOL!)
Z: 1 (+ 1 barricade)
Luchtmaniak: 2 Actiepunten over