Daryl & Morgen (met Tikka T3) zijn hier.
Er zijn 2 blikken voedsel ingeleverd (denk ik). Ze eten er eentje, dus nog 1 blik voedsel over.
Per 2 Survivors komt er 1 zombie, dus er komt nu 1 zombie naar de kolonie en die komt bij ruimte 1:
Ruimte 1: 1 zombie en 1 barricade (barricade gaat pas kapot als er een 3e zombie komt)
Ruimte 2: 0 zombies
Ruimte 3: 0 zombies
Ruimte 4: 0 zombies
Ruimte 5: 0 zombies
Ruimte 6: 0 zombies en 1 barricade
De overige locaties in de stad:
Er waren: 0 Zombies + 1 Barricade
Abraham (1 wonde & Colt) & Denise zijn hier.
Per Survivor komt er 1 Zombie bij, dus hier komen er 2. Dat maakt nu dus:
2 Zombies + 1 Barricade
Er was: 1 Zombie
Komt niks bij (nog plaats voor 3 Zombies)
Er was: 1 Zombie
Ezekiel (1 wonde) en Shiva zijn hier. Dus er komen 2 Zombies bij:
3 Zombies +1 Barricade
Er was: 1 Zombie + 1 Barricade
Carol, Lydia en The Governor (1 wonde) zijn hier. Dus er komen 3 Zombies bij.
Daarmee staat deze plaats vol. Maar The Governor had nog een hoop lawaai gemaakt, dus moet ik vier keer rollen.
En ik gooi een 4, een 6 een 5 en een 6!! Er komen dus geen zombies binnen, iedereen blijft leven!
Er was 1 Zombie en dat blijft zo
Er was 1 Zombie en 1 Barricade
Lori & Magna zijn hier dus er komen 2 zombies bij:
1 zombie breekt de barricade, waardoor er nu 2 zombies en nog 1 plaats voor een zombie is.
Lori heeft echter veel geluid gemaakt. 3 keer. Dus ik gooi 3 keer de dobbelsteen en voeg een zombie toe als ik 1 to 3 gooi.
Eerste worp: 2
Er zijn 3 Zombies
Tweede worp: 1
Deze plaats is ook overrun
Lori sterft! De beet spreidt zich naar Magna.
LuchtManiak moet dus ook een keuze maken. Aangezien Magna de enige andere Survivor is, hoef je niet per se te beslissen dat ze dood moet om iemand te redden, dus ik neem aan dat je de 12-zijdige dobbelsteen wil werpen. Ik zal dat alvast doen. Mocht je haar toch dood willen, let me know.
Ik rol.... een leeg vlak. Dus Magna blijft leven, tenzij je haar laat verkommeren.
Jullie deadline is:
Woensdag 3 februari 10uMichael heeft nog maar één Survivor over, dus nog maar 2 actiepunten.