Triggerfinger:
Team rood en
team blauw nemen het tegen elkaar op.
Iedereen krijgt 10 kogels.
We spelen 5 rondes, maar dat kan korter zijn, want het team dat als eerst 3 keer wint, is het winnende team.
Elke ronde duurt 24u.
In een ronde mag je beslissen hoeveel zombies je schiet door mij te pm’en hoeveel kogels je gebruikt.
Jullie mogen dit onderling met je team bespreken, maar je mag ook met leden van het andere team praten/overleggen. Maar of die te vertrouwen zijn...
Let op: je krijgt nooit kogels erbij. De 10 kogels die je gekregen hebt, zijn de kogels waarmee je het deze hele opdracht moet stellen.
De ronde eindigt wanneer alle spelers me hebben gepm’d hoeveel kogels ze schieten. We gaan er even vanuit dat elk schot ook raak is en een zombie killt. Het team dat de meeste zombies heeft neergeschoten (dus de meeste kogels heeft ingezet), wint die ronde! Bij gelijkspel krijgen beide teams een punt.
Aan het einde van een ronde wordt enkel bekend gemaakt
welk team gewonnen heeft en
hoeveel kogels het verliezende team ingezet had. Het is dus nooit bekend hoeveel het winnende team heeft ingezet.
Het team dat als eerste 3 keer wint, is de winnaar.
In het uitzonderlijke geval dat beide teams tegelijk 3 punten halen (als de eerste 3 ronden gelijkspel waren en beide teams dus punten kregen) wordt er verder gespeeld tot één team wint.
Het aantal punten dat je krijgt zijn het aantal kogels dat je op het einde van het spel nog over hebt. Je wil dus kogels inzetten om het andere team te verslaan, maar je wilt er ook niet te veel in zetten, omdat elke kogel op het einde een punt waard is. Maar ja, als je team verliest krijg je helemaal niets!
Team rood: D'N, michael90, monkeysuncle, Susdus & Vermoljoen
team blauw: Daisy, de_witte, LuchtManiak, Mitchkox & Ycaris
PlanningDeze opdracht start vanaf maandag. Dan moeten jullie vóór 20u via pm aan mij laten weten hoeveel kogels je in zet. Ik post die avond ook een update.
Dinsdag vóór 20u moet je weer doorgegeven hebben via pm hoeveel kogels je in zet. Ik post weer een update 's avonds.
Idem voor woensdag, donderdag en vrijdag.
Maar voel jullie vrij om al volop te overleggen etc. Veel succes!