Noooo Chardo
![Zeker niet! ::ohno::](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/no.gif)
Nou jongens ik vind het allemaal maar tricky, we zijn nu nog met 13 in totaal waaronder zich één wolf situeert. Hieronder is een lijstje met dingen die we wel zéker weten. Vul gerust aan waar mogelijk:
LuchtManiak (Iron Man) - ??
mrchipie - ??
D*N - ??
Convans - ??
michael90 - ??
Aurynn - Geen wolf, confirmed door Ziener
DRenziboy - ??
wouterv - Baby Groot
Hadewychisdemol - ??
putyourHANSup! - Geen wolf, confirmed door Ziener
Monkatoky - ??
Kaaasje - Black Panther (Vijand Killmonger)
Ik heb mezelf er niet bij gezet omdat ik oprecht een goodie ben, als je dat niet gelooft dan moet je deze post maar niet lezen. Ik weet dat HIDM een random superheld zonder aartsvijand heeft geclaimd. Als er echter neprollen werden verdeeld door de host (wat inderdaad niet helemaal eerlijk zou zijn zoals Chardo al zei, maar oké), dan kan iedereen een rol claimen zonder dat iemand anders die rol zou claimen. Dus dat laat ik voorlopig wel even buiten beschouwing, hoewel ik geloof dat HIDM geen wolf is.
Er zijn vier mensen (Aurynn, Wouterv, Hans en Kaaasje) confirmed geen wolf te zijn. Ik zou eerlijk gezegd willen vragen dat deze mensen samen tot een conclusie komen en dat dit gevolgd wordt door de rest. Dan zijn we zeker dat er geen beďnvloeding van een wolf bij te pas kwam. Daarnaast wilt dit zeggen dat er zeker nog vijf lynches en vier lunches moeten volgen vooraleer de wolf alle confirmed mensen uit het spel kan krijgen. Voor één wolf is dat een aartsmoeilijke opdracht, dus ik heb het gevoel dat we die persoon vroeg of laat toch gaan vinden.
Eigenlijk maak ik me op dit moment meer zorgen meer zorgen om Nicky Fury en Agent Coulson. Deze rollen komen in een stroomversnelling volgende nacht en ik ben een beetje bang dat ze meer Avengers hebben gevonden dan we denken. Er is nog maar één wolf, maar niemand heeft inderdaad een duidelijk spoor en de wolf is zich wellicht aan het verstoppen of aan het indekken. Zou het een optie zijn dat iedereen vertelt wat ze naar de host hebben gestuurd, meer bepaald of ze denken een Avenger te zijn of niet? Dan weten we misschien hoe we er voor staan? Voor hetzelfde geld hebben ze nog maar een paar nachten nodig om iedereen te recruiten, en dan is het evengoed game over voor we het zelf beseffen.