Straks heb ik geen tijd meer om te discussiëren dus ik moet nu maar gaan stemmen. Ben normaal niet gauw zo besluiteloos, maar deze keer vind ik het echt wel moeilijk. In ieder geval ben ik er van overtuigd dat we die overgebleven wolf snel zullen vinden, als het vandaag niet is dan is het vast (over)morgen en winnen we alsnog glansrijk.
Zoals ik al eerder zei maak ik me echt wel zorgen over het rekruteren van de Avengers. We mogen niet vergeten dat zij wellicht op dit moment de executie van de wolf zoveel mogelijk wensen uit te stellen en dat maakt het allemaal wel extra moeilijk. Als we allemaal "niet gerekruteerd" hebben gezegd, dan moeten ze er nog maar een zestal zien te rekruteren. Zo veel is dat niet met z'n tweetjes.
Vorige ronde heb ik op LuchtManiak gestemd, maar daar ben ik van afgestapt. Ik heb er even over nagedacht en mijn stem gaat toch richting Convans. Ik heb je graag, dat weet je, maar ik herken veel van je speelstijl in die van mij het vorig potje. En toen was ik een groot deel van het spel een wolf. Ook ben ik geen voorstander van het bekvechten, want dat schept alleen maar veel chaos. Het feit dat je zelf je rol niet wilt openbaren omdat dat het spel zou bederven, maar wel loopt te gillen dat de leerlingenziener zijn rol moet openbaren vind ik bijzonder vreemd en tegenstrijdig. Dat gaf voor mij de doorslag, de enige persoon die op dit moment de leerlingenziener wilt kennen is namelijk de overgebleven wolf.