Nou ja ik begrijp het wel. Als je nu een tegengeluid laat klinken en ik blijk boer, dan val je op. Dat is wat ik altijd lastig vind aan het weerwolvenspel, maar waarvan ik ook weet hoe het werkt. Als je het spel er vol in gaat, dan ben je opvallend en hebben mensen snel een mening over je. De stillen die op de achtergrond blijven, 1 stem uitbrengen met kleine toelichting en verder niet veel toevoegen aan het spel tot dag 5, 6, dat zijn degenen die vaak overleven tot het eind. Ik zou heel graag eens een spel spelen waarbij iedereen er vanaf het begin hard in gaat.
Maar goed, het is het spel en deze keer sta ik in de spotlight en dat is makkelijk voor iedereen. En aangezien ik geen speciale rol heb, kan ik ook dat niet gebruiken om mezelf te verdedigen. Het positieve is dat er een gewone boer uitgaat en geen dokter oid, dus ik hoop dat deze stemming wel meer duidelijk maakt. Ik vind de mensen die wat langer nadenken minder verdacht, maar ja, die lopen nu wel een risico. Dank in ieder geval daarvoor.