Oké....
Eerlijk gezegd zat ik net een beetje flauw te doen, want ik verdacht Convans totaal niet, maar wilde even kijken hoe de rest reageerde.
Micheal vind ik nu het meest burgerlijke. Laten we eerlijk zijn, Chip, Convans, Michael en ik waren niet heel erg meelopers, dat waren vooral Mitch, Tim en Swifty. Wij begonnen met het verdenken van Monkey.
Maar er zijn nog 2 andere rollen in het spel die nu steeds meer betekenis krijgen. Zo is er nog een sleutelbewaarder die nu denk ik het liefst de burgers eruit werkt (eerlijk is eerlijk, we presteren duidelijk slechter dan de wolven) en een psychopaat die nu graag wolven eruit werkt.
Mitch verdenk ik nu het meest ervan om sleutelbewaarder te zijn. 'Convans zeker wolf, maar ik stem michael'. Wolf zou hij misschien ook kunnen zijn, maar hij zoekt nog teveel voor mijn gevoel. Grappige is dus dat hij nog niet zeker is van Convans als burger. Wat mij aan het denken doet zetten, want ik vrees dat we nog maar met weinig burgers over zijn nu. En daardoor raak ik nu toch steeds overtuigder dat Convans of Chipie wel degelijk een wolf is. En met Monkey als burgemeester, was het risico best te wagen.
Ik weet niet precies hoeveel info de sleutelbewaarder en de psychopaat hebben. En daarbij weten we van heel weinig mensen wat er in de kluizen zit. (btw, ik heb er vannacht eentje mogen open maken en ik zeg ook lekker niet wat erin zit)
Maar al mijn vermoedens gaan nu toch echt uit naar Convans.