Dacht ik nog wel dat ik een spel uit de oudheid (23 jaar oud)hier had neergeplant, volgens mij is het echt een "nieuwe" rage aan het worden, maar dat blijkt dus al te gaan gebeuren.
Ik kon het ding ooit net als verdi binnen de 2 minuten weer volledig goed krijgen. Uiterlijke schijn bedriegt: je kunt de vlakken allemaal goed hebben, maar dan heb je de kubus nog niet altijd in de oorspronkelijke uitgangspositie. Niet dat het veel uitmaakt want de kleuren ziten dan gewoon goed.
Er waren ooit stickers in de handel, die je over de kleurenvlakjes kon plakken, stickers met hoofden van bekende Nederlanders van toen. Wanneer je uiteindelijk alle hoofden goed had, dan zag je dat het basisvlakje in het midden nog altijd verkeerd zat. Hoe je dat laatste kon oplossen, daar heeft niemand ooit een tip voor gegeven.
Er staat me iets van bij dat je moest beginnen alle 8 hoekblokjes op de juiste positie te krijgen, daarna alle middenvlakjes, en als je die eenmaal had, was de laatste fase niet meer moeilijk.