Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Nee, het personage van Swifty is vermoord en zij ligt dus uit het spel, en de persoon die Marcel als personage heeft krijgt nu haar rol.Zo begrijp ik het, maar goed, dat zou dan dus ook een slechte rol kunnen zijn.
Ik stem op Mitch K.
Ah bedankt ook voor de sterke beargumentatie voor jouw stem mij! Spoilers voor vanavond: geen argumenten tegen mij. Verschillende mensen stemmen mee en jullie stemmen er iemand van Griffoender eruit.
En Swifty kon toch geen zwadderaars zijn want zwadderaars kunnen toch geen mede-zwadderaars eruit zetten?
Hmm.. Het is vrij wolfs om dit te delen vind ik ik zie dit een beetje als ‘kijk medewolven, deze mensen moeten we gaan lunchen’ (bij gebrek aan een nachtelijke chat).
Ik dacht dat ik alles begreep over Swifty haar rol, totdat ik jullie posts las
Zo begrijp ik het inmiddels ook. Het kan ook nog zijn dat Swifty al Marcel was vandaag het begin.
Ik moet zo weg en weet niet zeker of ik op tijd terugkom, dus stem ik alvast op ViWiRu. Ja dat is misschien wat meelopen met de rest, maar ik vind het bewijs goed genoeg
Swifty is altijd Marcel geweest en heeft zich opgeofferd om iemand anders te redden. Die persoon is nog steeds hetzelfde personage.
jij neemt de oorspronkelijke rol van degene die je gered hebt over
Dus de persoon die Marcel was, heeft nu het personage van Swifty overgenomen. Bovendien, stel dat Swifty Marcel was, waarom zou ze zich dan opofferen als ze niet de rol weet? En als ze zelf Marcel was en zichzelf gered had, dan zat ze nu nog in het spel.Nu heb ik "Marcel" zo vaak gezegd dat het gek klinkt.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
879 gasten en 38 vaste bezoekers
RealityTV vandaag
Geen nieuwe activiteiten gepland